[Opinia] Race Driver GRID

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

Kocyk

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 233

Rejestracja: 18 maja 2007, 23:47

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kocyk » 18 cze 2008, 00:20

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Jeszcze dodam, że wielkim plusem jest to że spokojnie na klawiaturze da sie grać.(może to dlatego, że jestem klawiaturowym wyjadaczem i NIGDY nie korzystam z pada,kierownicy chocia<font color=red><b>ż</b></font> mam ):d Ci którzy nie potrafią grac na klawie to chyba i na padzie,kierze nie pograją. Naprawdę łatwo jest opanowac wozy w GRIDzie


Intel Core duo E6550 (małpa) 2.33GHz | DDR2 Dual Channel 2 x 2 GB Geil Black Dragon | Asus 8800 GTS 320 MB | Creative Sound Blaster Audigy | Twardziel 520 GB | Asus P5LD2-SE

The gods made Heavy Metal and they saw that it was good
<<

zioomus

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 823

Rejestracja: 17 wrz 2005, 19:13

Lokalizacja: Płock

Post autor: zioomus » 24 cze 2008, 00:52

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Po tak pozytywnych opiniach dla tej gdy, chyba będe musiał odkurzyć laptopa i przekonać się, jak to wygląda w rzeczywistości. W CDA dostało 10, więc coś to musi znaczyć chyba?
Zapraszam do mojej galerii :)
<<

Piki

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 421

Rejestracja: 6 lis 2005, 12:24

Lokalizacja: Borów

Post autor: Piki » 24 cze 2008, 23:28

Re: [Opinia] Race Driver GRID

zioomus pisze:Po tak pozytywnych opiniach dla tej gdy, chyba będe musiał odkurzyć laptopa i przekonać się, jak to wygląda w rzeczywistości. W CDA dostało 10, więc coś to musi znaczyć chyba?
Co kto lubi. Symulator to to nie jest, ale daje kilka godzin frajdy.
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 25 cze 2008, 12:13

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Piki pisze:Symulator to to nie jest, ale daje kilka godzin frajdy
To jest symulator wyścigów samochodowych, który daje kilkadziesiąt godzin frajdy.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 25 cze 2008, 13:30

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Ant pisze:To jest symulator wyścigów samochodowych,
To nie jest symulator! Ile razy w gazetach w internecie pisali już że to nie jest symulator! Czytać a nie pisać bzdury ...Jeżeli sądzisz że to jest symulator to chyba nigdy autem nie jeździłeś ... :]
Obrazek
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 25 cze 2008, 13:41

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Sorry, ale fizyka samochodów jest dobra więc traktowałem nie jako Colin czy coś, ale symulator i jednocześnie wyścigówkę.
<<

Kocyk

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 233

Rejestracja: 18 maja 2007, 23:47

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kocyk » 30 cze 2008, 20:15

Re: [Opinia] Race Driver GRID

jest to zręcznościówka. Sami autorzy mówili/pisali, że nie zamierzą zrobić z tego super symulatora ( typu live for speed czy n-factor), ale przyjemną zreczniściówkę i im się udało. Gra świetna, Codemaster potrafi zrobić świetna grę, nie to co taśmówy Electronic Arts
Ostatnio zmieniony 30 cze 2008, 20:16 przez Kocyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Intel Core duo E6550 (małpa) 2.33GHz | DDR2 Dual Channel 2 x 2 GB Geil Black Dragon | Asus 8800 GTS 320 MB | Creative Sound Blaster Audigy | Twardziel 520 GB | Asus P5LD2-SE

The gods made Heavy Metal and they saw that it was good
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 30 cze 2008, 22:12

