Ant pisze:Da się emulować i to dobrze.
A na dowód tego podałeś link do filmiku z gry (FAKE) w którą nie można poprawnie grać na PC? GT4:
Kod: Zaznacz cały
http://www.pcsx2.net/compat.php?&c=g&s1=1&s2=1&s3=1&s4=1&s5=1&p=4
Ingame
You can get through menus, intro cutscenes / videos, and see ingame graphics, but either due to graphical bugs, crashes, un-resolved errors, you can't play through the entire game.
Czy możesz zaprzeczyć temu opisowi i pokazać filmik z samej gry GT4 w pełni działającej? A i nie zapominaj, że niektórzy lubią mieć też dźwięk w grze
Ant pisze:Da się emulować i to dobrze.
A tak sobie jeszcze raz zacytowałem, a co!
A teraz coś konkretniej, kolejne porównanie samej grafiki:
Far Cry 2. Test 10 kart graficznych. Efekty, ustawienia. Porównanie grafiki na PC, PS3 i Xbox360:
Kod: Zaznacz cały
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Far_Cry_2._Test_10_kart_graficznych._Efekty%2C_ustawienia._Porownanie_grafiki_na_PC%2C_PS3_i_Xbox360-1498/strona/4226.html
W skrócie:
porównując zdjęcia widze że najlepszą grafę w grze Far Cry 2 ma PC (jeżeli dysponujemy sprzętem który odpali gre na max detalach), a najgorzej wypada PS3 (cienie i słabej jakości tekstury). Xbox 360 jest po środku.
Znalazłem kilka konkretniejszych informacji na temat kart graficznych w konsolach:
w ps3 jest lekko już leciwy odpowiednik geforce 7600/7800 vs. xboxowy ati coś między x800 a x1600
PS3:
RSX 'Reality Synthesizer' 500 MHz, 256 MB GDDR3 650 MHz (małpa) 1,3 GHz (w starszych modelach pamięć ma taktowanie 700 MHz (małpa) 1,4 GHz
Xbox 360:
"Graphics processing is handled by the ATI Xenos which has 10 MB of eDRAM. Its main memory pool is 512 MB in size."
"500 MHz ATI Xenos GPU w 90 nanometrach - Falcon), 65 nm - Jasper (od października 2008"
zródło: wikipedia
Następne dziecko neostrady! Dla sprostowania, konsola PS3 posiada jedno rdzeniowy procesor z siedmioma jednostkami wykonawczymi, a nie jak to ma miejsce w konsoli XBOX 360, 3 RDZENIE po 3,2GHz (Power PC), który każdy z nich potrafi wykonać po kilka operacji w jednym takcie zegara! Po za tym, układ graficzny w konsoli PS3 jest mniej wydajny niż ten montowany na pokładzie płyt Microsoft-u, przede wszystkim wyższy fillrate i bardziej zaawansowany antialiasing, NA KORZYŚC OCZYWIŚCIE x-A (nie zagłębiając się w szczegóły), konsola ze stajni Sony jest nie wypałem pod katem gier, jak najbardziej