SWAT 4 [Problem]
Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Re: SWAT 4 [Problem]
Oryginalna płyta?
Re: SWAT 4 [Problem]
Oczywiscie orginalna...
Re: SWAT 4 [Problem]
Vitaliss, to wychodzi na to że płyta jest uszkodzona albo instalujesz z obrazu Jezt tez możliwe że twój naped jest "ślepy" i niee umie widzi tego pliku Spróbuj wgrać najnowszego biosa do napędu
Re: SWAT 4 [Problem]
okej zaraz spróuje....
A gre mam orginalna. WYgralem w konkursie SMS'owym ( pierwszy raz cos wygralem )
[ Dodano: Wto 29 Sie, 2006 09:52 ]
No i mieliście rację. Gra idpalila po zaktualizowaniu biosa napedu
dzięki
A gre mam orginalna. WYgralem w konkursie SMS'owym ( pierwszy raz cos wygralem )
[ Dodano: Wto 29 Sie, 2006 09:52 ]
No i mieliście rację. Gra idpalila po zaktualizowaniu biosa napedu
dzięki
Błąd w czasie wczytaywania 4 misji:/
Witam:/
Jestem tu nowy, podczas gry, w czasie wczytywania misji nr 4, gra automatycznie sie wyłącza i wraca do trybu windowsa pokazując taki komunikat:
Pomóżcie mi. Odpowiedź jak możecie napiszcie na mojego e-maila
// nie podajemy meili w postach.
Jestem tu nowy, podczas gry, w czasie wczytywania misji nr 4, gra automatycznie sie wyłącza i wraca do trybu windowsa pokazując taki komunikat:
KRYTYCZNY BŁĄD
No Label
Crash Time: 01/25/07 19:38:42
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor (małpa) 2002 MHz with 511MB RAM
Video: ATI MOBILITY RADEON X700 (6583)
UserName: KaSiAiDaWiD
ComputerName: LAPTOP
Application location: C:\Program Files\Sierra\SWAT 4\Content\System\
SWAT Build Number: 31973
ReadFile failed: Count=0 Length=64595 Error=Błąd danych (CRC).
Historia: ULinkerLoad::Serialize <- TArray<< <- TLazyArray::Load <- FStaticTexture::GetTextureData [SwatFXtex.BloodSplat1] <- FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::SetProjectorMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterialSP [InMaterial='ProjectorMaterial11' 0xEBD15E0 InMaterial->Outer='Transient'] <- FProjectorRenderBatch::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- PrecacheRenderData <- Precaching <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: '(NULL)' NetMode: 'NM_Standalone'] <- MainLoop
Pomóżcie mi. Odpowiedź jak możecie napiszcie na mojego e-maila
// nie podajemy meili w postach.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2007, 20:19 przez oczko82, łącznie zmieniany 1 raz.