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Nom, taaa... Ale Toca race Driver 2 i 3 mi się bardziej podobały.
Tam były stare modele aut, ciężarówki, off-road, buggy, monster truck'i, NASCAR...
A teraz to wszystko w NFS'y idzie, niech zrobią w końcu grę o takich typach wyścigów co było w poprzednich Toca'ch, a nie że NFS był w pierwszej dziesiątce, to teraz wszyscy muszą ich kopiować, są Juiced'y, i inne takie "sfalty".
Są ludzie co wolą grać w wyścigi w terenie, np. Colin, czy SEGA Rally Evo, mogliby zrobić jakąś grę o wyścigach terenowych, o Monster Truck'ach, o Banger Racing, albo jakiś Destruction Derby, żadna gra takiego typu się niepojawiła na PC, z wyjątkiem Monster Truck Madness 2, 4x4 Evolution 2... Naprawdę mało jest tych tytułów i są one naprawdę stare... :( A gry o Banger racing <font color=red><b>nie ma</b></font>!!! :zalamany:
Ciągle tylko asfalt, asfalt i asfalt, a gdzie piasek?
<<

Kocyk

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 233

Rejestracja: 18 maja 2007, 23:47

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kocyk » 30 cze 2008, 23:11

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Załatw se gry wydawnictawa 1C Company typu Humer rally czy Uaz 4x4 Rally, to sa dopiero off-roady, Uaz wyszedł nie tylko w Rosji i można go nabyć po angielsku za niedużą kase, a giera boska ( szczególnie że na silniku i fizyce Xpand rally i to znacznie lepiej wyszło Ruskim nie licząc optymalizacji)
Intel Core duo E6550 (małpa) 2.33GHz | DDR2 Dual Channel 2 x 2 GB Geil Black Dragon | Asus 8800 GTS 320 MB | Creative Sound Blaster Audigy | Twardziel 520 GB | Asus P5LD2-SE

The gods made Heavy Metal and they saw that it was good
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 1 lip 2008, 10:20

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Wg. mnie 1C robi najlepsze gry na świecie. Uaz'a mam, nawet z dodatkiem, Hummera też mam, ale nikt niechce wydawać ruskich gier w polsce :kwasny: , a niechce mi się sprowadzać ciągle z zza granicy, chciałbym kupić wreszcie jakąś grę w polsce, ale jak już coś wydadzą to tylko po 100zł, Crysis'y, NFS'y, Command'y, Call'e i inne amerykańskie produkcje, które są dla mas, a na takich grach od ruskich albo czech mogliby nawet więcej zarobić niż na tych reklamowanych produkcjach, bo rusi i czesi robią naprawdę dobre gry, ale żadne wydawnictstwo w polsce się tym nieinteresuje, jak tak dalej pójdzie to może nawet CDProjekt zbankrutować. ( Co mi z tego, że wydali Aquadelic GT, jak przeszłem tę grę już rok temu, powinni się nazwać CDTurtle)
Na gry-online piszą że Cenega połączyła siły z 1C, a zauważyłem że jakoś nic niewychodzi... :kwasny:
Jak zaczną wychodzić ruskie i czeskie gry na polskim rynku to będzie cud świata... :kwasny:
Kupiłbym sobie Uaz Racing 4x4 2, Death Track: Resurrection, Trials 2 Second Edition... ale nikt niechce ich wydać... :( :/
I to naprawdę szkoda, bo jeśli byłyby wydane w polsce, to mogłyby być nawet w pierwszej dziesiątce.
Ostatnio zmieniony 1 lip 2008, 10:22 przez Ant, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 1 lip 2008, 22:03

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Zastanawialiście się może nad tym iz przyciskając klawisz skrętu na klawiaturze koła muszą skręca od razu w ciągu ułamku sekundy o kąt maksymalny skrętu prawdziwej kierownicy? Klawiatura nie rozróznia siły nacisku, czyli siły skrętu kierownicy. Więc wida wyraźnie jak bardzo gry samochodowe muszą byc nierealistyczne żeby można było w nie grac na klawiaturach...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 2 lip 2008, 09:56

Re: [Opinia] Race Driver GRID

No to właśnie po to wymyślili kierownicę na USB żeby było realistyczniej, a w Flat-Out można grać realistycznie nawet na klawiaturze.
PS.Nic dziwnego że rzeszy się piratctwo skoro w polsce nic niewychodzi.
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 2 lip 2008, 18:22

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Ant pisze:Flat-Out można grać realistycznie nawet na klawiaturze
Tak? Więc wciskam klawisz skrętu na klawiaturze - koła skręcają pod kątem 90stopni a samochód TYLKO delikatnie skręca, nie skręca GWAŁTOWNIE tak jak powinien, czyli od razu 90stopni. Flatout tez nie jest realistyczny...

