[Temat ogólny] Seria Crysis

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 8 gru 2007, 17:44

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

welll1 pisze:Jest noc
Demo zaczyna się w nocy... ale kończy się w dzień (jego większa połowa rozgrywa się w dzień). Pełen cykl dobowy. :)
welll1 pisze:Gra zaczyna zwalniać w gnieździe obcych. Największą masakrę jaką przeżył mój sprzęt to ostatnia misja obrona statku. Jest noc obcy świeca się, pełno dymu ognia wybuchów. Karta graficzna 65 stopni osiągnęła
U mnie jest jeszcze mały zapas FPS'ów, który zapewnia mi przyjemną grę - przynajmniej tak mi się zdaję.... Swego czasu wyjdą patch'e, które może leciutko zoptymalizują grę, pokażą się zapewne jakieś triki zwiększające lekko płynność gry (na przykład edycja pliku konfiguracyjnego).
welll1 pisze:Odpaliłem ją na minimalnych i nie nazwałbym tego ładna grafika... jak na mnie 6 lat temu na max-a tak gry wyglądały
Trochę popadasz w przesadyzm - wszystkie tekstury naprawdę są dobrej jakości (szczególnie piasek i eksplozje, gorzej z wodą i wnętrzami budynków). Także są obecne (co prawda słabej jakości) odblaski - jak dla mnie grafika ładna porównując do innych gier, które ruszą na moim komputerze.
Ostatnio zmieniony 8 gru 2007, 17:49 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.


MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

kratos31

Awatar użytkownika

TOP Technik

Posty: 458

Rejestracja: 14 lis 2007, 20:36

Lokalizacja: Opole

Post autor: kratos31 » 8 gru 2007, 19:02

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

U mnie gra działa na sprzecie Amd Athlon 64 X2 5000+ 2,6 ghz podkrecony na 3,0 ghz,karta ge force 8600 gts super 512 mb ddr3 128 bit 675/2000 mhz,zasilacz chieftec 450 w oraz cooler scythe mine rev.b.Gram na srednio-wysokich bez aa,dziala plynnie.Patch powinnien zoptymalizowac silnik gry ( oby ).Mistrzostwo w optymalizacji silnika jest w Call Of Duty 4i wedlu nie tak samo powinnien byc zrobiony cryengine2.
Ostatnio zmieniony 8 gru 2007, 19:04 przez kratos31, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

Dawid KARMEL

Post autor: Dawid KARMEL » 10 gru 2007, 18:49

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

HURA!!! Mam już Crysis'a Special Edition Pl. Na początek opiszę tą wyjątkową edycje: po zdjęciu plastikowej osłony, ujawia się piękne, metalowe pudełko. A w nim: Instrukcja, książeczka z grafikami, karteczka z kodem do nowego pojazdu (do MP), gra, ścieżka dźwiękowa (niestety słabo wykonana- wszystkie utworu mają podobną tematykę... podobnie się zaczynają itp.) i płyta z dodatkami. I właśnie na tej płycie zawiodłem się najbardziej. Po pierwsze- można uruchomić ją tylko na komputerze (więc odtwarzacz DVD odpada). Po uruchomieniu okazuje się że film o powstawaniu gry trwa mniej niż 30 min ! Największym skandalem jest chyba to że, cały film pozbawiony jest polskich napisów (mimo że na opakowaniu wyraźnie widnieje napis "Polska wersja językowa", ale to nie powinno dotyczyć tylko gry! Po dokładnym obejrzeniu, stwerdziłem że wersja kolekcjonerska jest bardzo ładna i dopracowana, niestety poziom bonusowej płyty stoi na niskim poziomie. A co do gry... na Intel Core 2 Duo, 1 GB ram, GeForce 7600 Gt gram na średnich ustawieniach. Troche tnie. Dobrze że na święta dostane 1 gb ramu, może to trochę pomoże. Narazie nie mogę powiedzieć czy gra jest fajna bo nie ukończyłem ani jednego poziomu (grałem 15 minut). :super:
<<

hermit

Awatar użytkownika

Średnio zaawansowany

Posty: 54

Rejestracja: 24 sty 2006, 11:27

Lokalizacja: Cerekiew

Post autor: hermit » 10 gru 2007, 20:28

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

właśnie skończyłem demo w realu na high nie wyglada to aż tak jak na screenach szczegolnie z bliska ale za to plenerowe ujecia walą na glebe-gorąco polecam a ja jutro lece do sklepu po gierke
Kiedy rozum śpi rodzą się demony...
<<

