SWAT 4 [Problem]

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

Vitaliss

Post autor: Vitaliss » 28 sie 2006, 22:54

SWAT 4 [Problem]

Podczas instalacji gry wyskakuje cos TAKIEGO O co chodzi?? Jak to zainstalowac?

Help Me.....


<<

Piki

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 421

Rejestracja: 6 lis 2005, 12:24

Lokalizacja: Borów

Post autor: Piki » 28 sie 2006, 23:32

Re: SWAT 4 [Problem]

Oryginalna płyta?
<<

Vitaliss

Post autor: Vitaliss » 29 sie 2006, 09:18

Re: SWAT 4 [Problem]

Oczywiscie orginalna...
<<

Nivener

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 549

Rejestracja: 19 sty 2006, 18:44

Post autor: Nivener » 29 sie 2006, 09:29

Re: SWAT 4 [Problem]

Vitaliss, to wychodzi na to że płyta jest uszkodzona albo instalujesz z obrazu :P Jezt tez możliwe że twój naped jest "ślepy" i niee umie widzi tego pliku :P Spróbuj wgrać najnowszego biosa do napędu :D
<<

Vitaliss

Post autor: Vitaliss » 29 sie 2006, 09:34

Re: SWAT 4 [Problem]

okej zaraz spróuje....
A gre mam orginalna. WYgralem w konkursie SMS'owym ( pierwszy raz cos wygralem :D)

[ Dodano: Wto 29 Sie, 2006 09:52 ]
No i mieliście rację. Gra idpalila po zaktualizowaniu biosa napedu :P
dzięki
<<

oczko82

Post autor: oczko82 » 25 sty 2007, 19:58

Błąd w czasie wczytaywania 4 misji:/

Witam:/
Jestem tu nowy, podczas gry, w czasie wczytywania misji nr 4, gra automatycznie sie wyłącza i wraca do trybu windowsa pokazując taki komunikat:

KRYTYCZNY BŁĄD
No Label

Crash Time: 01/25/07 19:38:42

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD Unknown processor (małpa) 2002 MHz with 511MB RAM
Video: ATI MOBILITY RADEON X700 (6583)

UserName: KaSiAiDaWiD
ComputerName: LAPTOP
Application location: C:\Program Files\Sierra\SWAT 4\Content\System\

SWAT Build Number: 31973

ReadFile failed: Count=0 Length=64595 Error=Błąd danych (CRC).

Historia: ULinkerLoad::Serialize <- TArray<< <- TLazyArray::Load <- FStaticTexture::GetTextureData [SwatFXtex.BloodSplat1] <- FD3DTexture::Cache <- FD3DRenderInterface::CacheTexture <- FD3DRenderInterface::SetProjectorMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterialSP [InMaterial='ProjectorMaterial11' 0xEBD15E0 InMaterial->Outer='Transient'] <- FProjectorRenderBatch::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- PrecacheRenderData <- Precaching <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: '(NULL)' NetMode: 'NM_Standalone'] <- MainLoop


Pomóżcie mi. Odpowiedź jak możecie napiszcie na mojego e-maila

// nie podajemy meili w postach.
Ostatnio zmieniony 25 sty 2007, 20:19 przez oczko82, łącznie zmieniany 1 raz.