Strona 2 z 2

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 16 lip 2008, 12:07
autor: Ant
GTA SA kupiłem kiedy miałem chyba ze 13 lat, sprzedawca traktował mnie jak normalnego klienta*.
A GTA 3 kupiłem kiedy miałem 9 lat!!!
Więc gram w GTA by zabijać dla radochy, COD grałem też dla radochy, tak samo jak Postal i inne brutalne gry...
Więc jak widać dzieci kupują (niektórzy ściągają) gry gdzie jest przemoc, a sprzedawcy nic z tego sobie nie robią**, bo po prostu chcą zarobić.
Gry mają oznaczenia że są np. od 16, 18 roku życia, a i tak małe dzieci będą kupować brutalne gry, a potem będą wychodzić na ulicę i zabijać... :rotfl:
PS.
stachu pisze:W nowym Call'u nie będzie DX10! I dobrze
A źle by było jakby był DX10?!
Przecież*** na XP też byś odpalił tą grę, jedynie by był DX9, 10 byś używał na Viście.

// Notatka DCX
Cierpliwość mi się kończy. Jeszcze jeden niestaranny post i warn.
* nie "klijent", tylko "klient"
** tu rozdzielnie...
*** przez ż, nie rz.

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 16 lip 2008, 12:28
autor: stachu
Ant pisze: A źle by było jakby był DX10?!
Tak ponieważ zajmowało by mi dodatkowe kilka giga na dysku na tekstury dla dx10 proste? :P
Ant pisze:Więc gram w GTA by zabijać dla radochy, COD grałem też dla radochy, tak samo jak Postal i inne brutalne gry...
I właśnie przez takich jak ty co zabijają dla radochy i nic z tego nie wnioskując podwyższa PEGI oznaczenia gier...

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 16 lip 2008, 12:33
autor: Ignac
Ant pisze:Gry mają oznaczenia że są np. od 16, 18 roku życia, a i tak małe dzieci będą kupować brutalne gry, a potem będą wychodzić na ulicę i zabijać...


Tak to prawda. Ale dla takich dzieci, ktore uwielbiaja patrzec jak czyjas reka lub glowa odlatuje wraz z fontanna krwi to im polecam Postala. COD nie ogranicza sie do zabijania i strzelania do wszystkiego co sie rusza. Tak wiec gdyby sprzedawcy zwazali na oznaczenia 16 lub 18 nie opłacałoby im sie sprzedawanie gier.

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 16 lip 2008, 17:14
autor: Ant
stachu pisze:Tak ponieważ zajmowało by mi dodatkowe kilka giga na dysku na tekstury dla dx10 proste?
Przepraszam, nie wiedziałem że DX10 też wymaga nowych tekstur.

PS. Delacroix, to nie poprawiaj moich błędów.
BO JA LUBIE PISAC BLEDY
Proszę, potraktój mnie jak człowieka, który nie chodzi do szkoły i cały czas siedzi przed komputerem.

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 16 lip 2008, 17:22
autor: stachu
Ant coś mi się zdaje że idziesz w strony maćka120 i kolejnego będzie trzeba poczęstować porcją 4 części paska...

Co do błędów nie lepiej zainstalować sobie Mozille i mieć już słownik niż korzystać z szajskiego IE?!
Ant pisze:Przepraszam, nie wiedziałem że DX10 też wymaga nowych tekstur.
A co ty myślałeś że low i max detal to te same tekstury? A zauważyłeś może że na większych ustawieniach gra wygląda ładniej? Jest bardziej szczegółowa? Fajny bajer co nie?!

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 16 lip 2008, 17:28
autor: Ant
stachu pisze:A co ty myślałeś że low i max detal to te same tekstury? A zauważyłeś może że na większych ustawieniach gra wygląda ładniej? Jest bardziej szczegółowa? Fajny bajer co nie?!
Nom, old-school, niezauważyłem.
A tak po za tym, to mam Mozillę, ale częściej używam IE.

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 17 sie 2008, 20:58
autor: MATchlesS
Cytuję siebie:
Producent piątej odsłony serii Call of Duty - studio TreyArch - ujawnił minimalne wymagania sprzętowe swojej najnowszej gry.

Twórcy World at War z chęcią podkreślali, że ich najnowszy produkt jest tworzony na silniku znanym z poprzedniej części serii. Była to bardzo dobra wiadomość dla graczy ze słabszym sprzętem, bowiem czwarta odsłona - pomimo świetnej grafiki - działała bardzo sprawnie na wolniejszych maszynach. Najprawdopodobniej również piąta część będzie poprawnie funkcjonować na komputerach sprzed kilku lat - aby cieszyć się płynną animacją, niepotrzebny będzie dwurdzeniowy procesor i najnowsza karta graficzna (choć, w przeciwieństwie do "czwórki", musi ona wspierać technologię Shader 3.0). Oto wymagania Call of Duty: World at War:

* Procesor: AMD 64 3200+/Intel Pentium 4 3 GHz lub lepszy
* Dysk twardy: 8 GB wolnego miejsca
* Pamięć: 512 MB RAM (XP)/1 GB RAM (VISTA)
* Karta graficzna: 256 MB Nvidia Geforce 6600GT/ATI Radeon 1600XT lub lepsza


Na dzień dzisiejszy nie znamy jeszcze rekomendowanej konfiguracji.

