Post
autor: MATchlesS » 15 paź 2007, 08:34
Po instalacji Adobe Acrobat, jeśli dobrze pamiętam, program ten automatycznie uruchamia się po starcie systemu.
Wyłącz go w ten sposób - może się uda:
Start ---> Uruchom ---> wpisujesz "msconfig" (oczywiście bez cudzysłowia) ---> zakładka "uruchamianie". Szukasz nazwy programu, odznaczasz, uruchamiasz ponownie komputer i... zobaczymy.
Nie wiem czy tak jest na Viście, ale powinno się udać.
Jeśli nic to nie da to zainstaluj inną wersję Adobe Acrobat.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2007, 08:57 przez
MATchlesS, łącznie zmieniany 3 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''