[Opinia] NFS: ProStreet

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

Czy podobają Ci się zapowiadane zmiany, jakie ma wprowadzić NFS: ProStreet:

TAK
35
78%
NIE
10
22%
 
Liczba głosów : 45
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 28 sie 2007, 16:28

[Opinia] NFS: ProStreet

Obrazek
Ponieważ już trochę wiadomo o nowej odsłonie serii Need for Speed postanowiłem utworzyć o niem temat.
Jak wiadomo, tym razem podstytuł będzie dumnie brzmieć - ProStreet (tak, jest to jeden wyraz).
Będzie więcej starszych wozów, a duża część wyścigów będzie się rozgrywać na zamkniętym torze. Zresztą nie będę streszczał - w Internecie jest już masa informacji, a dla leniwych...

...kilka linków:
Gameplay:

Kod: Zaznacz cały

http://www.youtube.com/watch?v=r3wLu1epl4Y
Galeria:

Kod: Zaznacz cały

http://www.cdaction.pl/?strona=wyswietl&id=937
Informacje:

Kod: Zaznacz cały

http://ww1.www.ea.pl/games/10845/

Lista samochodów, któe bedą dostępne w grze (dotychczas ujawnione oczywiście):
* Audi S4 (2006)
* BMW M3 (2008)
* Mazda RX-7 (1995)
* Mitsubishi Eclipse (1999)
* Mitsubishi Lancer EVOLUTION IX MR-Edition (2006)
* Nissan GT-R PROTO (2005)
* Plymouth Hemi Cuda (1970)
* Toyota Corolla GTS AE86 (1986)
* Volkswagen Golf GTI (2006)
P.S. - wiem, że gdzieś opublikowano więcej wozów, ale nie mogłem ich znaleźć...
Co do ankiety - ja zagłosowałem na TAK - zmiany idą w strone realizmu (np: zniszczenia), co jest dla mnie wielkim plusem.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2007, 10:56 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 4 razy.


MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Simek

Post autor: Simek » 28 sie 2007, 18:44

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Również zagłosowałem na TAK. Cieszy mnie to, że NfS będzie bardziej realny.
<<

Kamillos

Awatar użytkownika

Zaawansowany

Posty: 129

Rejestracja: 7 lip 2007, 16:17

Post autor: Kamillos » 28 sie 2007, 19:09

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Rowiniez zaglosowalem na tak... Realizm jak najbardziej :]
Asus P5PE-VM- Dual Core E2180 2x2.0Ghz- 2GB RAM Kingstone DDR- ATI HD3650 512MB- Samsung 300 GB HDD
<<

szpon

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1308

Rejestracja: 2 lut 2006, 22:46

Skype: szpon5576

Post autor: szpon » 28 sie 2007, 19:55

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Ja też dałem na TAK, cieszy mnie to, że będzie jazda na Torach :D
<<

Robertinho

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1226

Rejestracja: 12 gru 2006, 21:37

Skype: bercik.93

Lokalizacja: Radostowice

Post autor: Robertinho » 28 sie 2007, 21:31

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Ja dałem na tak bo z tego co oglądałem to wynika że to będzie lepsze od Most Wanted (dla mnie najlepsza cześć NFS). Jazda na torach, zniszczenia, samochody. Najlepsze jest to że będzie mi to najprawdopodobniej działać na moim złomku. :P
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 28 sie 2007, 22:01

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Robertinho pisze:Najlepsze jest to że będzie mi to najprawdopodobniej działać na moim złomku. :P
Zgadza się - czytałem, że nowy Need for Speed nie ma mieć przesadzonych wymagań, chociaż te prorocze myśli były już wielokrotnie w innych przypadkach bzdurą...
Prawdę mówiąc już nawet w Carbonie po wyłączeniu cieni i efektu rozmycia gra chodziła bardzo płynnie, nawet na słabszych komputerach - pomimo, że straszono w niektórych gazetach o wysokich wymaganiach.
Ostatnio zmieniony 28 sie 2007, 22:05 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 2 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Tom

