[Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 31 gru 2007, 20:15

[Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

PAMIĘTAJ: instalując mody narażasz zainstalowaną grę na popsucie - wszystko robisz na własną odpowiedzialność!
Jako, że interesuję wszelkimi modyfikacjami do gier (robionych przez fanów) i tego typu programy często goszczą na moim dysku twardym, postanowiłem stworzyć osobny temat poświęcony wszelkim modyfikacjom, które zmieniają czasem nie poznania nasze najlepsze tytuły, a także dodają wiele interesujących dodatków.
Na Forum dawałem przykłady różnych modów, np: ostatnio do Doom'a 3 (powrót do przeszłości :-]) oraz do Test Drive Unlimited (pojawienie się cyklu dobowego w grze). Teraz wszelkie modyfikacje będę zamieszczać w tym temacie, czekam także na Wasze propozycje. Jeśli widziałeś gdzieś ciekawego moda do popularnej gry, napisz o nim w tym temacie!
W TYM TEMACIE RÓWNIEŻ PISZCIE WSZELKIE PROŚBY ZWIĄZANE Z MODAMI.


Teraz przedstawię kilka modów do popularnych gier, o niektórych tylko wspomnę i dam linka, inne trochę szerzej opiszę.
==========================================================
Akatosh Mount 1.9 [TES IV: Oblivion]
Rozmiar: 14,7 MB
Wersja językowa: Polska
Pomysłowość i wykonanie: 9/10
Mod działa bez względu, czy mamy zainstalowane dodatki i pluginy czy też samą podstawkę. Instalacja moda sprowadza się do wklejenia plików do głównego folderu z grą, tak więc jest bardzo prosta. Trzeba jednak pamiętać, że w oknie uruchamiania gry (Autorun) należy w zakładce "Pliki danych" zaznaczyć mod, aby był "widoczny" w grze.
Jako, że o modzie jest dużo napisane w miejscu, z którego pobieramy go, napisze tylko kilka słów. Po wczytaniu gry dostajemy od razu nowe zaklęcie, dzięki któremu przywołujemy smoka (!). Jest ich kilka rodzajów, wszystkie zostały wykonane bardzo ładnie, wręcz bez zarzutów. Kiedy smok pojawi się dostajemy kolejne zaklęcie - za jego pomocą możemy wydawać rozkazy zwierzakowi. Jednak chyba nie to jest najważniejsze - dzięki smokowi możemy pokonywać znaczne odległości w bardzo krótkim czasie. Taki "malutki" samolocik...

Zdjęcia:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Film przedstawiający moda:

Kod: Zaznacz cały

http://pl.youtube.com/watch?v=TmE4VoVcaww
Modyfikację pobieramy z poniższej strony:

Kod: Zaznacz cały

http://elderscrolls.phx.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=11&func=fileinfo&id=922
Inne mody do tej gry:

Kod: Zaznacz cały

http://elderscrolls.phx.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=11&func=select&id=46
==========================================================
Mafia (mnóstwo modyfikacji, np: polepszone tekstury, nowe samochody (bardzo fajne) oraz kilka detali, np: zmienione szyldy reklamowe):

Kod: Zaznacz cały

http://barmafia.free.fr/dlm/categ.php?cat=2
==========================================================
Red Alert 2: Mental Omega (niestety nie testowałem, ale ponoć bardzo fajny):

Kod: Zaznacz cały

http://www.mo.cncguild.net/index.php
==========================================================
Half-Life 2:
- Half-Life2: FakeFactory's Cinematic Mod Patch (v3.00 to v3.05)
Jest to po prostu wielki (niestety mod ten zajmuje bardzo dużo miejsca - jego waga zapewne zniechęci wielu chętnych) zestaw tekstur w bardzo wysokiej rozdzielczości, dzięki czemu Half Life 2 wygląda jeszcze piękniej. Po jego instalacji wymagania gry bardzo wzrosną! Linki, screeny oraz informacje pod tym adresem:

Kod: Zaznacz cały

http://halflife2.filefront.com/file/HalfLife2_FakeFactorys_Cinematic_Mod_Patch;75477
- FakeFactory's Cinematic Mod (v4.0 Full)
Podobny do poprzedniego, tylko dodaje znacznie więcej, np: polepszone AI, całkowicie zmieniona muzyka i efekty dźwiękowe oraz zmiany w mechanice gry (karabin maszynowy ma zwiększoną moc!). Grafika wyjątkowo szczegółowa i mocno zmieniona (patrz screen'y - WARTO ZOBACZYĆ), a w dodatku można zmieniać ubiór Alyx, a także jej wygląd. Mod pełną gębą! Niestety wymagania bardzo wzrosły (jeszcze bardziej z porównaniem do moda przedstawianego wcześniej) i na zalecane potrzeba, np: 2GB RAM'u. Poza tym modyfikacja waży kilka GigaBajtów, co może trochę zniechęcić...

