[Opinia] Need For Speed: Undercover
Gra będzie nosić tytuł Need For Speed: Undercover, a jej główną zaletą mają być misje przywodzące na myśl film The Transporter.
Undercover posiadał będzie zajmującą fabułę, dzięki czemu okaże się produkcją o wiele ciekawszą niż poprzednia część.
Studio deweloperskie z Vancouver, które do tej pory zajmowało się tworzeniem kolejnych odsłon Need for Speeda, zostało podzielone na dwa mniejsze zespoły. Każdy z nich będzie teraz pracować w 24-miesięcznym cyklu wydawniczym, nie zaś jak poprzednio 12-miesięcznym. Wydłużenie czasu produkcji powinno pozytywnie wpłynąć na jakość nowych tytułów.
Hmmm... Czyżby mielibyśmy zostać kurierami? Spróbować można, dla mnie liczy się, aby seria troszkę "spoważniała" (np: żeby nie było wydumanej fabuły) i zachowała troszkę realizmu. Myślę, że po tych skromnych informacjach, które przedstawiłem powyżej, mogę spodziewać się spełnienia pierwszego życzenia. Uważam, że o jakość wizualną produktu nie musimy bać się - tutaj gry z serii Need for Speed były zawsze w czołówce (chociaż Dirt i GRID... ).Kolejna odsłona serii zatytułowana Undercover ma przełamać złą tendencję. Jej twórcy stawiają na rozwój fabuły oraz zadania, które upodobnią rozgrywkę do tej znanej z The Transporter. "Jestem pewien, że Undercover to znacznie lepszy tytuł, niż ProStreet. Oczekuję, że od tego momentu będziemy prezentowali się znacznie lepiej" - zakończył szef EA.
Czego oczekujecie po nowej części i jakie zmiany dokonalibyście w kontekście poprzednich części
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''