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 820

Rejestracja: 19 gru 2005, 16:36

Post autor: Tom » 29 sie 2007, 06:45

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

No wygląda no to, że gra będzie warta kupna. Oczywiście zagłosowałem na TAK bo teraz trzeba będzie zwalniać w zakrętach trochę bardziej niż w pozostałych wersjach tej gry, aby nie pognieść swojej "bryki" :D
Tutaj miała być jakaś mądra sentencja, ale Tom'owi się nie chciało...
<<

koci_pazur

Post autor: koci_pazur » 29 sie 2007, 08:47

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Ja głosuje na tak. Lubie rozwalać autka w grach . :evil: :evil:
<<

grzecho

Mega Prof. Świata

Posty: 1008

Rejestracja: 8 lip 2005, 17:36

Lokalizacja: Wisła

Post autor: grzecho » 29 sie 2007, 10:35

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

# Procesor: Intel Pentium 4 2.0 GHz / AMD 2100+ lub lepszy
# Pamięć RAM: 256MB (512MB jeśli korzystamy z Windows Vista)
# Karta graficzna: 128MB, kompatybilna z DirectX 9.0c (conajmniej GeForce serii FX)
# Karta dzwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c
# Miejsce na dysku twardym: conajmniej 4GB
# Napęd optyczny: DVD-ROM
# Połączenie z Internetem: conajmniej 512Kbps (wymagane do gry on-line)
# System operacyjny: Microsoft Windows XP (32-bit) lub Windows Vista
Oto wymagania PS wg. nfsgame.net

jeśli to prawda to łohoho... ta gra będzie u mnie chodzić jak burza... geforce fx, 256 ramu dla XP omg, zastanawiam się jak oni to zrobili, że taka grafa a takie niskie wymagania.

------------
matchless oto większa lista :]

Acura Integra Type R
Acura RSX
Audi RS4
BMW M3 '03
BMW M3 '08
Chevrolet Camaro SS '67
Chevrolet Chevelle SS '70
Ford Mustang GT
Lexus IS 350
Lotus Elise
Mazda RX-7
Mitsubishi Eclipse GSX
Mitsubishi Lancer EVO IX MR
Mitsubish Lancer EVO X
Nissan 240 SX (S13) '89
Nissan 350 Z
Nissan GT-R PROTO
Nissan Skyline GT-R R34
Plymouth Hemi Cuda
Pontiac GTO '65
Porsche 911 Turbo
Toyota Corolla Trueno
Volkswagen Golf V GTI
Ostatnio zmieniony 29 sie 2007, 10:46 przez grzecho, łącznie zmieniany 2 razy.
<<

zioomus

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 823

Rejestracja: 17 wrz 2005, 19:13

Lokalizacja: Płock

Post autor: zioomus » 29 sie 2007, 10:51

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

jak takie wymagania to ciekawe jaka ta grafika będzie... Żeby nie wyszedł taki kicz jak Carbon... Zobaczymy
Zapraszam do mojej galerii :)
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 29 sie 2007, 11:13

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

zioomus pisze:jak takie wymagania to ciekawe jaka ta grafika będzie... Żeby nie wyszedł taki kicz jak Carbon...
W Carbonie do grafiki za bardzo nie można się przyczepić - jest bardzo ładna. Mam tylko nadzieję, że nie schrzanią rozmycia ekranu podczas szybkiej jazdy, bo ten element w Carbonie ewidetnie nie wyszedł twórcom... no i jeszcze ten pisk opon na każdym zakręcie, nawet jak jechałeś kilkadziesiąt km/h.
A co do wymagań - w jednej gazecie (Komputer Świat Gry) w zapowiedziach pisali, że przewidywalne wymagania Carbona bedą: 800 MHz, 256 RAM i karta graficzna 32MB. W dniu premiery wymagania minimalne był dwa razy większe, więc nie ma co popadać w znaczny optymizm, bo jak widać wymagania z biegiem czasu moga wzrosnąć.
Ostatnio zmieniony 29 sie 2007, 11:23 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 3 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

zioomus

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 823

Rejestracja: 17 wrz 2005, 19:13

Lokalizacja: Płock

Post autor: zioomus » 29 sie 2007, 11:21

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

kicz pod względem jakościowym czyli krótka i w oóle... PRzynajmniej w moim odczuciu.
Zapraszam do mojej galerii :)
<<

Piki

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 421

Rejestracja: 6 lis 2005, 12:24

Lokalizacja: Borów

Post autor: Piki » 29 sie 2007, 12:45

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Jeśli będzie Chevrolet Camaro, ta gra na starcie dostanie ode mnie wielkiego plusa! Ogólnie uwielbiam 'Mięśnie Ameryki' i powiem szczerze, że Carbona przed totalną klęską według mnie uratował tylko podział samochodów na rodzaje (chociaż gdyby w rodzajach zabrakło American Muscle, to pewnie bym nie przeszedł tej gry ani razu).

