[Zapowiedź] Call of Duty: World at War

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

Co sądzisz o tematyce World at War:

Jest super - chętnie powalczę na wyspach Pacyfiku z Azjatami
13
57%
Nie jestem zadowolony - wolę współczesność
1
4%
Wolałem starcia w Europie...
4
17%
A co mnie to? Ważne, aby fajnie się strzelało! ;-]
5
22%
 
Liczba głosów : 23
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 16 lip 2008, 12:07

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

GTA SA kupiłem kiedy miałem chyba ze 13 lat, sprzedawca traktował mnie jak normalnego klienta*.
A GTA 3 kupiłem kiedy miałem 9 lat!!!
Więc gram w GTA by zabijać dla radochy, COD grałem też dla radochy, tak samo jak Postal i inne brutalne gry...
Więc jak widać dzieci kupują (niektórzy ściągają) gry gdzie jest przemoc, a sprzedawcy nic z tego sobie nie robią**, bo po prostu chcą zarobić.
Gry mają oznaczenia że są np. od 16, 18 roku życia, a i tak małe dzieci będą kupować brutalne gry, a potem będą wychodzić na ulicę i zabijać... :rotfl:
PS.
stachu pisze:W nowym Call'u nie będzie DX10! I dobrze
A źle by było jakby był DX10?!
Przecież*** na XP też byś odpalił tą grę, jedynie by był DX9, 10 byś używał na Viście.

// Notatka DCX
Cierpliwość mi się kończy. Jeszcze jeden niestaranny post i warn.
* nie "klijent", tylko "klient"
** tu rozdzielnie...
*** przez ż, nie rz.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2008, 12:35 przez Ant, łącznie zmieniany 1 raz.


<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 16 lip 2008, 12:28

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

Ant pisze: A źle by było jakby był DX10?!
Tak ponieważ zajmowało by mi dodatkowe kilka giga na dysku na tekstury dla dx10 proste? :P
Ant pisze:Więc gram w GTA by zabijać dla radochy, COD grałem też dla radochy, tak samo jak Postal i inne brutalne gry...
I właśnie przez takich jak ty co zabijają dla radochy i nic z tego nie wnioskując podwyższa PEGI oznaczenia gier...
Obrazek
<<

Ignac

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 316

Rejestracja: 15 lip 2008, 23:13

Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Ignac » 16 lip 2008, 12:33

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

Ant pisze:Gry mają oznaczenia że są np. od 16, 18 roku życia, a i tak małe dzieci będą kupować brutalne gry, a potem będą wychodzić na ulicę i zabijać...


Tak to prawda. Ale dla takich dzieci, ktore uwielbiaja patrzec jak czyjas reka lub glowa odlatuje wraz z fontanna krwi to im polecam Postala. COD nie ogranicza sie do zabijania i strzelania do wszystkiego co sie rusza. Tak wiec gdyby sprzedawcy zwazali na oznaczenia 16 lub 18 nie opłacałoby im sie sprzedawanie gier.
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 16 lip 2008, 17:14

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

stachu pisze:Tak ponieważ zajmowało by mi dodatkowe kilka giga na dysku na tekstury dla dx10 proste?
Przepraszam, nie wiedziałem że DX10 też wymaga nowych tekstur.

PS. Delacroix, to nie poprawiaj moich błędów.
BO JA LUBIE PISAC BLEDY
Proszę, potraktój mnie jak człowieka, który nie chodzi do szkoły i cały czas siedzi przed komputerem.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2008, 17:16 przez Ant, łącznie zmieniany 2 razy.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 16 lip 2008, 17:22

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

Ant coś mi się zdaje że idziesz w strony maćka120 i kolejnego będzie trzeba poczęstować porcją 4 części paska...

