[Ciekawostki] Gothic 3

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

Quort

Awatar użytkownika

Topic author

Zaawansowany

Posty: 174

Rejestracja: 3 gru 2007, 13:00

Post autor: Quort » 21 gru 2007, 14:02

[Ciekawostki] Gothic 3

Tutaj piszcie wszystkie rzeczy, miejsca,zadania które według was są ciekawe. Gram w wszystkie części Gothic no i w 3 nie mogę się połapać.

Moja ciekawostka:

Czy wiecie, że im więcej otworzycie skrzyń tym lepsze rzeczy w nich będziecie znajdowali.


No teraz wasza kolej........
Ostatnio zmieniony 5 sty 2008, 14:23 przez Quort, łącznie zmieniany 2 razy.


<<

Kocyk

Awatar użytkownika

Wysoko zaawansowany

Posty: 233

Rejestracja: 18 maja 2007, 23:47

Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kocyk » 21 gru 2007, 16:51

Re: [Ciekawostki] Gothic 3

Tylok 48 skrzyń sie tego tyczy.otwierając je bedziesz zbierał po kolei przedmioty które napisałem na samym dole ( przedmioty te nie sa przypisane skrzyniom) i miejsce tych skrzyń. Warto znaleźć i otworzyć 48 skrzyń dla kilku ostatnich przedmiotów :D (inforumuje że spis zostal napisany przez kogos innego i można na kazdej stronie o G3 go znaleźć

Kod: Zaznacz cały

Myrtana: 
1. Tunel w Redock przy pierwszym pełzaczu jakiego spotkamy 
2. Jaskinia pod Cape Dun, za drugim smokiem na samym dole, na końcu plaży 
3. Przed Ardea w drodze do Kręgów gdzie siedzi Chris, koło ogniska - siedzą tam bandyci 
4. W faring skrzynia Alego na piętrze w gospodzie 
5. Idąc wzdłuż bariery przy Vengard i dalej na północ pod góre, napotkamy wiele Ogrów, tam też przy ogniskach jest jedna ze skrzyń, łączy się tam myrtana z nordmarem 
6. W Gotha na drugim wewnetrznym dziedzincu po prawej stronie gdzie tron szamana orków 
7. Za Jaskinia za zlodziejami zboża koło Montery 
8. Pagórek po lewej stronie przed zlodziejamy zboża koło Montery 
9. Cape Dun gdzie uwięziony był paladyn Wenzel 
10. Między drogą z Cape Dun do Montery po lewej jaskinia z 3 cieniostworami 
11. Za wilczą jaskinią dalej prosto i po zabiciu 3 troli normalnych leży skrzynia 
12. Po pkt 11 idziemy dalej na północ aby wejść na górę z lewej, tam znajdziemy berło cienia a jeszcze dalej cofając się na południe (będąc na tej górze) zabijamy 2 trole normalne i 1 czarny i jest kolejna skrzynia 
13. W Trelis co mamy misję zabić Ogry, w tej grocie koło kapliczki Beliara 
14. W Okara w grocie gdzie siedzi paladyn Roland 
15. W Trelis w domu kupca assasyna Khabir'a 
16. W Okara po wyjściu zaraz w lewo przy dwóch cieniostworach (tych co misja z nimi była) 
17. W północnym namiocie orków oblężenia Vengardu 
18. W skarbcu w Geldern pilnowanym przez dwóch orków. 
19. Gdzie buntownik Charles, dwie drogi, pierwsza na przeciwko miejsca gdzie walczyliśmy razem z gońcem leśnym z orkami trzeba przejść i po lewej jest jaskinia, druga droga to od świątyni w Trelis iść zaraz w lewo przy ścianie i dojdzie się do spalonego domu i obozu buntowników, dalej prosto i na prawo jest ta jaskinia. 
20. Na północ od Trelis, na farmie gdzie ukrywa się alchemik na A... i siedzi złodziej Peps, pod nimi jest jaskinia z rozpruwaczami, tam jest kolejna skrzynia. 
21. W Geldern nad kopalnią siarki koło zburzonej wierzy i smoka (trzeba wchodzić od strony kopalni na południu gdzie brat jednego kupca działał) 
22. W domu pierwszego dowódcy oblężenia Vengard wewnątrz bariery, po wyjściu ze świątyni zaraz po prawej stronie. 
23. Vengard, sala tronowa nad salą gdzie siedzi król, a dokładniej na tarasie w stronę morza. 

