[uruchomienie] gry Snajper - Sztuka Zwyciężania

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

DjJoz

Początkujący

Posty: 38

Rejestracja: 17 gru 2006, 17:50

Post autor: DjJoz » 20 gru 2008, 22:02

[uruchomienie] gry Snajper - Sztuka Zwyciężania

Cześć.
Mam taki problem z grą, a mianowicie, kiedy uruchamiam ją wyskakuje czarny obraz i napis "Frequency out of range", a dzwięk słychać.
Odświeżanie ekranu mam 60 Hertz, a rozdzielczość 1024x768
Czy to jest związane z odświeżaniem ekranu?
Ostatnio zmieniony 20 gru 2008, 22:34 przez DjJoz, łącznie zmieniany 1 raz.


<<

grzecho

Mega Prof. Świata

Posty: 1008

Rejestracja: 8 lip 2005, 17:36

Lokalizacja: Wisła

Post autor: grzecho » 21 gru 2008, 10:55

Re: [uruchomienie] gry Snajper - Sztuka Zwyciężania

tak. masz ustawioną za dużą wartość odświeżania dla twojego monitora, lub jest inna niż w systemie(najlepiej miec taką samą)... zmniejsz trochę i powinno działać...
Ostatnio zmieniony 21 gru 2008, 10:58 przez grzecho, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

DjJoz

Początkujący

Posty: 38

Rejestracja: 17 gru 2006, 17:50

Post autor: DjJoz » 21 gru 2008, 11:47

Re: [uruchomienie] gry Snajper - Sztuka Zwyciężania

a gdzie mam to zmniejszyć ?
perwszy raz mi się to zdarzyło :)
<<

grzecho

Mega Prof. Świata

Posty: 1008

Rejestracja: 8 lip 2005, 17:36

Lokalizacja: Wisła

Post autor: grzecho » 21 gru 2008, 11:55

Re: [uruchomienie] gry Snajper - Sztuka Zwyciężania

nie grałem nigdy w snajpera, ale w menu start, lub w folderze z grą powinien być config, i tam ustawiasz sobie rozdzielczość, częstotliwość etc.
<<

DjJoz

Początkujący

Posty: 38

Rejestracja: 17 gru 2006, 17:50

Post autor: DjJoz » 21 gru 2008, 14:14

Re: [uruchomienie] gry Snajper - Sztuka Zwyciężania

Znalazłem, ale związany z javą jvm.cfg :)
Bawiłem się, bawiłem się, aż w końcu znalazłem w diagnostyce directx'a :P .
Jest tam zakładka zastąpienia częstotliwości odświeżania modułu DirectDraw.
Dałem na wartośc zastępczą wpisując 60 i działa.
Taki sam problem mam w grze Left 4 Dead, ale tym razem diagnostyka directx'a nie pomogła.