[Recenzja] League OF Legends

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

troolek

Nowy

Posty: 1

Rejestracja: 4 kwie 2012, 21:02

Post autor: troolek » 4 kwie 2012, 21:34

[Recenzja] League OF Legends

League of Legends

League of Legends, produkcja studia Riot Games, to sieciowa gra typu MOBA (massive online battle arena) – oparta na zmodyfikowanej mechanice znanej mapy do Warcrafta III - Defence of the Ancients.

Akcja gry ma miejsce w typowym świecie fantasy, zwanym Valoran. Była to kraina od wielu lat ogarnięta wojną, jednak pewnego dnia skłócone państwa postanowiły, że od teraz będą rozwiązywać swoje konflikty w inny sposób. Wybrani przedstawiciele każdej z nacji utworzą tytułową League of Legends, a następnie odesłani zostaną na areny, gdzie zmierzą się z drużynami przeciwników. W ten sposób wszelkie spory międzynarodowe są rozwiązywane w małych pojedynkach, a nie w wyniszczających globalnych wojnach.

League of Legends to pierwsza produkcja studia Riot Games. Jest ona sieciowym, drużynowym action/RPG, w którym musimy walczyć z innymi graczami w granicach zamkniętej areny, przypominającej mapy znane z typowej strategii czasu rzeczywistego. Mamy więc do czynienia z rozwiązaniem podobnym do znanego z Demigod czy Defence of the Ancients.
Obrazek Na arenach stają naprzeciw siebie dwie drużyny (trzyosobowe albo pięcioosobowe, w zależności od wybranej mapy). Przed każdym spotkaniem z puli kilkudziesięciu postaci wybieramy bohatera, którym będziemy sterować. W miarę awansowania na wyższe poziomy doświadczenia zyskujemy potężniejsze umiejętności, unikalne dla każdego herosa. W trakcie meczu zdobywamy także złoto, przeznaczane na zakup przedmiotów, które ostatecznie kształtują charakter kierowanej postaci. Ponadto przed grą możemy wybrać dwie umiejętności z puli zdolności dostępnych dla każdego bohatera. Wpływ na statystyki naszych postaci mają również specjalizacje i runy wybierane przed meczem. Jedna gra trwa zazwyczaj około 45 minut w trybie 5v5 i około pół godziny w trybie 3v3.

W jednym z uaktualnień dodano kolejny tryb gry, będący adaptacją trybu dominacji do mechaniki MOBA. Jest on wyraźnie bardziej dynamiczny i nieprzewidywalny niż „klasyczne” potyczki, a rozegranie w nim jednego meczu trwa 15-20 minut.

Chociaż League of Legends nastawiona jest przede wszystkim na sieciowe potyczki, twórcy przygotowali także tryb single-player, w którym mierzymy się z zaawansowaną AI. Pełni on jednak głównie funkcję treningową przed przystąpieniem do walki z żywym przeciwnikiem. Zresztą gra sama może wyszukać nam partnera o zbliżonych umiejętnościach. Ponadto nasze osiągnięcia są stale śledzone i zapisywane na serwerach rankingowych.


Obrazek Obrazek
Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet Nośnik: 1 DVD
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 750 MB HDD, Windows XP/Vista

Riot Games producent
Riot Games wydawca
Strona oficjalna :http://eune.leagueoflegends.com/pl
wymagania wiekowe: 12+

Jeśli komuś się spodobała wizualnie ta gra możesz spróbować zagrać w nią za darmo
tu daje linka do rejestracji

Kod: Zaznacz cały

http://signup.leagueoflegends.com
źródło czerpane z

Kod: Zaznacz cały

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=12281
[/color][/size]
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2012, 12:57 przez Maciek, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: ostatni raz usuwam link referujący!


<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 4 kwie 2012, 22:34

Odp: [Recenzja] League OF Legends

Poprawiłem link bo dałes błędny ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

MrGramy4Fun

Średnio zaawansowany

Posty: 85

Rejestracja: 25 lut 2012, 14:22

Post autor: MrGramy4Fun » 4 kwie 2012, 23:00

Odp: [Recenzja] League OF Legends

Kod: Zaznacz cały

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=12281
Nie pisałeś tego, więc chociaż podaj źródło.

(Kopiowane fragmenty, i pozmieniane niektóre słowa)
Ostatnio zmieniony 5 kwie 2012, 12:57 przez Maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: linki kodujemy: CODE