Zaczynam offtopa...
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 3 lip 2008, 07:44

Re: [Opinia] Race Driver GRID

1. Koła nieskręcają o kąt 90*
2. Ma różnicę czy jedziesz na piasku, błocie czy asfalcie.
3. W 2 jest większy realizm niż w 1.
4. Śmigaj sobie na 200KM/H na sfalcie i zrób zakręt, zobacz co się stanie, a potem to zrób na piasku.
A ja go kończę...
Ostatnio zmieniony 3 lip 2008, 07:44 przez Ant, łącznie zmieniany 1 raz.
<<

Piki

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 421

Rejestracja: 6 lis 2005, 12:24

Lokalizacja: Borów

Post autor: Piki » 3 lip 2008, 12:24

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Od tego właśnie są gałki analogowe i triggery na padach. Te drugie pozwalają nam wciskać gaz niemal z taką samą precyzją jak robimy to nogą w rzeczywistości, a za pomocą 'grzybków' nie musimy od razu skręcać na maksa.
Właściwie to nie wiem, czy można cieszyć się grą wyścigową grając w nią wyłącznie na klawiaturze (btw. pad za 40-50 zł > klawiatura).
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 3 lip 2008, 12:45

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Ja mam klawiaturę, pada i kierownicę. Klawiatury używam do większości gier, pada do niektórych, a kierownicy do mniejszości.
Grą wyścigową można się cieszyć grając klawiaturą, jeżeli ktoś do niej jest przyzwyczajony, umie na niej grać, albo <font color=red><b>nie ma</b></font> kierownicy lub pada.
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 3 lip 2008, 13:51

Re: [Opinia] Race Driver GRID

1. Koła nieskręcają o kąt 90*
A przecież powinny bo taki sygnał dostaje gra od klawiatury!!! Nie rozumiesz tego... a starałem się zrozumiale wytłumaczyć :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 3 lip 2008, 14:32

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Jeżeli nie skręca o 90* to o ile ? to jest niemożliwe aby skręcało inaczej .
Obrazek
<<

Ant

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 3 lip 2008, 14:41

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Rowerem se mogę skręcić o 9999999mln*
Gry mają limity w skręcaniu, sobacz sobie jak mocno CJ w GTA:SA skręca rowerem, wciśnij strzałki w górę i w lewo to będzie jechał bez pedałowania.
Albo zagraj sobie w Trackmanię, i zobacz ile mają * skręcania.
Masz samochód? Skręć najmocniej jak potrafisz i zobaczymy ile możesz w realu zakręcić.
Nawet w Hard Truck'u i jego następcach nieudało mi się zrobić tak ostrego zakrętu.
Widziałeś kogoś kto by skręcał samochodem o 90*? Bo ja nie.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 3 lip 2008, 15:02

Re: [Opinia] Race Driver GRID

Widziałeś kogoś kto by skręcał samochodem o 90*? Bo ja nie.
A ja tak.
Ant pisze:Rowerem se mogę skręcić o 9999999mln*
Gry mają limity w skręcaniu, sobacz sobie jak mocno CJ w GTA:SA skręca rowerem, wciśnij strzałki w górę i w lewo to będzie jechał bez pedałowania.
Albo zagraj sobie w Trackmanię, i zobacz ile mają * skręcania.
Człowieku! My tu mówimy o całkowicie innych grach !

Dobra jak Maciek Ci nie umiał wytłumaczyć to powiem inaczej. Gdy się naciśnie na klawiaturze w grze skręca gwałtownie o max ilość stopni jaką może w grze ...
Obrazek