Varant 

24: Na północny wschód od świątyni Al-Shedim przy 4 ograch ( miejsce to wyraźnie widać - jest na wzgórzu, z dużą szubienicą ) 
25: Jaskina lwów na północ od Isthar. Trzeba dojść do oazy z czterema assasynami (nr. 52 na mapie) i wtedy skręcić na zachód, przejść jeszcze ładny kawałek. W środku rozkładające się bestie i lwy ( skóry tych pierwszych potrzebne były w zadaniu w Isthar ) 
26: W domku Daro w Ben Sali 
27: W komnatach Zubena 
28: Przy 3 gargulcach w ruinach biblioteki Al-Shedim 
29: W świątyni Al-Shedim 
30: W Isthar - przy arenie jest wejście do piwnicy, w jednym z pomieszczeń jest skrzynia 
31: W świątyni Mora-Sul 
32: W pałacu Gonzalesa 
33: Na północ od Bragi przy bandytach - w zamaskowanej jaskini - idąc od strony Bragi po prawej stronie od ścieżki w momencie gdy mijamy miejsce w którym był Paladyn Kurt. 
34: Na północ od Bakareshu na wybrzeżu w obozie wrogo nastawionych orków. 
35: Daleko na zachód od Mora Sul, w sumie to blizej do Isthar. Od nr. 37 na mapie trzeba kierować się na zachód, aż dojdziemy do gór - trzeba się przebiec wzdłuż i poszukać jaskini w której będzie skrzynia. 
36: Przy pierwszym rozwidleniu drogi z Bragi do Isthar - w ruinach z trzema ogrami 
37: Północny zachód od Isthar, przy studniach trzeba skręcić w lewo i iść kawałek pod góre. W jaskini z szakalami. 
38: Na największej wyspie Varantu, na piedestale we wschodniej części wysepki 

Nordmar 

39. W domu Pedara (nr 18; niedaleko grobowca Ejnara ) 
40. W grobowcu Ejnara ( czarny nr. 5 na mapie ) 
41 i 42. W domu Kalana ( w Klanie Ognia ) przez buga tutaj są dwie skrzynie jedna na drugiej. Przed otwieraniem zróbcie save'a bo raz mi się gra tu zwiesiła. Za drugim razem otworzyłem bez problemu. 
43. W grobowcu Angira ( czarny nr. 6 na mapie ) 
44. W grobowcu Akaschy ( czarny nr. 1 na mapie ) 
45. Skrzynia Tjalfsa - szefa klanu młota. Klucz dostajemy po oczyszczeniu kopalni. 
46. W domu Ingvara ( w Klanie Młota ) 
47. Któryś z obozów orków na północ od Klanu Młota - tej kropki na mapie nie jestem pewien. 
48. W domu Larsona ( w Klanie Wilka ) 

Działa to według następującego schematu (kolejność otwieranych SKRZYŃ): 

#01 Nóż Asasyna 350G 
#02 Łuk Asasyna 400G 
#03 Kościany łuk 800G 
#04 Sztylet 800G 
#05 Kusza łowcy nagród 1.000G 
#06 Miecz Asasyna 1.250G 
#07 Łuk kompozytowy 1.600G 
#08 Śmierć niewolnika 1.750G 
#09 Kusza najemnika 3.200G 
#10 tarcza czaszki 4.500G 
#11 Łuk wojenny 5.000G 
#12 Krwawe żniwa 6.400G 
#13 Bartaxt 7.000G 
#14 Katana 8.000G 
#15 Miecz Paladyna 8.000G 
#16 Rubinowe ostrze 8.000G 
#17 Nóż na wilki 9.500G 
#18 Miecz zakonu 10.000G 
#19 Toporek do mięsa 10.000G 
#20 Lodowa Klinga 10.000G 
#21 Eichenbogen 12.000G 
#22 Kordelas 12.000G 
#23 Kusza nordmarczyka 12.800G 
#24 Młot wojenny 15.000G 
#25 Łuk wojskowy 15.000G 
#26 Miecz dwuręczny z rudy 22.000G 
#27 Runiczna tarcza 20.000G 
#28 Rogaty łuk 20.000G 
#29 plan (Miecz runiczny) 25.000G 
#30 Rhinotöter 25.500G 
#31 Inquisitor 27.500G 
#32 El Bastardo 27.500G 
#33 Miecz sędziego 30.000G 
#34 Nimroder 30.000G 
#35 Wielki miecz 30.000G 
#36 Mistrzowski miecz 30.000G 
#37 Topór barbarzyńcy 35.000G 
#38 Ciężka kusza 35.000G 
#39 plan (Miecz przodków) 50.000G 
#40 Łuk runiczny 42.000G 
#41 Wielki inquisitor 45.000G 
#42 Kusza wojownika 45.000G 
#43 plan (Moc przodków) 50.000G 
#44 Demoniczny łuk 52.000G 
#45 Topór Berserkera 55.000G 
#46 Krash Morra 60.000G 
#47 Gniew Berserkera 65.000G 
#48 Gniew Innosa 75.000G
Ostatnio zmieniony 21 gru 2007, 16:54 przez Kocyk, łącznie zmieniany 1 raz.