Kod: Zaznacz cały

http://halflife2.filefront.com/file/FakeFactorys_Cinematic_Mod;77368
Osoby zachwycone modyfikacjami do Half-Life'a 2, mogą zajrzeć na poniższą stronę (wiele linków i opisów):

Kod: Zaznacz cały

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Half-Life_2_mods
==========================================================
Far Cry (dużo nie testowałem, ale wyglądają zachęcająco i ciekawie):

Kod: Zaznacz cały

http://www.farcry-maps.com/news.php
==========================================================
Czekam na Wasze propozycje!
Ostatnio zmieniony 2 mar 2008, 09:46 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 4 razy.


MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Robin

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 116

Rejestracja: 2 kwie 2006, 14:56

Post autor: Robin » 31 gru 2007, 22:56

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Ciekawy temat MATchlesS. Najbardziej zainterestował mnie ten mod ze smokiem do obliviona. :D Jakbyś mógł to podaj fajne mody do jakiś innych gier. :padam:
AMD Sempron 3000+. Goodram 2 GB . Gigabyte ATI Radeon HD4850.
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 31 gru 2007, 23:05

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Robin pisze:Ciekawy temat MATchlesS.
Dziękuję :]
Robin pisze:Najbardziej zainterestował mnie ten mod ze smokiem do obliviona.
Faktycznie, dość nieprzeciętny mod. Pomysł rewelacyjny, wykonanie również. Jednak większe wrażenie na mnie robią graficzne mody do Half-Life'a 2 (szczególnie umodelowana na nowo Alyx :luka: ). Jeśli ktoś ma mocny komputer i szybkie łącze naprawdę polecam!
Robin pisze:Jakbyś mógł to podaj fajne mody do jakiś innych gier.
Jak widać dałem mody do najlepszych i najpopularniejszych gier (Far Cry, Mafia, Oblivion i Half-Life 2). Jak znajdę kilka naprawdę dobrych i innowacyjnych modów, to oczywiście opiszę i podam odpowiednie linki. Jednak nie obiecuję niczego, w czasie szkoły o wiele rzadziej zaglądam na Forum. Głównie liczę, że również Użytkownicy Forum zarzucą jakimiś ciekawymi modami, ale jak podacie jakieś konkretne tytuły gier, może znajdę coś. :cool:
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 23:06 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Kamillos

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 129

Rejestracja: 7 lip 2007, 16:17

Post autor: Kamillos » 31 gru 2007, 23:05

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Prosze o linki do jakis ciekawych modyfikacj do GTA SA Pozdrawiam :D
Asus P5PE-VM- Dual Core E2180 2x2.0Ghz- 2GB RAM Kingstone DDR- ATI HD3650 512MB- Samsung 300 GB HDD
<<

Robin

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 116

Rejestracja: 2 kwie 2006, 14:56

Post autor: Robin » 31 gru 2007, 23:15

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Kod: Zaznacz cały

http://gtasite.pl/005,downloadcat,gta.html
tutaj jest dużo modów do GTA SA i nie tylko. Widziałem nawet taki, który zamienia uzi w pistolet na wodę :rotfl:
AMD Sempron 3000+. Goodram 2 GB . Gigabyte ATI Radeon HD4850.
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 31 gru 2007, 23:16

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Warto dodać, że niektóre mody wymagają instalacji patch'a (u mnie niektóre z nich nie chciały się przez to poprawnie zainstalować). Poniżej jest link do niego:

Kod: Zaznacz cały

http://www.pobieralnia.pl/plik-757-grand-theft-auto-san-andreas-patch-1.01.html
Jeśli chodzi o mody do GTA: San Andreas, warto polecić tę lekturę:

Kod: Zaznacz cały

http://gtasite.pl/306,artykul,gta.html
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, 23:19 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 4 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Mikolaj.

