[Opinia] Need For Speed: Undercover

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 13 lis 2008, 13:17

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Ant pisze:Zawsze coś, czyli są uszkodzenia.
Nie... to jest tak jak w most wanted czyli nic :]


Obrazek
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 13 lis 2008, 14:21

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Jak pamiętam to w MW jedynie szyby lekko pękały i lampki się zbijały, a w tym Undercover nawet są rysy, i lakier się zdziera. :D
<<

daras77721

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 224

Rejestracja: 7 lip 2007, 11:19

Lokalizacja: Elbląg

Post autor: daras77721 » 13 lis 2008, 16:18

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Ant pisze:Jak pamiętam to w MW jedynie szyby lekko pękały i lampki się zbijały, a w tym Undercover nawet są rysy, i lakier się zdziera. :D

W NFS MW zdzierał się lakier :cisza:
Intel Celeron D 3,07 Ghz (podkręcony) , 768 RAM DDR 400 MHz, GeForce A6600TD 128MB, ASROCK P4i65G, Samsung 80 GB


''Ruszyła maszyna już nic nie zatrzyma''
<<

Iudex

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 491

Rejestracja: 8 lis 2005, 20:54

Post autor: Iudex » 13 lis 2008, 18:24

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

daras77721 pisze:rysy
W Tatrach... :P

W Carbonie i Pro Streecie też chyba nie były to skomplikowane uszkodzenia.
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 13 lis 2008, 18:44

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

No ale w Undercover są chyba lepsze uszkodzenia niż w poprzednich częściach.
<<

grzecho

Mega Prof. Świata

Posty: 1008

Rejestracja: 8 lip 2005, 17:36

Lokalizacja: Wisła

Post autor: grzecho » 13 lis 2008, 18:45

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Iudex pisze:W Carbonie i Pro Streecie też chyba nie były to skomplikowane uszkodzenia.
w Carbonie były na tym samym poziomie co w Most Wanted, lecz w Pro Streecie były to zniszczenia z prawdziwego zdarzenia :] jak już napisał Bartekmp
Nielegalne wyścigi - brak zezwolenia marek na zniszczenia samochodu.
Legalne wyścigi - zniszczenia do woli.
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 14 lis 2008, 07:04

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Może po prostu nie chcieli żeby się auta nie zniszczyły, nie chcieli odbiegać od poprzednich części, więc tylko trochępolepszyli uszkodzenia.
grzecho pisze:lecz w Pro Streecie były to zniszczenia z prawdziwego zdarzenia
Oj... Mało wiesz o destrukcji samochodów... :D
<<

drynda

Awatar użytkownika

Profesor

Posty: 724

Rejestracja: 16 kwie 2006, 18:41

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: drynda » 14 lis 2008, 15:04

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Heh, uszkodzenia są takie, ponieważ Marki nie zgadzają się aby ich auta były niszczone w grze.
Obrazek
<<

grzecho

Mega Prof. Świata

Posty: 1008

Rejestracja: 8 lip 2005, 17:36

Lokalizacja: Wisła

Post autor: grzecho » 14 lis 2008, 15:05

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Ant pisze:Oj... Mało wiesz o destrukcji samochodów... :D
chodzilo mi o to ze w porównaniu do poprzednich części ;] mój błąd źle napisałem...
<<

Uchiha Sasuke

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 140

Rejestracja: 8 wrz 2006, 19:22

Lokalizacja: New York City

Post autor: Uchiha Sasuke » 16 lis 2008, 10:41

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Destrukcja samochodów w serii Need For Speed jest strasznie mała. Jakieś ryski i zbite szyby? Może poprawią uszkodzenia ale wątpie,tak jak to powiedział grzecho:
Nielegalne wyścigi - brak zezwolenia marek na zniszczenia samochodu.
Legalne wyścigi - zniszczenia do woli.
"We've got two words for 'ya... Suck It!!" - Triple H & Shawn Michaels vel DX
<<

