[Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

Wszystko co związane z systemami operacyjnymi - problemy, uwagi, opinie.

<<

DDragon

Awatar użytkownika

Topic author

Profesor

Posty: 692

Rejestracja: 6 sie 2007, 13:05

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DDragon » 18 cze 2008, 21:10

[Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

nie wiedziałem jak inaczej zatytułować ten temat więc jest tak jak wy^.
jak wyłączyć "Dokumenty" w "Menu Start"?
jeżeli ktoś wie to mógłby napisać jak się to robi?? a może zna ktoś jakąś ciekawą stronkę na temat konfiguracji windy xp??


(przeglądnąłem chyba wszystkie tematy z "Systemy operacyjne" i nie mogłem tego znaleźć)
Ostatnio zmieniony 18 cze 2008, 21:29 przez DDragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...
<<

pan jUzek

Post autor: pan jUzek » 18 cze 2008, 21:25

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

klikasz prawym przyciskiem myszy na przycisk start, wybierasz właściwości, następnie menu start, dostosuj, zakładka zaawansowane. tam są opcje dotyczące elementów wyświetlanych w menu start
<<

DDragon

Awatar użytkownika

Topic author

Profesor

Posty: 692

Rejestracja: 6 sie 2007, 13:05

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DDragon » 19 cze 2008, 00:31

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

tą metodę to już znam i niestety tam nie można wyłączyć tej opcji. słyszałem od kogoś że w edytorze rejestru trzeba pogrzebać ale niestety nie wiem gdzie i co dokładnie trzeba zrobić.
Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 19 cze 2008, 00:53

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

DDragon, u mnie tą metodą mozna wyłączyć więc dlaczego u Ciebie nie mozna? :hyhy: Dać screena - czy sam znajdziesz tę opcję ;P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Nivener

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 549

Rejestracja: 19 sty 2006, 18:44

Post autor: Nivener » 19 cze 2008, 06:19

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

Maciek pisze:Dać screena - czy sam znajdziesz tę opcję ;P
hahahah ja nie mogę :P to było perfidne xD DDragon, nie wiem o które 'Dokumenty' Ci chodzi ale u mnie normalnie można je powywalać tak jak pan jUzek, już wspomniał ;]
<<

pan jUzek

Post autor: pan jUzek » 19 cze 2008, 14:14

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

Obrazek

odznaczasz wyświetl ostatnio otwierane dokumenty, czy wolisz grzebać w rejestrze?
<<

DDragon

Awatar użytkownika

Topic author

Profesor

Posty: 692

Rejestracja: 6 sie 2007, 13:05

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DDragon » 19 cze 2008, 15:51

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

ot tym to ja też wiedziałem ale od początku mojej przygody z windowsami ja mam zawsze ustawione "Klasyczne menu Start" a tam takiej opcji nie ma.
Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...
<<

pan jUzek

Post autor: pan jUzek » 19 cze 2008, 17:31

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

w takim razie zapoznaj się z tym:

Kod: Zaznacz cały

http://support.microsoft.com/kb/292504/pl
<<

DDragon

Awatar użytkownika

Topic author

Profesor

Posty: 692

Rejestracja: 6 sie 2007, 13:05

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: DDragon » 20 cze 2008, 00:34

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

dzięki wszystkim ale w końcu znalazłem jak to się robi
w Start >> Uruchom wpisuje się gpedit.msc i uruchamia się okno do konfiguracji
dalej wchodzi się (naciska +) w Konfiguracja użytkownika>> (+) Szablony administracyjne
i tam można już konfigurować wiele różnych rzeczy a pole w start >> Dokumenty wchodzi się w Menu Start i pasek zadań >> w oknie obok na nie pokazuj dokumenty w menu start << na to 2xklik i zaznacza się opcję WŁĄCZ
Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...