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 470

Rejestracja: 5 sie 2007, 17:58

Post autor: Mikolaj. » 1 sty 2008, 12:02

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Kod: Zaznacz cały

http://www.gtainside.com/news.php
Jedna z lepszych stron z modami do GTA, niestety po niemiecku.

Kod: Zaznacz cały

http://www.rfactorcentral.com/
Strona z modami do rFactor.
Dell XPS 1530 | 15.4" WXGA+ | Tuxedo Black | T8300 2,4GHz | 3GB RAM | GeForce 8600 256 DDR3 | 160GB Hard Drive | Bluetooth | 9-cell Battery | Genuine Vista Ultimate |
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 11 sty 2008, 22:51

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Coś dla fanów Fallout 2:
W 2006 roku jeden z amerykańskich fanów serii Fallout rozpoczął prace nad nieoficjalnym dodatkiem do drugiej odsłony tego cyklu. Rozszerzenie miało odtworzyć lokacje, bohaterów, zadania oraz inne atrakcje planowane przez firmę Black Isle Studios, które ostatecznie nie trafiły do pełnej wersji gry. Prace nad modyfikacją trwały blisko dwa lata. Wczoraj ujrzała ona światło dzienne.
Rozszerzenie oferuje dziewięć niedostępnych wcześniej lokacji, a także wzbogaca istniejące miasteczka i wioski o nowe tereny do eksploracji. Oczywiście na tym nie koniec atrakcji. Modyfikacja dodaje bowiem także bohaterów niezależnych, zadania, zdarzenia losowe oraz wiele innych, interesujących rzeczy.
Informacje o modzie oraz link do niego znajdziemy na poniższej stronie:

Kod: Zaznacz cały

http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=40443
Natomiast uaktualnienie moda znajdziemy na tej stronie:

Kod: Zaznacz cały

http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=40467
Nie próbowałem, nie testowałem, więc trza sobie radzić samemu. Jeśli ktoś zna język angielski, to nie będzie miał problemów.


Korzystając z okazji chciałbym oświadczyć (a właściwie przypomnieć), iż wszelkie problemu związane z modami typu: "Gdzie znajdę moda XXX?", "Jak zainstalować tego moda?" albo "Szukam moda do gry XXX!" można pisać w TYM temacie!
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Delacroix

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 903

Rejestracja: 25 wrz 2005, 21:39

Skype: bruno.glening

Lokalizacja: Tu i tam...

Post autor: Delacroix » 20 sty 2008, 18:03

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Coś dla fanów Diablo II:

Alchemic 1.0 PL - 466 MB - FileFront

Wymaga dodatku oraz patcha 1.10 (działa bezproblemowo na 1.11b). Lista zmian:
1) Mapki :

A) Zmiana polaczen mapek;
B) Zmiany w wygladzie juz istniejacych mapek;
C) Dodane nowe mapki (ponad 100 dodanych);

Poniewaz chcialem zeby gra wygladala zupelnie inaczej zmienilem miasta i inne wazne miejsca, oraz zmienilem polaczenie, wiec teraz na poczatku drogi nikt nie bedzie znal. Dodalem duzo nowych miejsc w grze, takze ukrytych, wiec bedzie co odwiedzac.


2) Potworki :

A) Zmiana wygladu wielu waznych potworkow;
B) Zmienione nazwy wielu waznych potworkow;
C) Dodane nowe potworki (polowa ma wlasne unikalne dzwieki);
D) Dodani nowi bosowie;

Zmian w potworkach jest duzo poniewaz zmienilem wszystkich npc'ow w miastach i nie tylko, wszystkich bossow, oraz dodalem mnostwo nowych stworkow. Wszyscy npc'e maja zmienione imiona, bosowie tez wiec gra bedzie troche inna ;) Npc'e maja tez odrobinke zmienione teksty co do questow.


