[Opinia] Frontlines: Fuel of War
Kod: Zaznacz cały
http://www.gametrailers.com/player/28036.html
Kod: Zaznacz cały
http://www.gametrailers.com/player/24047.html
Rozmowy o legalnych grach komputerowych.
Kod: Zaznacz cały
http://www.gametrailers.com/player/28036.html
Kod: Zaznacz cały
http://www.gametrailers.com/player/24047.html
Z wymaganiami tej gry jest różnie - na różnych serwisach są one miejscami całkiem inne!mario31 pisze:tylko jest pytanie jakie bedzie miała wymagania?
Spotkać można się również z takimi wymaganiami:Procesor: Intel Pentium 2,8 GHz lub AMD Athlon 2800+,
Pamięć: 768MB RAM / 1GB RAM dla Windows Vista,
Karta Graficzna: nVidia 6800GT (SM3) lub ATI X800XT (SM2) z najnowszymi dostępnymi sterownikami,
Dysk twardy: 8GB wolnej przestrzeni na dysku,
Internet: do hostowania wieloosobowej gry internetowej wymagane jest połączenie szerokopasmowe o minimalnej przepustowości wysyłania 768kbps,
Karta dźwiękowa: AC’97 lub inna kompatybilna z DirectX 9.0c,
Napęd: DVD-ROM,
System: Windows XP (32/64) lub Windows Vista (32/64),
DirectX: Najnowsza wersja DirectX 9.0
Jak widać strasznie z owymi wymaganiami nie jest, ale IMO powinny być trochę mniejsze, gdyż jest to gra głównie przeznaczona do sieci, a tam liczy się każda klatka na sekundę...Wymagania minimalne:
Procesor: 2.5 GHz
RAM: 1 GB
Karta graficzna: GeForce 6200 / Radeon 9600 (co najmniej 256 MB pamięci)
Wymagania zalecane:
Procesor: 3.4 GHz
RAM: 1.5 GB
Karta Graficzna: GeForce 7800GTX / Radeon x1300
* na razie występują problemy z obsługą jednordzeniowych procesorów AMD
* karty graficzne z obsługą shader model 2.0 działają niestabilnie
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/art_8Q3iGO2_Frontlines_Fuel_of_War_betatest_(PC).html
PeCetowcy otrzymają wersję demonstracyjną trybu multiplayer gry Frontlines: Fuel of War już 11 marca. Przedstawiciele firmy THQ twierdzą, że demo zostanie wykonane na bazie ostatecznej wersji tego tytułu.
Fani shooterów zapewne z niecierpliwością czekają na grę Kaos Studios, Frontlines: Fuel of War. Jej akcja umieszczona jest w niedalekiej przyszłości, kiedy największym mocarstwom przychodzi walczyć o wyczerpujące się źródła energii. Nadal nie wiadomo, kiedy FPS oparty na silniku Unreal Engine 3 zadebiutuje na świecie.
Od kilku dni demo trybu multiplayer dostępne jest na Xbox Live Marketplace, z kolei właściciele komputerów osobistych wciąż czekają na swoją wersję demonstracyjną. THQ poinformowało, że ma ona ukazać się 11 marca i bazować na ostatecznej wersji gry. Plik umożliwi rozgrywkę na dwóch mapach - Invasion i Oilfield.
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1764
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/art_8QnjHO0_Frontlines_vs_Call_of_Duty_4.html
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1760
A to dziwne - wszędzie gdzie czytałem o grze była mowa tylko o napisach...kratos31 pisze:na pudełku piszę iż gra posiada tłumaczenie kinowe czyli napisy. Ale po instalacji nie ma żadnych napisów tylko Polskie żałosne dialogi
Kod: Zaznacz cały
fileplanet.com
Taa... widziałeś kiedyś nabój z karabinu snajperskiego? Ma jakieś 10-11cm. Prędkość po wystrzeleniu to ok. 800-900 m/s. Takie coś przebije mur na wylot... a ty tu gadasz że trzeba ładować 2 takie kule w tors... Po trafieniu w rękę takim pociskiem bardzo prawdopodobne że ręki już nie będzie przy ciele...Ant pisze:Na wojnie się nie chodzi bez żadnej osłony, trza mieć jakąś kamizelkę kuloodporną, to samo tyczy się snajpry, 2 strzały w tors a nie jeden.
Co nie znaczy że trafienie w rękę powoduje śmierć na miejscu! Jedynie wykrwawienie się może spowodować śmierć, ale też nie od razu. No i może jeszcze zakażenie czy może wstrząs. Ale te gry są zacofane...Iwan pisze:Po trafieniu w rękę takim pociskiem bardzo prawdopodobne że ręki już nie będzie przy ciele...
Tego nie powiedziałem, ale w takiej sytuacji człowiek zazwyczaj się przewraca i nie jest problemem dobicie go drugą kulą... Poza tym, jak tu latać z karabinem z jedną ręką?Maciek pisze:Co nie znaczy że trafienie w rękę powoduje śmierć na miejscu!
Kod: Zaznacz cały
fileplanet.com