Grafika już na poziomie Colina Dirt, a że o Colinie mogę pomarzyć, to próbuję raczej neutralnie nastawić się do Pro Street'a. Bo co mi po super grze, którą mogę sobie oglądać na YouTube? Imo wymagania na 99% nie będą tak niskie jak pisali poprzednicy.
MATchlesS pisze:ProStreet (tak, jest to jeden wyraz).
Na Gry-Online.pl w takim razie jest błąd...

P.S: Proszę Was, edytujcie te posty, gdzie podaliście tak niskie wymagania sprzętowe PS'a, bo jeszcze się ktoś napali, a kiedy gra wyjdzie to się załamie! :]
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 29 sie 2007, 12:59

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Piki pisze:Na Gry-Online.pl w takim razie jest błąd...
Eh... różnie to piszą. Nie wiem czemu, np: na stronie internetowej CD - Action jest napisane razem, a w gazecie już osobno. Taka sama rozbieżność jest wszędzie - na razie to bez różnicy, więc damy sobie z tym spokój.

Krótka, ale bardzo ważna informacja:
EA zdradziło, że najnowsza odsłona serii Need for Speed zawita do sklepów z początkiem listopada, a dokładniej pierwszego dnia tego miesiąca.
Trzymamy kciuki, aby Twórcy się wyrobili :zdziwko: .
Ostatnio zmieniony 29 sie 2007, 22:19 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 3 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

Dragon2006

Awatar użytkownika

Profesor

Posty: 726

Rejestracja: 14 lut 2006, 16:03

Lokalizacja: Grodków

Post autor: Dragon2006 » 30 sie 2007, 10:05

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Polecam obejrzeć zwiastun:

Kod: Zaznacz cały

http://ww1.www.ea.pl/downloads/2681/get
Procesor Intel Core Quad Q6600 4x2.40 GHz
GeForce 9500GT, 1024 MB;4096 MB DDR2.
HDD 500 GB.
Monitor LCD 21", głośniki JVC + Creative 2.1
Neo 6mb
<<

welll1

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 519

Rejestracja: 22 kwie 2006, 14:44

Post autor: welll1 » 2 wrz 2007, 05:32

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Co do wymagań hmmm popatrzcie na konsole i poczytajcie jaki jest w nich sprzęt a jak gry na nim wygladają (chodzi mi o next geny) wszystko zalezy od optymalizacji silnika graficznego. Bo prawda jest taka kupujesz konsole i w niej czesci nie da sie wymienic, i gry pisane sa tak aby wygladały jak najlepiej. Kupujesz komputer i mozesz wymienic wszystko wiec twórcy pisza gre na sprzet który jest im wygodnie, a i umowy z firmami produkującymi hardware: "damy takie wymagania, wy nas wspomożecie finansowo, a gracze kupia wasz sprzet" Wszystko się kręci wokół pieniądza.

Co do samego NFS-a czekam już na niego od raku :P bo Carbon za krótki był. Wiem że na 100% bedzie Nissan Skyline GT-R R34 najlepsza fura do tuningu i to mi wystarcza :D Model zniszczen w NFS :] ............... zobaczymy jak to się sprawdzi, ta gra zawsze była arcade, w wielu grach model zniszczen się nie sprawdził. Bo po pierwsze jak jest naprawdę realistyczny to jestem ciekaw kto bedzie wyciagał furą 320 km/h ?? Straci sterowanie i ma juz po wyscigu i kierowcy :P zero przyjemności z szybkiej jazdy i robienia czegoś co w realnym życiu jest niemożliwe (dla tego seria GTA odniosła taki wielki sukces) Po drugie jak ma być to tylko model zniszczeń który nie jest aż tak realistyczny to będzie to element który bardziej przeszkadza niz urozmaica zabawę. Na razie głosuję na TAK, bo jestem ciekaw co z tego wyjdzie.
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 20 wrz 2007, 18:32

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o najnowszym Need for Speed'ie, przeczytaj trzystronicowany felieton:

Kod: Zaznacz cały

http://www.gram.pl/felieton.asp?id=1720
Całkiem ciekawa lektura. :]