3) Przedmioty :

A) Nowe przedmioty setowe (komplety, zielone);
B) Nowe przedmioty unikatowe (zlote);
C) Dodany worek na runy i worek na klejnoty;
D) Dwa nowe klejnoty;
E) Dodane magiczne strzaly i magiczne belty;
F) Dodane magiczne zwoje;
G) Dodane magiczne mikstury;
H) Talizmany sa rzadkie (zolte) i unikalne;
I) Troche przedmiotow do kostki;
J) Dodany nowy przedmiot: tatuaz;
K) Nowe przedmioty z opisem;

Przdmiotow dodanych jest oczywiscie bardzo duzo :) Zmian tez troche jest np aktywne magiczne strzaly i belty, moga byc tez rzadkie (zolte). Wywalilem jeden pierscien z ekwipunku i teraz wklada sie tam tatuaz, nowy przedmiot w grze, ktory robi sie w kostce. Oczywiscie dodanych jest duzo unikatow i setowych przedmiotow, oraz wiele innych ktore beda potrzebne do kostki lub nie ;)


4) Umiejetnosci :

A) Dodana 4 strona ze wspulnymi umiejetnosciami;
B) Zmienione ikony oraz niektore umiejetnosci odrobine upgrade'owane ;)
C) Dodana nowa wlasciwosc 'zlosc' od ktorej zalezna jest jedna umiejetnosc;

Na 4 stronie kazdy ma prawie wszystkie umiejetnosci takie same oprocz jednej. Jedna umiejetnosc to przyzwanie potworka i kazdy ma innego. Jedna umiejetnosc jest zalezna od nowej wlasciwosci postaci ktora wzrasta w miare zabijania potworkow.


5) Reszta zmian :

A) Nowe recepty do kostki (jest spis);
B) Nowe slowa runiczne (jest spis);
C) Najemnicy maja wyglad graczy i nowe umiejetnosci, oraz pelny ekwipunek, moga takze nosic rozne bronie;
D) Poziom trudnosci leciutko zwiekszony;
E) Zmienione wyposazenie na start dla graczy;
F) Mozna dojsc do 100 poziomu i doswiadczenie rosnie na kazdym tak samo;
G) Powiekszony jest ekwipunek, kostka oraz skrzynia;
H) Teraz jest pelny opis wlasciwosci w oknie postaci;
I) Zmienione ceny u kupcow oraz ich wyposazenie;
J) Kapliczki sa lekko zmienione;
K) Nowe przydomki postaci;
L) Zmieniony wyglad zabojczyni;
M) Duzo jest zmienionej grafiki w grze;
N) Dodanych jest troche nowych dzwiekow;
O) Muzyka jest calkowicie podmieniona;
P) Na poziom dostaje sie 7 punktow statystyk oraz 2 punkty umiejetnosci;
Q) Kilka filmow jest zmienionych;
R) Dodany jest uber quest z patcha 1.11;
S) Wszystkie sekretne questy i mapki sa zmienione;

I inne zmiany, ktore ciezko spamietac ;) Oczywiscie sekretow nie zdradzilem zadnych, prawie ;)

Mod posiada konfigurator, dzieki ktoremu mozna moda aktywowac lub deaktywowac. Oznacza to, ze nie potrzeba instalowac wymaganego patcha 1.10, a mozna miec wersje 1.11 spokojnie. Aktywujemy tylko moda i gramy po czym zamykamy gre, deaktywujemy moda i mozemy wlaczyc gre z patchem 1.11 i sprawdzic co sie dzieje na battle necie ;)
World Youth En Technology: Back from the Dead v2.05a PL - 372 MB - FileFront
________________________

[ - World Youth En - ]

TECHNOLOGY
________________________

Back from the Dead
__________________

--------------------------
2003 / 04 / 05 / 06 / 2007
--------------------------
_________________________

Changes by BishoNen ISETI
_________________________

V. 2.05 A
_________


Mod do Diablo 2 LoD. Wymagana wersja gry to 1.11b.


1. Zmiany w grze :
__________________


- Wiekszy ekwipunek i kostka horadrimow.
- Bardzo wielka skrzynia.
- Doswiadczenie zdobywa sie tak samo na kazdym poziomie az do 100.
- Co poziom zdobywa sie 3 punkty umiejetnosci.
- Umiejetnosci mozna podniesc do 30 lewelu.
- W ksiedze portali mozna umiescic max 50 zwojow.
- W ksiedze identyfikacji mozna umiescic max 50 zwojow.
- Kluczy mozna miec max 25 w jednym peku.
- W jednym kolczanie mozna umiescic max 500 strzal, beltow.
- Dodano magiczne strzaly oraz belty.
- Zmieniony poziom trudnosci na trudniejszy.
- Zmienione poczatkowe statystyki postaci.
- Nowe slowa runiczne.
- Nowe recepty kostki horadrimow.
- W hazardzie mozna znalezc prawie kazdy przedmiot.
- Najemnicy maja nowe umiejetnosci i zmienione statystyki.
- Wiecej pieniedzy za przedmioty od kupcow.
- Ulepszone kapliczki.
- Zlikwidowano wszystkie stare komplety.
- Latwiej znalezc brazowe, zielone i zolte przedmioty.
- Zmieniono wyglad, nazwy i dzwieki kilku potworow.
- Dodano nowe potworki.
- Potworki ukazuja sie w wiekszych grupkach.
- Kilka terenow ma zmieniony wyglad.
- Zmieniony wyglad niektorych przedmiotow.
- Zmieniony wyglad oraz nazwy niektorych postaci.
- Zmienione niektore questy.
- Zmienione niektore dzwieki.
- Zmienione niektore filmiki.
- Zmieniona muzyka.
- Zmieniono troche grafiki w grze.
- Dodano wiele nowych przedmiotow.


