[problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Dokładnie jak w temacie. Zmniejszenie detali nic nie pomaga. A komp to Athlon 3000+, Radeon x700PRO 128/256 i 2x512DDR
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2007, 23:24 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
A próbowałeś zmniejszyć rozdzielczość? I wyłącz AA i ANISO.Mat pisze:Zmniejszenie detali nic nie pomaga
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
W niektórych grach warto także zmniejszyć, oprócz detali grafiki także jakość dźwięku - na przykład wyłączyć dźwięk przestrzenny (5.1) i włączyć Stereo. Poza tym zawsze można wyłączyć, jeśli się nie da w samej grze, niektóre ustawienia grafiki w sterownikach do karty graficznej. Warto, na własną odpowiedzialność "pobawić się" się w configu - uważać, żeby niczego nie uszkodzić. Słyszałem, że wyłączenie joystick'a (jego obsługa) może także dodać kilka FPS'ów.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2007, 14:38 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
wyłączenie dźwięku przestrzennego podnosiło wydajność na moim starym Celeronie 714MHz i karcie muzycznej pod ISA
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
Mat, oczywiście zakładamy że masz najnowsze sterowniki wszystkich głównych podzespołów kompa tylko o tej najwazniejszej kwestii nie napisałeś
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
TakIwan pisze:A próbowałeś zmniejszyć rozdzielczość? I wyłącz AA i ANISO.
TakMaciek pisze:Mat, oczywiście zakładamy że masz najnowsze sterowniki wszystkich głównych podzespołów kompa tylko o tej najwazniejszej kwestii nie napisałeś
Niestety zmiana dźwięku nic nie pomogła. Dalej to samo. Może dodam, że tnie się głównie gdy na ekranie widać ruch uliczny.
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
Sprawa jest trudna, bo komputer spełnia wymagania minimalne tej gry, a wszelkie porady nic nie pomagają. Podaj liczbę procesów (Menadżer zadań - najlepiej daj screen'a) jakie są aktywne, zbadaj może także temperaturę procesora i karty graficznej - może któreś z tych urządzeń się przegrzewa i nie jest w stanie dać z siebie 100% w grze... próbować trzeba wszystkiego.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
Trzeba zainstalować najnowsze sterowniki, nic innego nie poradzicie. Poza tym gierka prawdopodobnie jest wadliwa. I trzeba będzie poczekać na dobre łaty. U mnie osobiście mocno się cieła dopóki nie zainstalowałem nowych sterowników. Innym problemem jest to że nie widać broni. Niestety gierka ma dużą ilość błędów, tu nie chodzi o nasze komputery, tylko właśnie o grę.
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
Niezły sprzęt? Ta... u mnie tez sie tnie, tzn przycina, powód - pamięć, za mało.
Re: [problem] Driver Parallel Lines wydajność na dobrym kompie
Ja mam kompa: Radeon 9600PRO 256 ram i 256 bit,Athlon 2800xp+,1 GB RAM.
I tez mi sie tnie może komp nie spelnia minimalnych wymagan gry?? Prosze o odpowiedz.
I tez mi sie tnie może komp nie spelnia minimalnych wymagan gry?? Prosze o odpowiedz.