[wydajność] C&C Generals

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

Adamo

Awatar użytkownika

Topic author

Ekspert

Posty: 418

Rejestracja: 31 lip 2005, 19:43

Skype: adamo1991

Lokalizacja: Ostrów Wlkp / Poznań

Post autor: Adamo » 30 mar 2008, 14:17

[wydajność] C&C Generals

Normalnie mnie już nerwica bierze... na sprzęcie takim jak w podpisie na full detalach ta gra mi sie tnie. Myślę, że gra z 2003 roku powinna śmigać na takim sprzęcie...

Miesiąc temu też sie cięło, wymieniłem wentylator (z 65 w grze spadło do teraz do 57 stopni) i teraz zaczęło znowu. Jak jest więcej jednostek to mam pokaz slajdów (dla porównania Far Cry chodzi na full detalach bez cięć). Miał ktoś podobny problem?
tytułuj poprawnie wątki>>m_p
Ostatnio zmieniony 30 mar 2008, 14:24 przez Adamo, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

bartekmp

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1841

Rejestracja: 14 maja 2006, 18:52

Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartekmp » 30 mar 2008, 14:46

Re: [wydajność] C&C Generals

Wgrywałeś jakieś patche do tej gry? Bo jeśli nie, to wgraj i powinno pomóc.
Semper in altum
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 30 mar 2008, 15:29

Re: [wydajność] C&C Generals

Gra jest znana ze słabo zoptymalizowanego silnika, który lubi płatać figle - czasem na mega komputerach gra zacina się, na słabszych chodzi płynnie na najwyższych detalach.
Czytałem, iż pomaga starsza wersja sterowników, jeśli masz zainstalowane najnowsze, ale ta metoda nie zawsze działa.
Tutaj możesz pobrać patcha do polskiej wersji:

Kod: Zaznacz cały

http://gry.wp.pl/core.html?filtr=1,0&x=gra,48,4804,8380
Ostatnio zmieniony 30 mar 2008, 15:29 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Nivener

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 549

Rejestracja: 19 sty 2006, 18:44

Post autor: Nivener » 30 mar 2008, 15:49

Re: [wydajność] C&C Generals

MATchlesS, co racja to racja, gra nie należy do najstabilniejszych, bartekmp, patche mi nigdy nie pomogły, jeżeli chodzi o tą grę, jedyne co można zrobić to tak jak MATchlesS, pisał, starsze sterowniki, ale to też małe szanse.
<<

Adamo

Awatar użytkownika

Topic author

Ekspert

Posty: 418

Rejestracja: 31 lip 2005, 19:43

Skype: adamo1991

Lokalizacja: Ostrów Wlkp / Poznań

Post autor: Adamo » 2 kwie 2008, 19:20

Re: [wydajność] C&C Generals

Stery jak zwykle - najnowsze :). Czyli mówicie, że to jest wina gry, tak? Mogę tą gre zainstalować jeszcze na o wiele słabszym kompie (768 ramu, 1gb duron, GF2 MX 440), tylko powiedzcie mi czy to ma sens.
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 4 kwie 2008, 16:47

Re: [wydajność] C&C Generals

Jeśli masz starszą wersję gry (a właśnie pierwsze były fatalnie zoptymalizowane) i, tak jak potwierdziłeś, zainstalowane najnowsze sterowniki do karty graficznej to moim zdaniem gra i tak nie powinna tak bardzo słabo działać, bo komputer masz bardzo mocny...
Spróbuj ze starszą wersją sterowników, moim zdaniem to pomoże na 80%.
Adamo pisze:tylko powiedzcie mi czy to ma sens.
MATchlesS pisze:Gra jest znana ze słabo zoptymalizowanego silnika, który lubi płatać figle - czasem na mega komputerach gra zacina się, na słabszych chodzi płynnie na najwyższych detalach.
Próbuj. :)
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Adamo

Awatar użytkownika

Topic author

Ekspert

Posty: 418

Rejestracja: 31 lip 2005, 19:43

Skype: adamo1991

Lokalizacja: Ostrów Wlkp / Poznań

Post autor: Adamo » 10 kwie 2008, 19:45

Re: [wydajność] C&C Generals

no, panowie, grałem 1,5h bez cięć (totalne zero!!) no a po tym czasie 0,5 klatki/sekundę. Myśle sobie - na bank coś z ramem/grafą/prockiem. No to spokojnie wyłączam i włączam. Tak samo. Włączam inny save z innego skirmisha. Nic. Chodzi gładziutko. Reboot kompa. Identyczna sytuacja. Jakieś sugestie, wyjaśnienia? :evil:
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 10 kwie 2008, 20:10

Re: [wydajność] C&C Generals

Dysk pracuje w trakcie tych "cięć"?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Adamo

Awatar użytkownika

Topic author

Ekspert

Posty: 418

Rejestracja: 31 lip 2005, 19:43

Skype: adamo1991

Lokalizacja: Ostrów Wlkp / Poznań

Post autor: Adamo » 12 kwie 2008, 01:46

Re: [wydajność] C&C Generals

Nic podobnego nie słyszałem. Mógłbyś rozwinąć skutki takich "cięć". Sugerujesz, że dysk może być uszkodzony? BTW, przy formacie zawsze muszę używać komendy "chkdsk", bo mam co najmniej 1 bad-sector... Nie wiem, może ma to coś wspólnego z tym.
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 12 kwie 2008, 08:37

Re: [wydajność] C&C Generals

Pracę dysku sygnalizuje dioda na obudowie, która jest w każdym normalnym piecu. To że dysk pracuje to nie znaczy, że jest uszkodzony... (bo chyba to to został stworzony?!) ale skoro masz bad sectory na dysku to "bad sector" jest uszkodzeniem dysku!

Do próby naprawy bad sectorów można wykorzystać program: HDDRegenerator
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Adamo

Awatar użytkownika

Topic author

Ekspert

Posty: 418

Rejestracja: 31 lip 2005, 19:43

Skype: adamo1991

Lokalizacja: Ostrów Wlkp / Poznań

Post autor: Adamo » 12 kwie 2008, 10:11

Re: [wydajność] C&C Generals

W maju będę miał nowy dysk, więc tykać tego narazie nie będę. Zobaczymy w maju, czy będzie ciąć czy nie. Maciek, można zamknąć temat, najwyżej się go odblokuje...
Pozdro.

Nie ma sensu zamykać tematu na miesiąc - może akurat w tym czasie ktoś inny da cenną wskazówkę... MTS
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2008, 10:31 przez Adamo, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

Kanc1erz

Post autor: Kanc1erz » 23 kwie 2008, 21:05

Re: [wydajność] C&C Generals

Ten problem z tą grą jest od dawna znany - tnie się i będzie się cieła - mam zero hour (dodatek do generalsa) gram i też mi nie tyle się tnie, ale kosmicznie zwalnia - 4 sekundy to jedna sekunda w grze, no niestety nie ma rady. Nie tyle problem jest z RAM'em, czy grafiką, ale PROCESOREM - dopiero na dwurdzeniowym dobrze chodzi (grafa minimum GF6600GT - Radeon 9800 lub 9600pro i jakikolwiek dwurdzeń - choćby Athlon 3600 X2 lub e1200 [celeron]) - gra straaaaaaaasznie korzysta z procesora.
Sam mam kompa Sempron 2500+ taktowany 2.10GHz, GF 7300GT, 1280RAM ddr I 400MHz i gra się OKROPNIE!
Pozdrawiam.