Co do błędów nie lepiej zainstalować sobie Mozille i mieć już słownik niż korzystać z szajskiego IE?!
Ant pisze:Przepraszam, nie wiedziałem że DX10 też wymaga nowych tekstur.
A co ty myślałeś że low i max detal to te same tekstury? A zauważyłeś może że na większych ustawieniach gra wygląda ładniej? Jest bardziej szczegółowa? Fajny bajer co nie?!
Ostatnio zmieniony 16 lip 2008, 17:23 przez stachu, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 16 lip 2008, 17:28

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

stachu pisze:A co ty myślałeś że low i max detal to te same tekstury? A zauważyłeś może że na większych ustawieniach gra wygląda ładniej? Jest bardziej szczegółowa? Fajny bajer co nie?!
Nom, old-school, niezauważyłem.
A tak po za tym, to mam Mozillę, ale częściej używam IE.
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 17 sie 2008, 20:58

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

Cytuję siebie:
Producent piątej odsłony serii Call of Duty - studio TreyArch - ujawnił minimalne wymagania sprzętowe swojej najnowszej gry.

Twórcy World at War z chęcią podkreślali, że ich najnowszy produkt jest tworzony na silniku znanym z poprzedniej części serii. Była to bardzo dobra wiadomość dla graczy ze słabszym sprzętem, bowiem czwarta odsłona - pomimo świetnej grafiki - działała bardzo sprawnie na wolniejszych maszynach. Najprawdopodobniej również piąta część będzie poprawnie funkcjonować na komputerach sprzed kilku lat - aby cieszyć się płynną animacją, niepotrzebny będzie dwurdzeniowy procesor i najnowsza karta graficzna (choć, w przeciwieństwie do "czwórki", musi ona wspierać technologię Shader 3.0). Oto wymagania Call of Duty: World at War:

* Procesor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3 GHz lub lepszy
* Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca
* Pamięć: 512 MB RAM (XP)/1 GB RAM (VISTA)
* Karta graficzna: 256 MB Nvidia Geforce 6600GT/ATI Radeon 1600XT lub lepsza


Na dzień dzisiejszy nie znamy jeszcze rekomendowanej konfiguracji.

Przypominamy, iż premiera gry Call of Duty: World at War nie jest jeszcze znana. Twórcy jednak zapewniają, że ich produkt ujrzy światło dzienne jeszcze w tym roku. Piąta odsłona serii pojawi się również na konsolach nowej generacji.
512 MB RAM? Malutko! I bardzo dobrze. ;)
Ostatnio zmieniony 17 sie 2008, 20:59 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Carlik

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 364

Rejestracja: 29 sie 2007, 14:58

Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Carlik » 17 sie 2008, 22:18

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

na moim x360 pójdzie na full xD , na kompie też :D . Jestem ciekaw jak to będzie . Była niedaleka przyszłość i teraz znów powrót do II wojny światowej . Zobaczymy jak im się to uda :] . Jestem dobrej myśli :] .
Gigabyte GA-M720-US3,AMD Athlon II 245 2.9 3.534 1.4V,4GB Kingmax 800 811,WD Caviar 3200AAKS,Samsung F1 750GB,PALIT GF9600GT 512MB,X360 Arcade Falcon, PSP2004 5.00 m33-6.
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 17 sie 2008, 23:06

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

OMG, pewnie nawet ta sama grafa będzie, jedynie Shadery w wersji 3.0 to jakaś widoczna różnica.
<<

Cuthbert

Post autor: Cuthbert » 18 sie 2008, 00:06

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

Tak mi jakoś późno wpadł ten temat w oko, a zdziwiła mnie wypowiedź kolegi :
ignacq133 pisze:Ja myślę że seria COD miała na celu realistyczne pokazanie co to jest wojna. Dramatu tamtego okresu. A takie dzieciaki chcą każdą grę w której jest krew i w której się zabija. Na wojnie nie zabijano dla zabawy tylko za WOLNOŚĆ swojego kraju.
Przyznam szczerze że w CoD IV nie grałem, odstraszyła mnie współczesność, ale nie bardzo zauważyłem w poprzednich częściach coś takiego jak realizm...To zwykła gra akcji, świetnie zrealizowana, zabawa dzięki rozmachowi z jakim jest zrobiona jest przednia, ale wiele z tym wychwalanym klimatem wojny wspólnego nie mająca. Już wiele więcej tego klimatu jest w Brothers in Arms...