Dawid KARMEL

Post autor: Dawid KARMEL » 10 gru 2007, 20:42

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

hermit, bo na zdjciach jest na very high!!!!!!!
<<

Duszkisss

Post autor: Duszkisss » 15 gru 2007, 10:24

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

panowie ja mam Sempron 2200+@2400+
1,5 GB DDR
Radek X1650 512MB

i powiem wam, że Crysis w średnich ustawieniach chodzi całkiem przyzwoicie, czyli brak jakichkolwiek zwiech
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 15 gru 2007, 12:50

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

Ja na moim sprzęcie (patrz opis) gram wsyzstko na wysokie oprócz jakości tekstur i obiektów jest na średich i nawet w sytuacjach krytycznych (15 wrogów, ufo, wybuchy auta) be zwiechy :P
Obrazek
<<

bartekmp

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1841

Rejestracja: 14 maja 2006, 18:52

Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartekmp » 16 gru 2007, 14:28

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

A na moim sprzęcie działa tak, że nie działa :P
Zacina mi się menu w rozdzielczości 1024x768, a w rozdzielczości 800x600 gra ledwo chodzi.
Po krytycznym OC komputera (komputer wystawiłem na parapet na temperaturę -1 st. Celsjusza), komputer miał temp.:
- procesor (OC 2,53GHz (małpa) 3,3GHz) 67 st. C
- karta graf. (OC GPU: 398MHz (małpa) 550MHz, DDR: 300MHz (małpa) 372MHz) 59 st. C
- pamięci DDR (OC 400MHz (małpa) 522MHz) 50 st. C
- płyta gł. (bez OC hehe :D) 57 st. C

i Crysis osiągał na detalach Średnio-niskich w rozdzielczości 800x600 na 1. mapie 35 FPS, w rozdzielczości 1024x768 na detalach Średnio-niskich 21 FPS.
Komputer działał na granicach stabilności, a temperatury przedstawione wyżej zostały osiągnięte przy pracy WYŁĄCZNIE systemu (Windows XP SP2 PL).

Więc na moim sprzęcie nie ma sensu grać, a i tak mi się średnio podoba, po prostu wolę RPGi ;).
Semper in altum
<<

zioomus

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 823

Rejestracja: 17 wrz 2005, 19:13

Lokalizacja: Płock

Post autor: zioomus » 16 gru 2007, 15:25

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

ja grałem u kumpla i Far Cry bardziej mnie wciągnął :zawstydzony:
Zapraszam do mojej galerii :)
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 16 gru 2007, 16:52

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

zioomus pisze:a grałem u kumpla i Far Cry bardziej mnie wciągnął
Trochę w tym racji masz - Jack Carver to postać charyzmą i choć fabuła w Far Cry'u jest prosta jak świeżo wylany asfalt, to naprawdę wciągała i interesowała. W Crysis'ie fabuła IMO jest słabsza, poza tym trochę więcej fantastyki, czego za bardzo nie trawię.
bartekmp pisze:Crysis osiągał na detalach Średnio-niskich w rozdzielczości 800x600 na 1. mapie 35 FPS, w rozdzielczości 1024x768 na detalach Średnio-niskich 21 FPS.
IMO bardzo dobre wyniki.
bartekmp pisze:komputer wystawiłem na parapet na temperaturę -1 st. Celsjusza
:D
Ostatnio zmieniony 16 gru 2007, 17:06 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 2 razy.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

bartekmp

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1841

Rejestracja: 14 maja 2006, 18:52

Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: bartekmp » 16 gru 2007, 17:16

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

MATchlesS, bez mrozu na dworzu, bym już musiał na nowego kompa zbierać hehe.
Wyniki może i dobre wyciągnąłem, ale nie będę grać z kompem na dworzu, bo zacznie deszcz/śnieg/grad padać i po kompie :D.
Semper in altum
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 16 gru 2007, 19:08

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

z tym zacinaniem menu też tak mam nie wiem czemu ale tylko z paczątkowym i tak samo miałem z intrem więc usunąłem :P
Obrazek
<<

MATchlesS

Awatar użytkownika

Mega Hiper Ultra Prof. Świata

Posty: 1724

Rejestracja: 5 lip 2007, 12:25

Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca

Post autor: MATchlesS » 23 gru 2007, 12:23

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

Niestety obiecywana łatka do gry Crysis zaliczy opóźnienie:
Krótko po premierze gry Crysis stało się jasne, że nie obejdzie się bez łatki naprawiającej szereg problemów, na jakie zaczęli uskarżać się gracze. Ekipa z Crytek wzięła się ostro do roboty, obiecując, że w ciągu dwóch tygodni dostarczy aktualizację. Niestety, jak poinformowano na internetowym forum gry, przyjdzie nam na nią jeszcze poczekać.

