Strona 1 z 1
Devil May Cry 3 - problem z grafiką i sterowaniem
: 29 lis 2007, 18:19
autor: silvver
dorwałem się do tego, gra jest w wersji 1.0. Po włączeniu wszystko jest normalnie oprócz dziwnego ustawienia pada. Instaluje patch 1.3, włączam - z gamepadem jest już normalnie, ale gra się uruchamia w oknie... nawet jak w grze zmienię na większą rozdzielczość to nic to nie daje.. okno rolleyes
No i tak do końca ten gamepad nie chodzi dobrze - poruszanie się postaci jest za pomocą prawej gałki, co jest co najmniej DZIWNE, jak to zmienić na strzałki albo na lewą gałkę? jest co prawda GPadCfg.exe (plik ten pojawia się dopiero po instalacji patcha) ale tam się nie da tego zmienić -_-
pomoże ktoś?
Re: Devil May Cry 3 - problem z grafiką i sterowaniem
: 29 lis 2007, 20:26
autor: Robin
Co do grafiki to spróbuj zainstalować najnowsze stery do karty albo directx, a co do sterowania to zrób kalibrowanie joysticka może coś da. PS. spróbuj Alt+Enter nacisnąć albo poszukaj pliku konfiguracyjnego i znajdź w opcjach Fullscreen
Re: Devil May Cry 3 - problem z grafiką i sterowaniem
: 30 lis 2007, 14:24
autor: silvver
Mam Omegi oparte na 7.10, directxa też nowego mam.
[WINDOW_STATE]
ScreenWidth= 1024
ScreenHeight= 768
tak wygląda plik konfiguracyjny, czyli nie ma nic do fullscreena... ALT + Enter też nie działa.
mój gamepad to Speed-Link SL-6535 USB, kalibracja nic nie dała.
reszta mojego sprzętu jest w moim profilu xfire:
http://www.xfire.com/profile/silvver/
anyway dzięki w ogóle za odzew
Re: Devil May Cry 3 - problem z grafiką i sterowaniem
: 4 gru 2007, 22:45
autor: Delacroix
1. ALT+Enter działa zawsze, zależy też, który ALT i który Enter.
2. W kwestii rozdziałki, dużo jej zmiana nie poprawi, bo to taka już grafika (port z konsoli)
3. W kwestii PADa, spróbuj WYŁĄCZYĆ jego obsługę w grze, tak aby go wcale gra nie widziała i użyj programu JoyToKey. Jeżeli nie uda ci się zrobić tak, aby PADa wyłączyć, kup starszy model, którego gra w ogóle nie zobaczy.
BTW, czy ty aby nie masz pirata? W origu wydanym u nas przez Cenegę jest już odgórnie spatchowane do 1.1 (trzeba z ICH strony dociągnąć 1.3, inne nie działają), ponadto od razu jest GPadCfg.