Iudex

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 491

Rejestracja: 8 lis 2005, 20:54

Post autor: Iudex » 16 lis 2008, 11:55

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

drynda pisze:Heh, uszkodzenia są takie, ponieważ Marki nie zgadzają się aby ich auta były niszczone w grze.
No dla aut, które mają 5 gwiazdek w bezpieczeństwie(no nie wiem dokładnie w czym ale mają 5 gwiazdek :P) to mogłoby być dobrą reklamą :D
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 19 lis 2008, 21:40

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Tak koszmarnie niedopracowanego silnika graficznego to już dawno nie było! U kolegi na full detalach na radku 4850 jedyne 15fpsów, dla porownania crysis warhead, COD5 na max detalach chodzą powyzej 30fpsów. Czyli demo nie wyszlo z powodu tak jak przypuszczałem - ta gra (przynajmniej od strony graficznej) to porażka...
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 14:23 przez Maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 19 lis 2008, 22:34

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

A ten NFS na PS2? Też nie wygląda najlepiej...
<<

grzecho

Mega Prof. Świata

Posty: 1008

Rejestracja: 8 lip 2005, 17:36

Lokalizacja: Wisła

Post autor: grzecho » 19 lis 2008, 22:38

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Racja Maciek, w dodatku mor.ze plastiku i nic więcej :/
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 14:29 przez grzecho, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 20 lis 2008, 15:54

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Tak koszmarnie niedopracowanego silnika graficznego to już dawno nie było! U kolegi na full detalach na radku 4850 jedyne 15fpsów, dla porownania crysis warhead, COD5 na max detalach chodzą powyzej 30fpsów. Czyli demo nie wyszlo z powodu tak jak przypuszczałem - ta gra (przynajmniej od strony graficznej) to porażka...
Bo ma pirata :p Z tego co czytałem wszystkie cr.acki jakie wyszły kopią optymalizacje gry :]
Obrazek
<<

daniellll

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 328

Rejestracja: 27 sty 2008, 09:32

Lokalizacja: Z przed monitora

Post autor: daniellll » 20 lis 2008, 16:14

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

A mi gra świetnie chodzi na full.Zero scin okolo 50 fps srednio.Gra mi sie podoba.
Windows XP=300ZŁPakiet Ofice=200ZŁ
Zdziwienie policji ze masz oryginalne oprogramowanie=Bezcenne
2x2,4ghz 4x1GB ram GeForce 8800GTS 320 MB
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 20 lis 2008, 16:51

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

daniellll pisze:A mi gra świetnie chodzi na full.Zero scin okolo 50 fps srednio.Gra mi sie podoba.
Bo masz oryginała :)
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 20 lis 2008, 18:41

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Czy gra dobrze zoptymalizowana, czy też źle, w tym przypadku nie ma chyba żadnej różnicy - dostaliśmy ładnego potworka.
Średnia wersji na PC wynosi... 53%!

Kod: Zaznacz cały

http://www.gamerankings.com/htmlpages2/948961.asp?q=undercover
Tworzą ją co prawda noty tylko kilku pism i serwisów, ale są to najbardziej uznane na świecie ekipy recenzentów (np. IGN). Heh, od Edge Undercover zgarnął tylko 3/10. :luka:

Nie wiem, nie grałem, ale IMO sprawa jest przesądzona.
I mamy odpowiedź na pytanie: "Dlaczego nie ma demka?". ;)
Ostatnio zmieniony 20 lis 2008, 19:26 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 3 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 20 lis 2008, 21:24

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

MATchlesS pisze:I mamy odpowiedź na pytanie: "Dlaczego nie ma demka?".
Tak, trudny, otwarty kod i zero zabawy. Tego NFS'a można porównać do Coca-Coli Zero :P
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 20 lis 2008, 21:55

Re: [Opinia] Need For Speed: Undercover

Podsumowanie to po prostu powinno brzmieć tak:

Znów dostajemy odgrzewany kotlet do zabicia nudy. Prawdziwy nfs skończył się na Most Wanted :]
Obrazek