Twórcy twierdzą, że uaktualnienie było już niemal gotowe, ale na krótko przed opublikowaniem napotkano na poważne problemy techniczne, których nie da się szybko wyeliminować. Dlatego też postanowiono przesunąć termin publikacji łatki na styczeń przyszłego roku.

Przy okazji poinformowano, że równolegle z pierwszą aktualizacją przygotowywana jest kolejna. O ile ta wcześniejsza skoncentruje się na usunięciu problemów ze stabilnością gry oraz kilku dostrzeżonych błędów, druga wprowadzi szereg nowych, zasugerowanych przez fanów rozwiązań.
Szkoda, że łatka zaliczyła poślizg - przez wielu graczy jest bardzo oczekiwana, albowiem (wedle zapewnień twórców) będzie ona miała na celu poprawę stabilności, a także zoptymalizuje trochę grę. Oby tylko nie doszło do kolejnego opóźnienia...
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
<<

kratos31

Awatar użytkownika

TOP Technik

Posty: 458

Rejestracja: 14 lis 2007, 20:36

Lokalizacja: Opole

Post autor: kratos31 » 9 sty 2008, 19:05

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

Na stronie Electronic Arts Polska jest juz do ściągnięcia patch do Crysisa. Crysis patch 1.1 a oto uaktualnienia jakie się w nim znajdują
2008-01-08
Poprawki:

* Poprawiono: Potencjalne zawieszenie gry w D3D10
* Poprawiono: Pomarańczowe bloki, które pojawiały się po wczytaniu na słabym komputerze stanu gry wykonanego na mocnym komputerze.
* Poprawiono: Zmienne uszkodzenia pojazdów przy ostrzele z LAW-a.
* Poprawiono: Rozdzielczość odbić pod D3D10; poprawka wyświetlania odbić przy kilku procesorach graficznych.
* Poprawiono: Wyciek pamięci w trybach pełnoekranowego antyaliasingu.
* Poprawiono: Możliwość włączenia nieskończonej amunicji.
* Poprawiono: Wycieki pamięci pod D3D10 przy zmianie trybu ekranu.
* Poprawiono: Optymalizacja trybu wieloosobowego
* Poprawiono: Kiedy gracz zadawał cios wręcz podczas odtwarzania animacji podniesienia broni, jego broń pozostawała w podniesionej pozycji.
* Poprawiono: Zawieszenie gry podczas wczytywania stanu poziomu właśnie wyeksportowanego z edytora.
* Poprawiono: Wirtualna klawiatura nie funkcjonowała poprawnie po podłączeniu kontrolera do gry.
* Poprawiono: Użytkownicy mogli stracić możliwość rozglądania się za pomocą prawego drążka.
* Poprawiono: Ustawienie domyślnej rozdzielczości uniemożliwiało wybranie ostatnio używanej rozdzielczości ekranu.
* Poprawiono: Błąd przy zmianie rozdzielczości w D3D10
* Poprawiono: Problemy z głębią pola oraz kroplami wody pod D3D10
* Poprawiono: Zawieszenie gry przy ostrzeżeniu o braku funkcji liczbowej.

Aktualizacje:

* Dodano: Opcje interfejsu rozmycia oraz synchronizacji pionowej
* Zoptymalizowano: Rozmycie
* Zoptymalizowano: FSAA (Pełnoekranowy antyaliasing)
* Zoptymalizowano implementację dźwięku
* Włączono obsługę synchronizacji pionowej pod D3D10
* Nowe pliki testowania wydajności komputera dla programu testującego procesor.
* Chroniona hasłem zdalna sesja http/xmlrpc
* Oznaczono zmienne używane w trybie debug jako oszustwa

* F12 (zrzut z ekranu) działa teraz także w trybie ograniczonym

Usprawnienia:

* Zmniejszono obrażenia obszarowe LAW-a przeciwko piechocie w trybie walki o władzę
* Nieznacznie zmniejszono szybkość pocisków rakietowych w rozgrywkach wieloosobowych
* Wyłączono bryły brzegowe przy wieżyczkach automatycznych na pojazdach, aby zapobiec problemom z wykrywaniem trafień z LAW-a
* Zmniejszono promień wybuchu granatu w rozgrywce wieloosobowej
* Ograniczono teselację wody, aby zapobiec oszukiwaniu w trybie wieloosobowym
* Usprawniono działanie wielu procesorów graficznych przy zmianie mapy głębokości