2. Nowe zmiany :
________________


- Ulepszono stare zmiany i zlikwidowano bledy.
- Co poziom zdobywa sie 10 punktow statystyk.
- Zlikwidowano kusze na rzecz broni palnej.
- Zlikwidowano mikstury do rzucania na rzecz granatow.
- Buty, rekawice i pasy moga miec miejsca na klejnot.
- Mozna miec 2 walkirie lub 2 golemy naraz.
- Punkt do krowiego poziomu i do swiatyni Tal Rasha.
- Mroczne tereny.
- Nowe potwory, dzwieki, muzyka, grafika.
- Bardzo duzo roznych, nowych przedmiotow :)
- Dodano konfigurator moda :>
- 2 nowe poziomy.


3. Przedmioty :
_______________


++ Nowe Komplety :

= 16 zwyklych z dwoch przedmiotow 32
= 12 zwyklych z trzech przedmiotow 36
= 14 zwyklych z czterech przedmiotow 56
= 12 zwyklych z pieciu przedmiotow 60
= 2 zwykle z szesciu przedmiotow 12
= 10 klasowych z trzech przedmiotow 30
= 3 klasowe z czterech przedmiotow 12
= 1 klasowy z pieciu przedmiotow 5
= 5 klasowych z trzech nowych przedmiotow 15
= 10 zwyklych z trzech nowych przedmiotow 30

razem kompletow = 85 razem przedmiotow = 288


++ Nowe Unikaty :

= Zbroje przedmiotow = 33

= Helmy przedmiotow = 17

= Buty przedmiotow = 2

= Rekawice przedmiotow = 4

= Tarcze przedmiotow = 22

= Pasy przedmiotow = 2

= Bron dluga przedmiotow = 25

= Bron krotka przedmiotow = 14

= Miecze przedmiotow = 12

= Topory przedmiotow = 11

= Mloty przedmiotow = 3

= Palki przedmiotow = 3

= Laski przedmiotow = 2

= Luki przedmiotow = 4

= Noze przedmiotow = 1

= Szpony przedmiotow = 2

= Bron miotana przedmiotow = 1

= Mikstury przedmiotow = 1

= Strzaly przedmiotow = 5

= Amulety przedmiotow = 18

= Pierscienie przedmiotow = 22

= Talizmany przedmiotow = 65

( unikaty ) razem przedmiotow = 269


++ Nowy Pancerz :

