[problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

Mat

Post autor: Mat » 29 lip 2007, 14:01

[problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Dokładnie jak w temacie. Zmniejszenie detali nic nie pomaga. A komp to Athlon 3000+, Radeon x700PRO 128/256 i 2x512DDR
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2007, 23:24 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.


<<

Iwan

Awatar użytkownika

Moderator

Posty: 2561

Rejestracja: 5 paź 2006, 19:22

Post autor: Iwan » 29 lip 2007, 14:30

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Mat pisze:Zmniejszenie detali nic nie pomaga
A próbowałeś zmniejszyć rozdzielczość? I wyłącz AA i ANISO.
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 29 lip 2007, 14:37

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

W niektórych grach warto także zmniejszyć, oprócz detali grafiki także jakość dźwięku - na przykład wyłączyć dźwięk przestrzenny (5.1) i włączyć Stereo. Poza tym zawsze można wyłączyć, jeśli się nie da w samej grze, niektóre ustawienia grafiki w sterownikach do karty graficznej. Warto, na własną odpowiedzialność "pobawić się" się w configu - uważać, żeby niczego nie uszkodzić. Słyszałem, że wyłączenie joystick'a (jego obsługa) może także dodać kilka FPS'ów.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2007, 14:38 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

pan jUzek

Post autor: pan jUzek » 29 lip 2007, 15:04

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

wyłączenie dźwięku przestrzennego podnosiło wydajność na moim starym Celeronie 714MHz i karcie muzycznej pod ISA :)
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 29 lip 2007, 16:53

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Mat, oczywiście zakładamy że masz najnowsze sterowniki wszystkich głównych podzespołów kompa tylko o tej najwazniejszej kwestii nie napisałeś :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Mat

Post autor: Mat » 30 lip 2007, 18:58

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Iwan pisze:A próbowałeś zmniejszyć rozdzielczość? I wyłącz AA i ANISO.
Tak
Maciek pisze:Mat, oczywiście zakładamy że masz najnowsze sterowniki wszystkich głównych podzespołów kompa tylko o tej najwazniejszej kwestii nie napisałeś :P
Tak

Niestety zmiana dźwięku nic nie pomogła. Dalej to samo. Może dodam, że tnie się głównie gdy na ekranie widać ruch uliczny.
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 30 lip 2007, 19:10

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Sprawa jest trudna, bo komputer spełnia wymagania minimalne tej gry, a wszelkie porady nic nie pomagają. Podaj liczbę procesów (Menadżer zadań - najlepiej daj screen'a) jakie są aktywne, zbadaj może także temperaturę procesora i karty graficznej - może któreś z tych urządzeń się przegrzewa i nie jest w stanie dać z siebie 100% w grze... próbować trzeba wszystkiego.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Aq

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 520

Rejestracja: 19 lip 2007, 12:54

Post autor: Aq » 12 wrz 2007, 12:52

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Trzeba zainstalować najnowsze sterowniki, nic innego nie poradzicie. Poza tym gierka prawdopodobnie jest wadliwa. I trzeba będzie poczekać na dobre łaty. U mnie osobiście mocno się cieła dopóki nie zainstalowałem nowych sterowników. Innym problemem jest to że nie widać broni. Niestety gierka ma dużą ilość błędów, tu nie chodzi o nasze komputery, tylko właśnie o grę.
<<

korzychxp

Post autor: korzychxp » 12 wrz 2007, 16:46

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Niezły sprzęt? Ta... u mnie tez sie tnie, tzn przycina, powód - pamięć, za mało.
<<

maciek120

Post autor: maciek120 » 12 wrz 2007, 17:06

Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie

Ja mam kompa: Radeon 9600PRO 256 ram i 256 bit,Athlon 2800xp+,1 GB RAM.

I tez mi sie tnie może komp nie spelnia minimalnych wymagan gry?? Prosze o odpowiedz.