Znikające elementy w Ghost Recon AW.

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

miron72

Średnio zaawansowany

Posty: 64

Rejestracja: 1 kwie 2006, 12:24

Post autor: miron72 » 10 gru 2006, 21:29

Znikające elementy w Ghost Recon AW.

Gra Ghost Recon Advenced Warfighter.Gram w nią trzeci raz.Męczy mnie fakt znikania ciał wrogów i swojaków oraz pozostałości po zniszczonej "pięknej okolicy"(deski,blachy,szkło i inne).Zna ktoś może radę jak to powstrzymać?Pewne rzeczy da się w grze "na piechotę" modyfikować więc może i to?Szukałem moda takiego(są tego typu do Battlefieldów 2 i 2142) ale nici z tego.Trochę to psuje zabawę...
Ostatnio zmieniony 11 gru 2006, 22:26 przez miron72, łącznie zmieniany 1 raz.


<<

Iwan

Awatar użytkownika

Moderator

Posty: 2561

Rejestracja: 5 paź 2006, 19:22

Post autor: Iwan » 11 gru 2006, 17:44

Re: Znikające elementy w Ghost Recon AW.

Spatchowałeś grę?? Jeśli nie to zrób to, a jeśli takowego patcha nie ma to jedynie jakies mody, albo ręczne modyfikacje.
<<

88bonzo

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 165

Rejestracja: 3 lip 2006, 09:18

Lokalizacja: Otherland

Post autor: 88bonzo » 12 gru 2006, 08:07

Re: Znikające elementy w Ghost Recon AW.

ja mam takie pytanko jeszcze odnośnie tej gry, czy w opcjach grafiki opcji texture quality to wiecej jak na medium nie można ustawić ? :| bo u mnie jest tylko low i medium :/ kompa mam chyba dość dobrego żeby uciagnął grę na high. Grzebałem w pliku ustawień, pozmieniałem wszysto recznie na high ale zadnego efektu nie widac :/
Zamyka zmęczone oczy świat. W oczach tych ostatni ogień zgasł, jego sucha twarz pomarszczona ...coraz mniej radosna ... coraz mniej zielona.
<<

miron72

Średnio zaawansowany

Posty: 64

Rejestracja: 1 kwie 2006, 12:24

Post autor: miron72 » 12 gru 2006, 14:57

Re: Znikające elementy w Ghost Recon AW.

Grę spatchowałem do 1.06(gram teraz z trainerem -delektuję się w stylu crazy :rotfl: , a trainer działa do tej wersji).Poradziłem sobie ze "znikaniem" pierdołek.Otóż wrzuciłem sterownik do Ageii kiedyś -miał działać w trybie soft w/g jakiegoś portalu i...coś tam zadziałał, bo po jego wywaleniu ciała się na ulicy i deski poniewierają jak trzeba.Co do tekstur w High to trzeba zedytować chyba plik render settings.xml i działa.U mnie wykryło Medium ,a teraz gram High.Medium wykrywa dla kart z pamięcią do 256MB podobno...
<<

88bonzo

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 165

Rejestracja: 3 lip 2006, 09:18

Lokalizacja: Otherland

Post autor: 88bonzo » 12 gru 2006, 15:11

Re: Znikające elementy w Ghost Recon AW.

miron72, troche lipton z tymi texturami :-/ ale dzieki za odp. pozdrawiam
Zamyka zmęczone oczy świat. W oczach tych ostatni ogień zgasł, jego sucha twarz pomarszczona ...coraz mniej radosna ... coraz mniej zielona.
<<

miron72

Średnio zaawansowany

Posty: 64

Rejestracja: 1 kwie 2006, 12:24

Post autor: miron72 » 12 gru 2006, 21:23

Re: Znikające elementy w Ghost Recon AW.

88bonzo pisze:miron72, troche lipton z tymi texturami :-/ ale dzieki za odp. pozdrawiam
Czyli co?Nie zadziałało czy nie są w High zbyt ładne(no bo nie są faktycznie -to one powinny się nazywać medium)?
Tu masz(na dole stronki) dokładniejsze informacje
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1238-5
Ostatnio zmieniony 12 gru 2006, 21:32 przez miron72, łącznie zmieniany 1 raz.