= Zbroje przedmiotow = 98

= Helmy przedmiotow = 70

= Buty przedmiotow = 23

= Rekawice przedmiotow = 26

= Tarcze przedmiotow = 50

= Pasy przedmiotow = 28

( pancerz ) razem przedmiotow = 295


++ Nowe Bronie

= Miecze przedmiotow = 101

= Noze przedmiotow = 10

= Topory przedmiotow = 45

= Mloty przedmiotow = 18

= Palki przedmiotow = 26

= Luki przedmiotow = 23

= Bron dluga przedmiotow = 23

= Bron krotka przedmiotow = 14

= Drzewce przedmiotow = 9

= Rozdzki przedmiotow = 4

= Laski przedmiotow = 10

= Szpony przedmiotow = 12

= Mikstury przedmiotow = 7

= Bron miotana przedmiotow = 8

( bron ) razem przedmiotow = 270


++ Nowe Runy

( runy ) razem przedmiotow = 19


++ Przedmioty do Skladania

( przedmioty do skladania ) razem przedmiotow = 107


++ Przedmioty do Kostki

( przedmioty do kostki ) razem przedmiotow = 169


++ Inne Dodane Przedmioty

( inne dodane przedmioty ) razem przedmiotow = 215


{ wszystkich przedmiotow = 1632 }


4. Recepty do kostki :
______________________


= Stare:
________

- bron + (1-6)Kamien Dusz + Buteleczka z Magia = bron z (1-6)miejscami na klejnot
- pancerz + (1-6)Kamien Dusz + Buteleczka z Magia = pancerz z (1-6)miejscami na klejnot
- Magiczna Reka + unikatowa bron + Buteleczka z Magia = elite unikatowa bron
- Magiczna Reka + unikatowy pancerz + Buteleczka z Magia = elite unikatowy pancerz
- bron + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolta bron
- pancerz + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolty pancerz
- talizman + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolty talizman
- Magiczne Strzaly + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolte Magiczne Strzaly
- Magiczne Belty + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Magia = zolte Magiczne Belty
- zolty przedmiot + Magiczny Krysztal + Buteleczka z Czarna Magia = high level zolty przedmiot
- Kamien Likwidacji + przedmiot z zajetymi miejscami na klejnot + Buteleczka z Magia = przedmiot z wolnymi miejscami
- Magiczny Klej + Mikstura Zamiany + Buteleczka z Magia = Buteleczka z Czarna Magia
- (2-4)kawalki przedmiotu + Magiczny Klej = sklejone kawalki
- sklejone kawalki + Mikstura Zamiany = przedmiot
- Furi + Han = przedmiot
- Furi + Ima = przedmiot
- Furi + Moribeshi = przedmiot
- Okyou + Han = przedmiot
- Okyou + Ima = przedmiot
- Okyou + Moribeshi = przedmiot
- Okyou + Furi = Asia
- Asia + Han = przedmiot
- Asia + Ima = przedmiot
- Asia + Moribeshi = przedmiot
- Han + Moribeshi = przedmiot
- Ima + Moribeshi = przedmiot
- Han + Ima = przedmiot
- 7 Magicznych Kul = unikat


= Nowe :
________

- pancerz + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy pancerz
- bron + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowa bron
- pierscien + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy pierscien
- amulet + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy amulet
- talizman + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikatowy talizman
- bron + Buteleczka z Kwasem = zwiekszenie obrazen broni o 1%
- talizman + runa(od El do Zod) = ten sam talizman z dodanymi ladunkami umiejetnosci
- (potrzebne przedmioty) + Schemat = przedmiot
- Kamien + Moc Thora + Buteleczka z Kwasem = unikat
- 6 kart z grupy = unikat


5. Bledy wystepujace w grze :
_____________________________

- bledy niewiadomego pochodzenia, wyskakujace podczas gry.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2008, 00:03 przez Delacroix, łącznie zmieniany 2 razy.
Moderatorzy są jak hemoroidy. Przez większość czasu siedzą w ukryciu, ale jak już wylezą, to jest tylko płacz i zgrzytanie zębów.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 20 sty 2008, 20:38

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Ma ktoś może jakieś mody do medal of honor airborne??
Obrazek
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 20 sty 2008, 20:52

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Z nowości warto wspomnieć o wielkim narzędziu do modyfikacji gry Call of Duty 4: Modern Warfare, które zwie się: "Call of Duty 4 Modern Warfare Map and Mod Tools".
Dzięki niemu możemy, np: sami tworzyć mapy, na których później możemy grać. Wspomniany pakiet waży ponad 600MB i do jego działania potrzebna jest gra w wersji 1.4.
Linki do "Call of Duty 4 Modern Warfare Map and Mod Tools" oraz dodatkowe informacje znajdziecie na tej stronie:

Kod: Zaznacz cały

http://cod.cwr.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1277&Itemid=1
Patch 1.4 można pobrać stąd:

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/77857330/CoD4MW-1.4PatchSetup.exe
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Nivener

