Strona 3 z 4
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 3 cze 2008, 07:18
autor: Ant
Na gry-online.pl Prince ma nawet całkiem, całkiem, screeny z 360-siątki. Postacie mi przypominają postacie z Final Fantasy (nieoglądałem anime FF i niegrałem w FF więc za błąd w skojarzeniach sorry), wymagania będzie chyba miało mniejsze od Assasins Creed'a.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 3 cze 2008, 12:08
autor: kratos31
Nie powinno być tak źle z wymaganiami. Assassin's Creed nie ma aż takich wyśrubowanych wymagań.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 3 cze 2008, 14:55
autor: Ant
Zobaczyłem przed chwilą jakie wymagania ma Assassin's Creed, zdziwiło mnie że malutkie, kumpel co ma pirata tej gry, śmiał się ze mnie, że mam kartę z 256MB Ram, i mi niebędzie chodzić, a tu okazuje się że nawet pogram sobie na maks. bo procesor i RAM to może nadrobić (ale bez przesady).
Więc ten Princ może mieć nawet mniejsze od AC.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 5 cze 2008, 16:28
autor: kratos31
Wykonawca Assassin's Creed zmniejszył wymagania gry przed premierą, pierwotnie miały być dużo większe. Ja też myślę że nowy Prince of Parsia będzie jeszcze lepiej śmigał.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 5 cze 2008, 17:21
autor: Ant
Zmniejszył wymagania? To znaczy że okrojił AC to takiego poziomu jak na konsole?
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 5 cze 2008, 17:38
autor: kratos31
Tak wyczytałem na necie, gra miała mieć większe wymagania. Ale co za tym idzie mniejszą sprzedaż, więc zostały zmniejszone. Te wszystkie wyśrubowane parametry w grach to nic innego jak marketing producentów kart graficznych. Idzie zrobić grę o dobrej grafice z normalnymi parametrami tylko trzeba chcieć.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 5 cze 2008, 18:10
autor: Ant
I tak grafika niejest ważna, liczy się grywalność, a wracając do Princa: Czy na pewno będzie się nazywał Prodigy? Słyszałem że było wcześniej coś innego, potem podali Prodigy, a teraz ma być jeszcze coś...
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 6 cze 2008, 18:14
autor: Iwan
A co za różnica jak się bedzie nazywał
Przecież:
Ant pisze:liczy się grywalność
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 6 cze 2008, 19:00
autor: Ant
No wiem, ale ciekawi mnie jaki będzie tytuł.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 18 wrz 2008, 20:33
autor: MATchlesS
Mamy datę premiery:
Firma Ubisoft wreszcie zdecydowała się, kiedy na półki sklepowe trafi najnowsza gra z serii Prince of Persia. Fani fikuśnych fikołków Księcia powinni nastawić budziki dopiero na 5 grudnia. Na rynku pojawią się jednocześnie wszystkie wersje - na Xboksa 360, PlayStation 3, peceta i DS-a.
No i fajnie, bo były spekulacje o wydaniu gry dopiero w przyszłym roku.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 18 wrz 2008, 20:52
autor: DDragon
szykuje się niezły prezent na Mikołaja
tylko żeby do tego prezentu jeszcze nowego kompa dali (
) to byłoby super
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 27 wrz 2008, 08:31
autor: OczkO
uwielbiam te gre, jak dla mnie jest swietna, ciekawe jak to bedzie z wymaganiami i cena
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 27 wrz 2008, 18:30
autor: Uchiha Sasuke
Cena zapewne będzie w wysokości 99.99 zł. A wymagania...Zapewne 6600 Geforce,3.00 ghz,1 gb ram.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 11 lis 2008, 21:05
autor: MATchlesS
Uchiha Sasuke pisze:A wymagania...Zapewne 6600 Geforce,3.00 ghz,1 gb ram.
No, masz w sumie rację - właśnie ujawniono minimalne wymagania:
* Supported OS: Windows XP/Windows Vista
* Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)
* RAM: 1 GB Windows XP/2 GB Windows Vista
* Video Card: 256 MB DirectX 10.0-compliant video card or DirectX 9.0-compliant card with Shader Model 3.0 or higher (ATI RADEON X1600/1650-1950/HD 2000/3000 series, NVIDIA GeForce 6800/7/8/9 series)
* Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0-compliant sound card (5.1 sound card recommended)
* DirectX Version: DirectX 9.0 or 10.0 libraries (included on disc)
* DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
* Hard Drive Space: 8 GB
* Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
Optymalnie.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 11 lis 2008, 21:13
autor: Ant
No to malutkie te wymagania.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 16 lis 2008, 10:42
autor: Uchiha Sasuke
Wymagania może i małe ale zobaczymy jak będzie wyglądać gra. W jakimś czasopiśmie czytałem,że gra jest strasznie filmowa i nie da się zginąć!
Co to za gra w której nie da się zginąć? Mam nadzieję,że twórcy poprawią ten błąd.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 17 lis 2008, 23:07
autor: Delacroix
Uchiha Sasuke pisze:Co to za gra w której nie da się zginąć?
Hmmm... Prey?
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 20 lis 2008, 13:50
autor: DDragon
Uchiha Sasuke pisze:Mam nadzieję,że twórcy poprawią ten błąd.
skąd wiesz że to błąd?? a tak w ogóle co że nie da sięzginąć to nie znaczy że gra będzie łatwa (np Legacy of Kain Soulreaver czy jakąś tak)
Uchiha Sasuke pisze:W jakimś czasopiśmie czytałem,że gra jest strasznie filmowa
może jakiśpowiew świeżości będzie?
Uchiha Sasuke pisze:Cena zapewne będzie w wysokości 99.99 zł
no raczej jak nie wyższa (chociaż wątpie bo cena jakiegokolwiek Princ'a nie przekraczała zazwyczaj 90 zł) bo wydawca nie puści nowości za 20zł
a szkoda
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 20 lis 2008, 14:31
autor: Uchiha Sasuke
Ja powiem tak. Grałem we wszystkie części po kilka razy i możliwość śmierci była motywacją. Wiesz,dla mnie to jest błąd. W niektórych grach może to pasuje ale dla mnie,do Prince'a-nie. Co do ceny,mam nadzieję,że nie będzie ona większa tylko mniejsza.
Re: [Zapowiedź] Prince of Persia: Prodigy
: 20 lis 2008, 14:55
autor: Śledziks
Też przeszedłem poprzednie części po kilka razy i jak dla mnie to, że w nowej części nie będzie się ginęło, nie jest jakimś wielkim błędem. W poprzednich częściach wystarczyło cofnąć czas i tak na prawdę też się rzadko ginęło. W tej części z tego co pamiętam to koleżanka Prince'a będzie nas ratowała z opresji, tak więc jeśli spadniemy w przepaść, ona nas w ostatniej chwili wyciągnie i sprowadzi do bezpiecznego miejsca więc w sumie wychodzi na to samo tylko, że zamiast cofania czasu ona nas będzie cofać.