Gothic I - użycie run

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

waldek666

Awatar użytkownika

Topic author

Zaawansowany

Posty: 120

Rejestracja: 24 lip 2009, 07:26

Post autor: waldek666 » 29 maja 2010, 17:27

Gothic I - użycie run

Kilka dni temu zacząłem grać w pierwszą część Gothica. Jestem już w 3 rozdziale i kupiłem od jakiegoś maga w nowym obozie runy. Nie mam pojęcia jak ich użyć, gdy chcę któregoś użyć to pisze "brakuje ci 3 kręgu magii" czy jakoś tak. Jeśli na informacja coś zmieni to należę do obzu sekty, właśnie kończę misję ze zbieraniem kamieni ogniskujących.


<<

Ignac

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 316

Rejestracja: 15 lip 2008, 23:13

Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Ignac » 29 maja 2010, 20:30

Re: Gothic I - użycie run

Najpierw sprawdź w statystykach, który masz krąg magii. Możliwe, że nie nauczyłeś się wymaganego kręgu i po prostu nie możesz użyć runy, do użycia której wymagana jest znajomość 3. kręgu magii.
<<

waldek666

Awatar użytkownika

Topic author

Zaawansowany

Posty: 120

Rejestracja: 24 lip 2009, 07:26

Post autor: waldek666 » 29 maja 2010, 22:10

Re: Gothic I - użycie run

jak wciskam "b" to tam mam wszystkie wiadmości na temat mojej postaci, i tam pisze "magia: brak" a nie wiem jak mam się uczyć na magika
<<

Horhend

Awatar użytkownika

VIP

Posty: 1179

Rejestracja: 27 lut 2006, 18:20

Post autor: Horhend » 30 maja 2010, 00:50

Gothic I - użycie run

A może wybrałeś na początku gry postać (klasę postaci), która nie posługuję się magią, i nie może się jej nauczyć?

Taki małe info:
Umiejętności -> Kręgi Magii

Kręgi Magii pozwalają używać run z zaklęciami. Łącznie jest sześć kręgów.
Uczą ich tylko potężni Arcymagowie.

Koszty Nauki:
1 Krąg - 10 Punktów Umiejętności
2 Krąg - 15 Punktów Umiejętności
3 Krąg - 20 Punktów Umiejętności
4 Krąg - 25 Punktów Umiejętności
5 Krąg - 30 Punktów Umiejętności
6 Krąg - 60 Punktów Umiejętności

Nauczyciele:
Obóz Sekty - Baal Cadar (Guru) - 1 - 4 Krąg
Stary Obóz - Corristo (Arcymag Ognia ) - 1 - 4 Krąg
Nowy Obóz - Saturas (Arcymag Wody) - 1 - 5 Krąg
Ziemie Orków - Xardas (Nekromanta) - 6 Krąg
A jeśli naprawdę będziesz w desperacji i nadal nie będziesz wiedział co zrobić,
to może rozwiązaniem będzie oszustwo (kody).
ALE ZASTOSUJ TO TYLKO W AKCIE DESPERACJI! PAMIĘTAJ KODY PSUJĄ PRZYJEMNOŚĆ Z GRY!
Kody:

Aby uruchomić konsole włącz w grze panel atrybutów i umiejętności (Domyślny przycisk 's') i wpisz na klawiaturze ''marvin''.
Wyjdź z panelu i w górnyl lewym rogu powinno napisać ''Marvin-Mode''. Jeśli napisało to masz włączony teraz Marvin-Mode i konsolę.
Teraz żeby wpisać kod naciśnij ''F2''. Po uruchomieniu ''Marvin'' możemy wciskać przyciski o następujących właściwościach.

ItWr_Book_Circle_01 - Pierwszy Krąg Magii

ItWr_Book_Circle_02 - Drugi Krąg Magii

ItWr_Book_Circle_03 - Trzeci Krąg Magii

ItWr_Book_Circle_04 - Czwarty Krąg Magii

ItWr_Book_Circle_05 - Piąty Krąg Magii

ItWr_Book_Circle_06 - Szósty Krąg Magii
<<

Ignac

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 316

Rejestracja: 15 lip 2008, 23:13

Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Ignac » 30 maja 2010, 10:38

Gothic I - użycie run

Skoro jest napisane "magia: brak" to znaczy, że musisz nauczyć się jeszcze trzech kręgów magii, aby korzystać z tej konkretnej runy. Skoro jesteś w Obozie Sekty i obrałeś ścieżkę guru to idź do Baal Cadara, z tego co pamiętam, to jeśli jesteś w trzecim rozdziale, powinieneś już móc się nauczyć trzeciego kręgu.