A to lista utworów, która zagości w grze:
* Airbourne – Blackjack
* Avenged Sevenfold – Almost Easy
* Bloc Party – Prayer (Does It Offend You, Yeah? Remix)
* Chromeo – Fancy Footwork (Guns 'N Bombs Remix)
* Clutch – Power Player
* CSS – Odio Odio Odio Sorry C
* Datarock – I Used To Dance With My Daddy (Karma Harvest Mix)
* Digitalism – Pogo
* Dude 'N Nem – Watch My Feet
* DÚNÉ – A Blast Beat
* Foreign Islands – We Know You Know It
* Junkie XL – More (Junk O Flamenco Remix) [feat. Lauren Rocket]
* Junkie XL – More (Junk O Rock Remix) [feat. Lauren Rocket]
* Junkie XL – More (Junk O Punk Remix) [feat. Lauren Rocket]
* Junkie XL – More [feat. Lauren Rocket]
* Klaxons – Atlantis to Interzone
* MSTRKRFT – Neon Knights
* Neon Plastix – On Fire
* Peaches – Boys Wanna Be Her (Tommie Sunshine's Brooklyn Fire Retouch)
* Plan B – More Is Enough [feat. Epic Man]
* Plan B – No Good (Chase & Status and Benni G Remix)
* Smallwhitelight – Spite
* The Faint – Dropkick The Punks
* The Horrors – Draw Japan
* The Rapture – The Sound
* The Toxic Avenger – Escape (Bloody Beetroots Remix)
* TV On The Radio – Wolf Like Me
* UNKLE – Restless [feat. Josh Homme]
* We Are Wolves – Fight And Kiss
* Wiley – Bow E3
* Yeah Yeah Yeahs – Kiss Kiss
* Year Long Disaster – Leda Atomica
* Yelle – A Cause Des Garcons (Riot in Belgium Remix)
Można już pobrać DEMO!
Ostatnio zmieniony 3 lis 2007, 22:11 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 3 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 4 lis 2007, 11:04

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

A więc pobrałem demko zainstalowałem i tak.
Odpaliłem tę grę na minimum (niestety ale może będę miał nowego kompa to będzie inna gadka :D ) i tak plusy to :
rozwalające się auta
muzyka
fizyka
grywalność
minusy:
coś mi się zdaje że na max detach będzie wyglądać jak nfsmw na max tylko że jego odpaliłem na maxa...
Obrazek
<<

welll1

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 519

Rejestracja: 22 kwie 2006, 14:44

Post autor: welll1 » 4 lis 2007, 14:02

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

Jednak pobrałem demko. Moje pierwsze wrażenia .... ładnie jest :] nie wiem kto chwalił TDU za grafe bo przy NFS MW wysiadał przy tym już totalnie nie ma szans choć grafika AŻ tak strasznie nie jest lepsza od poprzedniej części. Fizyka jazdy jak zwykle przyjemna, odgłosy tych fur to tez duży plus (w NFS jakoś tak głos silników jest moim zdaniem bardzo realistyczny i bez patrzenia na obrotomierz wiem kiedy zmienić bieg), o zniszczeniach na razie nic nie napisze bo zobaczymy jak to sprawdzi sie w kampanii i jaki będzie miało wpływ, na razie fajny efekt. Na razie za mało tras, fur, trybów itd aby wypisać wszystkie wady i zalety. Pozostaje czekać na pełna wersję. Oby do 23 listopada :P
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 4 lis 2007, 15:35

Re: [Opinia] NFS: ProStreet

welll1 pisze:nie wiem kto chwalił TDU za grafe
Ja, to ja, ja byłem tą osobą. :rotfl:
welll1 pisze:przy NFS MW wysiadał
Bez przesady - Carbon jest ładniejszy od Test Drive Unlimited, ale jeśli chodzi o Most Wanted to polemizowałbym... Ale wiadomo - każdy inaczej to widzi - często kwesta gustu.
Wracając do tematu - znalazłem kilka materiałów o najnowszej części Need for Speeda:
Na TEJ można zobaczyć wiele screenów z gry - większość prezentuje samochody, które zobaczymy w grze.
TUTAJ można zobaczyć ciekawy gameplay z gry. Efektowne...
Ostatnio zmieniony 4 lis 2007, 16:34 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 3 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''