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 549

Rejestracja: 19 sty 2006, 18:44

Post autor: Nivener » 20 sty 2008, 21:52

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

stachu, co do Airborne-a to mody które znalazłem są tylko do wersji demo

Kod: Zaznacz cały

http://www.mohcenter.pl/downloads.php?cat_id=23
ale kto powiedział że nie można spróbować ich instalować do pełnej wersji ?? :>
aaa i chciałbym się odnieść do MoD'ów do GTA, gdyż osobiście nie polecam instalować większych modyfikacji gdyż większość z nich nie chce działać poprawnie, a gdy już coś sie posypie to zostaje tylko reinstalacja :)
<<

olotocolo

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 147

Rejestracja: 9 maja 2006, 15:22

Skype: olotocolo

Lokalizacja: ... zlokalizowana

Post autor: olotocolo » 20 sty 2008, 22:10

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Ja poszukuję ciekawych modów do Gothica II, może być też jakiś naprawdę ciekawy do jedynki. I mam pytanie czy do trójki są jakieś mody?
Intel Core 2 Quad 2,4 GHz, 2 GB Ram, ATI HD 2600 512 MB, Windows Vista
Obrazek
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 21 sty 2008, 16:30

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Ja poszukuję ciekawych modów do Gothica II, może być też jakiś naprawdę ciekawy do jedynki.

Kod: Zaznacz cały

http://www.portal24h.pl/forum/topics10/szukam-mody-do-gier-gothic-i-i-ii-vt14362.htm?highlight=gothic
olotocolo pisze:I mam pytanie czy do trójki są jakieś mody?
Kilka znajdziesz na stronach, które zostały podane w powyższym temacie.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2008, 16:35 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

DDragon

Awatar użytkownika

Profesor

Posty: 692

Rejestracja: 6 sie 2007, 13:05

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DDragon » 21 sty 2008, 17:06

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

a zna ktoś jkieś mody do Star Wars Jedi Knight Jedi Academy :?:
Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 21 sty 2008, 17:11

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

DDragon pisze:a zna ktoś jkieś mody do Star Wars Jedi Knight Jedi Academy :?:
Na poniższej stronce znajdziesz wiele modyfikacji do tej gry:

Kod: Zaznacz cały

http://jediknight3.filefront.com/
Najczęściej są tam przeróbki miecza świetlnego, np: na miotacze ognia itp. :]
Wiele informacji znajdziesz również na tej stronie:

Kod: Zaznacz cały

http://www.gwiezdne-wojny.pl/archiwum.php?sekcja=gry&rok=2003&mc=10
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

bartekmp

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1841

Rejestracja: 14 maja 2006, 18:52

Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartekmp » 27 sty 2008, 21:33

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Zna ktoś jakieś mody do Medievala II: Total War?

Bardzo mi zależy na urozmaiceniach w stylu dodania nowych miast, jednostek, technologii niż na poziomie trudności czy realizmie.
Semper in altum
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 12 lut 2008, 13:19

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

IMO jeden z ciekawszych modów do TES IV: Oblivion pojawił się kilkanaście godzin temu na serwisie Adamantytowa Wieża. Jego tytuł to Two Weapon Fighting i jak łatwo domyślić się, pozwala walczyć większą ilością broni jednocześnie. Modyfikacja waży niewiele ponad 10MB, więc warto, chociaż czystej ciekawości, zainstalować - to link do niej:

Kod: Zaznacz cały

http://elderscrolls.phx.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=11&func=fileinfo&id=938
A tutaj poprawka:

Kod: Zaznacz cały

http://elderscrolls.phx.pl/index.php?option=com_remository&Itemid=11&func=fileinfo&id=939
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Backlash

Post autor: Backlash » 26 lut 2008, 00:27

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Modów ciekawych jest mnóstwo do Quake III Arena i UT wszystkich

do Q3A polecam mod Urban Terror przerobione coś na styl CS'a ale bardziej dynamiczne i IMO ciekawsze (nie lubie CS'a)

do UT2004 fajny jest ChaosUT 2 Evolution dodaje pełno bajerów, mnóstwo ciekawych i nieco ekscentrycznych broni i broń białą... na dodatek jak nazwa wskazuje panuje totalny chaos i demolka... fajna wyżywka :D polecam
<<

Tom

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 820

Rejestracja: 19 gru 2005, 16:36

Post autor: Tom » 2 mar 2008, 11:59

Re: [Temat ogólny] Mody (modyfikacje) do gier

Jest może taki mod do GTA: San Andreas, który pozwala na słuchanie utworów gracz w radiowozie i helikopterze policyjnym? Gram na serwie i jestem w PD, a chciałbym posłuchac swoich utworków, a jak odpale Foobar albo Winamp to mi komp z grą nie wyrabia xD
Tutaj miała być jakaś mądra sentencja, ale Tom'owi się nie chciało...