Kod: Zaznacz cały

http://www.polska.ea.com/downloads/4552/
Ostatnio zmieniony 15 mar 2008, 20:22 przez kratos31, łącznie zmieniany 4 razy.
<<

kratos31

Awatar użytkownika

TOP Technik

Posty: 458

Rejestracja: 14 lis 2007, 20:36

Lokalizacja: Opole

Post autor: kratos31 » 7 mar 2008, 18:47

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

Crytek zrobił kolejnego patcha do swojego hitu Crysis oto lista modyfikacji
Nie dokonano zadnych wiekszych zmian w fukcjonalności gry.Porpawiono jedynie błedy i usprawniono e niektóre elementy zgłaszane przez graczy.Obecnie jest on w fazie testowania przez departamenty EA i Crytek pod wzgledem jakosci jego wykonania i to od nich zależy kiedy dokładnie łatka pojawi się oficjalnie do sciągnięcia.

1. Optymalizacja i stabilność

* Naprawiony błąd który mógł zostać wykorzystany by doprowadzić do zawieszania się serwera.


2. Głowne zmiany

* Dodano obsługę scroll'u myszy do przeglądarki serwerów.
* Naprawiono znikanie ramion gdy nie były używane w trybie nie uzbrojonym.
* Dodano nowy efekt rozpadania się zamrożonego samochodu.


3.Bronie

* C4 będzie prawidłowo przylegać do drzwi.
* Nowe oznaczenia granatów w interfejsie gracza.
* Większy promień rażenia granatnika w stosunku do gracza.


4. Pojazdy

* Zabezpieczenie przeciwko osobą nie będącym w pojeździe uniemożliwiające zginięcia od niego.
* Zwiększone obrażenia od pojazdów przy niskich prędkościach.
* Dopasowano wynik kolizji ze ścianą cywilnego samochodu(czyli zwiększono uszkodzenia).


5. SinglePlayer

* Poprawiono zachowanie sie działka stacjonarnego jak i tego osadzonego na pojeździe
* Naprawiono misje "Eskortuj Prophet'a" gdy obcy czasami zastygali i należało zacząć grę od ostatniego zapisu stanu gry.


6. Multiplayer

* Dodano kolorowe napisy do wiadomości o zabiciach.
* Naprawiono elementy powodujące niepoprawne resetowanie gry.
* Naprawiono VOIP, który nie działał prawidłowo na serwerach nie-dedykowanych.


7. Nowa możliwość

* Dodano balans zespołów, gracz zostaje przeżucony do przeciwnego zespołu gdy ten bedzie martwy i liczba graczy przeciwnych bedzie mniejsza od ustalonej.
a tu można go pobrać

Kod: Zaznacz cały

http://programy.pcworld.pl/gry/programy/6693.html.html
Ostatnio zmieniony 15 mar 2008, 20:19 przez kratos31, łącznie zmieniany 2 razy.
<<

Dawid KARMEL

Post autor: Dawid KARMEL » 7 mar 2008, 19:02

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

Ja właśnie pobieram... na stronie EA pisało że poprawiono działanie gry (płynność). Miło się zaskoczyłem po zainstalowaniu patha 1.1 . Wydajność sporo się zwiększyła. Mam nadzieję że teraz będzie tak samo... tylko jest jeden problem.... grę już przeszedłem... eh... przyda się w sieci :D
<<

kratos31

Awatar użytkownika

TOP Technik

Posty: 458

Rejestracja: 14 lis 2007, 20:36

Lokalizacja: Opole

Post autor: kratos31 » 7 mar 2008, 19:05

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

Ja juz przechodze po raz 4 na very hard ale też pobieram bo zawsze sie przyda :hyhy:
<<

Dawid KARMEL

Post autor: Dawid KARMEL » 7 mar 2008, 21:18

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

OHO! Bracia! Ten path bardzo optymalizuje grę. Gram na średnio/wysokich (mam GF7600 GT) i całkiem dobrze działa. Szkoda tylko że bez dźwięku ( topics19/problem-sterowniki-do-karty-dz ... htm#104737 )
<<

maciek120

Post autor: maciek120 » 19 mar 2008, 14:43

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

Ja chciałbym zapytac czy jest w ogóle szansa że ja odpale Crysis na moim złomie :?: :wstyd:

Oto mój złom:

Athlon2800XP 2800ghz(podk. do 3000), 1024RAM DDR 433mhz, Radeon 9600PRO 256 RAM i 256 BIT.

Prosze o odpowiedź bo niewiem czy w ogóle jest sens brac Crysis.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 19 mar 2008, 14:46

Re: [Temat ogólny] Seria Crysis

maciek120, wg mnie nie :P
Obrazek