dlaczego crysis idzie mi mniej wydajnie na viscie 64 niz na viscie 32 bit? oczywiscie przy takich samych ustawieniach graficznych gry na obu systemach.
moj sprzet:
core 2 quad q9300
asus 9800gtx top
ocz 2x2gb ddr2
msi p45 platinum Pamiętaj o odpowiednich znacznikach. Następnym razem sam będziesz poprawiać! MTS
Ostatnio zmieniony 19 sie 2008, 11:18 przez szymon21krakow, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo Crysis nie jest typową aplikacją 64bitową tylko 32bitową, więc pod systemem 64bitowym jest "emulowana", a emulacja wymaga dodatkowych zasobów sprzętowych.
Na ten stan może mięc (i pewnie ma) tez druga kwestia, sterowniki pod 64bit Wiśtę Wio nie są, az tak dopracowane jak pod wersję 32bit (choć stery w ogóle pod Wiste nie są jeszcze tak dopracowane jak pod XP , ale to juz inna kwestia )
A teraz zastanów się, dlaczego Crysis będzie Ci chodził wydajniej na XP niz na jakiejkolwiek Wiście Wio...
Ostatnio zmieniony 19 sie 2008, 11:14 przez Maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
ale to nie chodzi o to jak idzie na xp a jak na viscie bo na viscie 32 szlo tak samo dobrze jak na xp ale juz na viscie 64 idzie wolniej, niby nie jest pod 64 "napisany" ale przeciez w folderze z gra jest folder bin32 i jest tez bin64 i mozna uruchamiac gre oddzielnie z kazdego, tak jakby bylo to pod 64 bitowy system