Przypominamy, iż premiera gry Call of Duty: World at War nie jest jeszcze znana. Twórcy jednak zapewniają, że ich produkt ujrzy światło dzienne jeszcze w tym roku. Piąta odsłona serii pojawi się również na konsolach nowej generacji.
512 MB RAM? Malutko! I bardzo dobrze. ;)

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 17 sie 2008, 22:18
autor: Carlik
na moim x360 pójdzie na full xD , na kompie też :D . Jestem ciekaw jak to będzie . Była niedaleka przyszłość i teraz znów powrót do II wojny światowej . Zobaczymy jak im się to uda :] . Jestem dobrej myśli :] .

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 17 sie 2008, 23:06
autor: Ant
OMG, pewnie nawet ta sama grafa będzie, jedynie Shadery w wersji 3.0 to jakaś widoczna różnica.

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 18 sie 2008, 00:06
autor: Cuthbert
Tak mi jakoś późno wpadł ten temat w oko, a zdziwiła mnie wypowiedź kolegi :
ignacq133 pisze:Ja myślę że seria COD miała na celu realistyczne pokazanie co to jest wojna. Dramatu tamtego okresu. A takie dzieciaki chcą każdą grę w której jest krew i w której się zabija. Na wojnie nie zabijano dla zabawy tylko za WOLNOŚĆ swojego kraju.
Przyznam szczerze że w CoD IV nie grałem, odstraszyła mnie współczesność, ale nie bardzo zauważyłem w poprzednich częściach coś takiego jak realizm...To zwykła gra akcji, świetnie zrealizowana, zabawa dzięki rozmachowi z jakim jest zrobiona jest przednia, ale wiele z tym wychwalanym klimatem wojny wspólnego nie mająca. Już wiele więcej tego klimatu jest w Brothers in Arms...

A jeśli chodzi o wymagania, to CoD zawsze ceniłem za świetną optymalizację, to tyko świadczy o profesjonalizmie twórców, którzy zadają sobie trochę trudu by zoptymalizować grę. A do oprawy graficznej nigdy specjalnie się przyczepić nie można było, nawet po latach. Cieszą takie wyjątki wśród Far Cry'ów i Crysisów.
Na tę część CoD'a już chyba się skuszę...Mało jest dobrych gier o tej tematyce. MoH jakoś nie bardzo przypadł mi do gustu.

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 18 sie 2008, 09:41
autor: Ant
W COD 4 mi się podoba że kule przelatują przez ściany, więc realizm jest, bo w realu kule też mogą przez ścianę przelecieć.
OBY TYLKO GRA BYŁA BIAŁA!!! A NIE KOLEJNA KUPA, WSZĘDZIE TYLKO CZARNE KOLORY I ŻADNEGO BLASKU!!!
JA CHCEM BIAŁĄ STRZELANKĘ!!!

Odp.: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 17 sty 2009, 14:36
autor: kratos31
W nie długim czasie ma ma pojawić sie patch z numerkiem 1.2 oto więcej info na temat
Ostatnie ważniejsze informacje od studia Treyarch na temat kolejnej aktualizacji dla Call of Duty: World at War pojawiły się w ubiegłym roku. Kilka godzin temu pracownik tej firmy o pseudonimie JD_2020, odpowiedzialny za kontakt ze społecznością graczy, na forum CODHQ umieścił aktualizację tych starych danych.

Początkowo w kilku podpunktach opisał on sposób wydawania patchy na komputery. Proces ten podzielił na pięć części, które łącznie przy bardzo dobrych wiatrach powinny zająć osiem tygodni:



1. Wysłuchanie społeczności (minimum 2 tygodnie);
2. Odtworzenie problemów i technicznych rozwiązań (minimum 2 tygodnie);
3. Przetestowanie aktualizacji gry przed wysłaniem jej do Activision (minimum 2 tygodnie);
4. Sprawdzenie poprawki przez Activision (minimum 1 tydzień);
5. Stworzenie instalatora i wydanie patcha (minimum 1 tydzień).


Następnie poinformował, że prace są w tej chwili gdzieś w środku drugiego etapu, a wydanie kolejnej aktualizacji (pierwsza ukazała się wraz ze światowym wypuszczeniem gry na rynek) powinno nastąpić na przełomie stycznia i lutego tego roku. Jeśli jednak wziąć pod uwagę wyżej zamieszone przedziały czasowe, to najprawdopodobniej patch 1.2 ukaże się końcem przyszłego miesiąca, o ile nie dojdzie do nieoczekiwanych opóźnień. Poniżej lista kilku aspektów, które mogą zostać wyeliminowane w nadchodzącej poprawce.



* błędy konsoli,
* przekierowanie HTTP,
* serwery do szybkiego nabijania XP,
* błędy uwierzytelniania serwerów,
* niedziałająca komenda cg_drawfps
* fov wracający do 65 po śmierci,
* brak komendy connect,
* ustawienie koloru tagu przedstawiającego przyjaciela a nie wroga.


Studio Treyarch pragnie wydać patch 1.2 jak najszybciej, dlatego bardzo możliwe, że zrezygnuje z kilku błędów wymagających interwencji i weźmie się za nie przy tworzeniu trzeciej poprawki. Na pewno funkcja odpowiedzialna za nagrywanie dem nie zostanie zaimplementowana w najbliższej paczce. Poza tym, nadal nie pojawiły się jakiekolwiek konkretne informacje na temat linuksowych plików, które powinny ukazać się już dawno temu.

Re: [Zapowiedź] Call of Duty: World at War

: 19 lut 2009, 18:18
autor: berost
:cisza: Czołem młodzieży - to ja Wasz stary wiarus, berost. Doszły mnie słuchy (czy też mi się tylko zdawało), że jest już jakaś nakładka na CoD-WoW. Czy moglibyście mi odpowiedzieć, że jest coś na rzeczy, czy to tylko plota? Pozdrawiam Was - berost :cool: