Problem z Professional Farmer 2014

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

miszczu

Nowy

Posty: 2

Rejestracja: 25 gru 2013, 18:30

Post autor: miszczu » 25 gru 2013, 18:39

Problem z Professional Farmer 2014

Mój problem jest taki ze gra uruchamia sie poprawnie ale jak wezmę karierę lub gra swobodna czy jakoś tam... to po załadowaniu robi mi sie czarny obraz jest tylko mapka i na mapce normalnie sie poruszam słychać dźwięki jak biegam skacze ale jest ten czarny obraz !! :(. Ktoś wie co to może być ? :help:

A i po każdym uruchomieniu gry stwarzają się 2 pliki tekstowe tam gdzie mam zainstalowana gre 1 plik ma nazwę !console i w nim jest napisane:Welcome to Landwirt 2014. Powered by Argon 6 Engine.

g_AppData == C:\Users\mateusz\AppData\Roaming
g_AppDataMain == C:\Users\mateusz\AppData\Roaming\Landwirt2014
g_AppDataSave == C:\Users\mateusz\AppData\Roaming\Landwirt2014\Save
g_AppDataFields == C:\Users\mateusz\AppData\Roaming\Landwirt2014\data\fields
g_AppDataWorlds == C:\Users\mateusz\AppData\Roaming\Landwirt2014\worlds
> Video adapter #0 description: NVIDIA GeForce GT 630M
Just the above adapter detected.
Available texture mem: 4131840
caps.MaxPrimitiveCount == 16777215
caps.MaxVertexIndex == 16777215
No water object!
Windmill desc file read.
CarMenuTworzListe
exiting sCarMenuTworzListe
CMenu::On()
exiting CMenu::On()
Przekierunkowuje main na Profile
dodaje akceptacje/usuniecie
CMenu::Off()
exiting CMenu::Off()
Loading save\save00.sav
Wszystko wyczyszczone
Starting world worlds\FR.w
StartWorld worlds\FR.w
PAutoMap m_pVB created and set up.
BRAK Player.Home()
Sizeof(m_hObjects): 23763200
World started
Physics load
Znalazlem tt_naw01a - jest to prefabs\pojazdy\fertilizing01_a\fertilizing01_a_nocenter.x
Znalazlem tt_kul01a - jest to prefabs\pojazdy\cultivator01_a\cultivator01_a_nocenter.x
Znalazlem tt_tr04a - jest to prefabs\pojazdy\tractor05_b\tractor05_b_nocenter.x
Znalazlem tt_siew01 - jest to prefabs\pojazdy\seeder01_a\seeder01_a_nocenter.x
Znalazlem tt_plug01a - jest to prefabs\pojazdy\plough01_a\plough01_a_nocenter.x
- NO ANIMATION
Znalazlem tt_bel01a - jest to prefabs\pojazdy\baller01_a\baller01_a_nocenter.x
Znalazlem tt_trailer_sasiad01 - jest to prefabs\pojazdy\trailer01_d\trailer01_d_nocenter.x
Znalazlem tt_trailer01A - jest to prefabs\pojazdy\trailer01_a\trailer01_a_nocenter.x
Znalazlem m3416 - jest to prefabs\pojazdy\tractor06_a\tractor06_a_nocenter.x
exiting Physics.Load
SiloMgr.Load wczytal upgrade #0
Jest Silo[0].h
!m_bObjectsRendered
PlantMgr.CreateAll() time == 0.000000
Sprawdzam czy istnieje data\fields\worlds_FR.w9.bin00.sav
Jest - uzywam
Sprawdzam czy istnieje data\fields\worlds_FR.w1.bin00.sav
Jest - uzywam
Sprawdzam czy istnieje data\fields\worlds_FR.w8.bin00.sav
Jest - uzywam
Sprawdzam czy istnieje data\fields\worlds_FR.w7.bin00.sav
Jest - uzywam
Sprawdzam czy istnieje data\fields\worlds_FR.w41.bin00.sav
Jest - uzywam
Physics creation time == 0.000000
Opt loading time == 0.000000
CarMenuTworzListe
exiting sCarMenuTworzListe
CMenu::On()
exiting CMenu::On()
CMenu::Off()
exiting CMenu::Off()
m_constraintSolver clear
m_overlappingPairCache clear
m_dispatcher clear
m_collisionConfiguration clear
Physics deleted OK.
Argon 5 engine out, good bye!

A 2 plik !QSErrors : 451: Improper command: ///