A jeśli chodzi o wymagania, to CoD zawsze ceniłem za świetną optymalizację, to tyko świadczy o profesjonalizmie twórców, którzy zadają sobie trochę trudu by zoptymalizować grę. A do oprawy graficznej nigdy specjalnie się przyczepić nie można było, nawet po latach. Cieszą takie wyjątki wśród Far Cry'ów i Crysisów.
Na tę część CoD'a już chyba się skuszę...Mało jest dobrych gier o tej tematyce. MoH jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2008, 00:06 przez Cuthbert, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 18 sie 2008, 09:41

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

W COD 4 mi się podoba że kule przelatują przez ściany, więc realizm jest, bo w realu kule też mogą przez ścianę przelecieć.
OBY TYLKO GRA BYŁA BIAŁA!!! A NIE KOLEJNA KUPA, WSZĘDZIE TYLKO CZARNE KOLORY I ŻADNEGO BLASKU!!!
JA CHCEM BIAŁĄ STRZELANKĘ!!!
<<

kratos31

Awatar użytkownika

TOP Technik

Posty: 458

Rejestracja: 14 lis 2007, 20:36

Lokalizacja: Opole

Post autor: kratos31 » 17 sty 2009, 14:36

Odp.: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

W nie długim czasie ma ma pojawić sie patch z numerkiem 1.2 oto więcej info na temat
Ostatnie ważniejsze informacje od studia Treyarch na temat kolejnej aktualizacji dla Call of Duty: World at War pojawiły się w ubiegłym roku. Kilka godzin temu pracownik tej firmy o pseudonimie JD_2020, odpowiedzialny za kontakt ze społecznością graczy, na forum CODHQ umieścił aktualizację tych starych danych.

Początkowo w kilku podpunktach opisał on sposób wydawania patchy na komputery. Proces ten podzielił na pięć części, które łącznie przy bardzo dobrych wiatrach powinny zająć osiem tygodni:



1. Wysłuchanie społeczności (minimum 2 tygodnie);
2. Odtworzenie problemów i technicznych rozwiązań (minimum 2 tygodnie);
3. Przetestowanie aktualizacji gry przed wysłaniem jej do Activision (minimum 2 tygodnie);
4. Sprawdzenie poprawki przez Activision (minimum 1 tydzień);
5. Stworzenie instalatora i wydanie patcha (minimum 1 tydzień).


Następnie poinformował, że prace są w tej chwili gdzieś w środku drugiego etapu, a wydanie kolejnej aktualizacji (pierwsza ukazała się wraz ze światowym wypuszczeniem gry na rynek) powinno nastąpić na przełomie stycznia i lutego tego roku. Jeśli jednak wziąć pod uwagę wyżej zamieszone przedziały czasowe, to najprawdopodobniej patch 1.2 ukaże się końcem przyszłego miesiąca, o ile nie dojdzie do nieoczekiwanych opóźnień. Poniżej lista kilku aspektów, które mogą zostać wyeliminowane w nadchodzącej poprawce.



* błędy konsoli,
* przekierowanie HTTP,
* serwery do szybkiego nabijania XP,
* błędy uwierzytelniania serwerów,
* niedziałająca komenda cg_drawfps
* fov wracający do 65 po śmierci,
* brak komendy connect,
* ustawienie koloru tagu przedstawiającego przyjaciela a nie wroga.


Studio Treyarch pragnie wydać patch 1.2 jak najszybciej, dlatego bardzo możliwe, że zrezygnuje z kilku błędów wymagających interwencji i weźmie się za nie przy tworzeniu trzeciej poprawki. Na pewno funkcja odpowiedzialna za nagrywanie dem nie zostanie zaimplementowana w najbliższej paczce. Poza tym, nadal nie pojawiły się jakiekolwiek konkretne informacje na temat linuksowych plików, które powinny ukazać się już dawno temu.
<<

berost

Początkujący

Posty: 23

Rejestracja: 24 lip 2007, 19:40

Post autor: berost » 19 lut 2009, 18:18

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

:cisza: Czołem młodzieży - to ja Wasz stary wiarus, berost. Doszły mnie słuchy (czy też mi się tylko zdawało), że jest już jakaś nakładka na CoD-WoW. Czy moglibyście mi odpowiedzieć, że jest coś na rzeczy, czy to tylko plota? Pozdrawiam Was - berost :cool: