Strona 1 z 2
[Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 29 sty 2008, 21:46
autor: kratos31
28 lutego ma wyjsć gra Frontline- Fuel Of War, jest to fps którego akcja toczy sie w niedalekiej przyszłości a walki toczą sie o pola naftowe i znajdującą sie na nich ropę naftową. Twórcy nie ukrywają że swe inspiracje czerpali z takich tytułów jak Battlefield 2 czy Call Of Duty 2 więc można się spodziewać dobrej kąmpani single player jak i multi. Chociaż już teraz wiadomo że dodatki i modyfikacje będą bardziej wspierały tryb multi. W obydwóch trybach będzie można używać dronów czyli małych pojazdów sterowanych radiem.
Kod: Zaznacz cały
http://www.gametrailers.com/player/28036.html
Jak i rozdzielenie klas postaci, a jest ich 6: Anti- Vahicle, Assault, Close Combat, Heavy Assault, Sniper, Special Ops. Wiec jest w czym wybierać.Gra śmiga na silniku Unreal Engine 3 co powinno dać dobra grafikę oraz fizykę. Grywalność także będzie stała na wysokim poziomie. Więc pozostaje tylko czekać na oficjalną premierę
Kod: Zaznacz cały
http://www.gametrailers.com/player/24047.html
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 29 sty 2008, 22:04
autor: mario31
gra wydaje sie byc mega ciekawa , tylko jest pytanie jakie bedzie miała wymagania?
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 14 lut 2008, 19:46
autor: MATchlesS
mario31 pisze:tylko jest pytanie jakie bedzie miała wymagania?
Z wymaganiami tej gry jest różnie - na różnych serwisach są one miejscami całkiem inne!
Poniższe są zapożyczone ze strony polskiego wydawcy:
Procesor: Intel Pentium 2,8 GHz lub AMD Athlon 2800+,
Pamięć: 768MB RAM / 1GB RAM dla Windows Vista,
Karta Graficzna: nVidia 6800GT (SM3) lub ATI X800XT (SM2) z najnowszymi dostępnymi sterownikami,
Dysk twardy: 8GB wolnej przestrzeni na dysku,
Internet: do hostowania wieloosobowej gry internetowej wymagane jest połączenie szerokopasmowe o minimalnej przepustowości wysyłania 768kbps,
Karta dźwiękowa: AC’97 lub inna kompatybilna z DirectX 9.0c,
Napęd: DVD-ROM,
System: Windows XP (32/64) lub Windows Vista (32/64),
DirectX: Najnowsza wersja DirectX 9.0
Spotkać można się również z takimi wymaganiami:
Wymagania minimalne:
Procesor: 2.5 GHz
RAM: 1 GB
Karta graficzna: GeForce 6200 / Radeon 9600 (co najmniej 256 MB pamięci)
Wymagania zalecane:
Procesor: 3.4 GHz
RAM: 1.5 GB
Karta Graficzna: GeForce 7800GTX / Radeon x1300
* na razie występują problemy z obsługą jednordzeniowych procesorów AMD
* karty graficzne z obsługą shader model 2.0 działają niestabilnie
Jak widać strasznie z owymi wymaganiami nie jest, ale IMO powinny być trochę mniejsze, gdyż jest to gra głównie przeznaczona do sieci, a tam liczy się każda klatka na sekundę...
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 21 lut 2008, 12:00
autor: kratos31
Niestety po raz kolejny jak to u nas bywa premiera gry Frontline - Fuel of War została przesunięta na 13 marca
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 21 lut 2008, 15:30
autor: MATchlesS
Dwa materiały, z którymi osoba planująca kupno gry powinna zainteresować się:
Betatest:
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/art_8Q3iGO2_Frontlines_Fuel_of_War_betatest_(PC).html
Zapowiedź wersji demostracyjnej gry:
PeCetowcy otrzymają wersję demonstracyjną trybu multiplayer gry Frontlines: Fuel of War już 11 marca. Przedstawiciele firmy THQ twierdzą, że demo zostanie wykonane na bazie ostatecznej wersji tego tytułu.
Fani shooterów zapewne z niecierpliwością czekają na grę Kaos Studios, Frontlines: Fuel of War. Jej akcja umieszczona jest w niedalekiej przyszłości, kiedy największym mocarstwom przychodzi walczyć o wyczerpujące się źródła energii. Nadal nie wiadomo, kiedy FPS oparty na silniku Unreal Engine 3 zadebiutuje na świecie.
Od kilku dni demo trybu multiplayer dostępne jest na Xbox Live Marketplace, z kolei właściciele komputerów osobistych wciąż czekają na swoją wersję demonstracyjną. THQ poinformowało, że ma ona ukazać się 11 marca i bazować na ostatecznej wersji gry. Plik umożliwi rozgrywkę na dwóch mapach - Invasion i Oilfield.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 18 kwie 2008, 18:38
autor: kratos31
Kupiłem, zainstalowałem, zagrałem i dostałem białej gorączki nasi kochani rodacy po raz kolejny udowodnili jak bardzo potrafią wszystko zepsuć. A mianowicie tłumaczenie, na pudełku piszę iż gra posiada tłumaczenie kinowe czyli napisy. Ale po instalacji nie ma żadnych napisów tylko Polskie żałosne dialogi które są tak denne jak w Conflict : Danied Ops.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 18 kwie 2008, 18:54
autor: Miki
Do naszej rodzimej wersji wyszła łatka (tj. poprawka lokalizacyjna) do pobrania stąd:
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1764
A co do dialogów to są one w angielskiej wersji gry jak i całe spolszczenie. W tej grze jest mało ba prawie wcale nie ma napisów dlatego musieli spolszczyć i głosy co średnio wyszło. Ale zawsze jest jeszcze angielska wersja (język można sobie ustawić w plikach konfiguracyjnych).
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 18 kwie 2008, 19:12
autor: MATchlesS
Call of Duty 4: Modern Warfare vs.
Frontlines: Fuel of War:
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/art_8QnjHO0_Frontlines_vs_Call_of_Duty_4.html
Tutaj jeszcze najnowszy patch do gry (ale tylko dla kart graficznych ATI z serii Radeon X800 i X850):
Kod: Zaznacz cały
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1760
kratos31 pisze:na pudełku piszę iż gra posiada tłumaczenie kinowe czyli napisy. Ale po instalacji nie ma żadnych napisów tylko Polskie żałosne dialogi
A to dziwne - wszędzie gdzie czytałem o grze była mowa tylko o napisach...
Nawet na Gry - Online jest wyraźnie zaznaczone, że są tylko napisy:
Może dubbing jest tak denny, że nawet nie napisali, że on jest.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 18 kwie 2008, 20:26
autor: kratos31
Miki napisz jak bo dostane szału
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 11 lip 2008, 17:49
autor: Ant
Na
jest do pobrania wersja demonstracyjna (BETA) w najnowszej wersji.
Gra jest w angi
elskiej wersji językowej, zagrałem, jest tylko tryb multi-player, ale gra jest SUPER!!!
Nie spotkałem* się z żadnym
Polakiem**
Polecam pobranie i zagranie, bo gra jest warta ściągnięcia, mam tą grę od paru dni i ciągle tylko w tą jedną grę gram, niedługo będę musiał sobie kupić pełną wersję.
Ale polecam wersję beta, bo jest naprawdę warto, żadna gra wojenna mnie jeszcze tak nie wciągnęła.
Mam nadzieję że spotkam tam jakiegoś
Polaka**
Grafika: 9/10
Non-stop widać eksplozje, strzały, rakiety...
Dźwięk: 10/10
Non-stop słychać wybuchy, strzały, spadające pociski...
Gra jest w wersji 1.1.1
Najlepsza zabawa gdy serwer jest pełny!
// Notatka DCX
PILNUJ PISOWNI, ALBO W KOŃCU WARNA ZAAPLIKUJĘ.
* tu powinno być rozdzielnie.
** Polak z dużej litery.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 09:47
autor: kratos31
Ant powiem jedno multi może jest fajne ale całkowity brak realizmu. Żeby ze snajperki trzeba było wpakować w gościa 3 kule albo pół magazynka z karabinu szturmowego. Porażka jak dla mnie.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 10:12
autor: Ant
Snajpra:
1 strzał: w głowę.
2 strzały: w tors.
3 strzały: w nogi lub ręce.
Karabin szturmowy:
Na wojnie się nie chodzi bez żadnej osłony, trza mieć jakąś kamizelkę kuloodporną, to samo tyczy się snajpry, 2 strzały w tors a nie jeden.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 11:07
autor: Iwan
Ant pisze:Na wojnie się nie chodzi bez żadnej osłony, trza mieć jakąś kamizelkę kuloodporną, to samo tyczy się snajpry, 2 strzały w tors a nie jeden.
Taa... widziałeś kiedyś nabój z karabinu snajperskiego? Ma jakieś 10-11cm. Prędkość po wystrzeleniu to ok. 800-900 m/s. Takie coś przebije mur na wylot... a ty tu gadasz że trzeba ładować 2 takie kule w tors... Po trafieniu w rękę takim pociskiem bardzo prawdopodobne że ręki już nie będzie przy ciele...
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 11:54
autor: Maciek
Iwan pisze:Po trafieniu w rękę takim pociskiem bardzo prawdopodobne że ręki już nie będzie przy ciele...
Co nie znaczy że trafienie w rękę powoduje śmierć na miejscu! Jedynie wykrwawienie się może spowodować śmierć, ale też nie od razu. No i może jeszcze zakażenie czy może wstrząs. Ale te gry są zacofane...
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 12:01
autor: Iwan
Maciek pisze:Co nie znaczy że trafienie w rękę powoduje śmierć na miejscu!
Tego nie powiedziałem, ale w takiej sytuacji człowiek zazwyczaj się przewraca i nie jest problemem dobicie go drugą kulą... Poza tym, jak tu latać z karabinem z jedną ręką?
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 12:54
autor: Ant
Jak ktoś ma jedną rękę to czemu nie?
Gry wojenne są mało realne, ale też każda się różni, w Frontlines: Fuel of War jak dostanierz ze snajpry, życie może ci się zregenerować jak nie dostaniesz* żadnej kulki wciągu paru sekund.
Możesz chodzić po ulicy dostając serię z karabinu, schować się, po 5 sekundach wyjść z ukrycia, dostać serię...
// Notatka DCX
PILNUJ PISOWNI, ALBO W KOŃCU WARNA ZAAPLIKUJĘ.
* tu powinno być rozdzielnie.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 21:09
autor: kratos31
Mam tą grę i gram w multi. Jest mało realna. Ant zagraj w Call Of Duty 4 w trybie Hardcore to zobaczysz realizm.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 12 lip 2008, 22:12
autor: Ant
Grałem kiedyś w DEMO COD4, był singleplayer, multi
nie zauważyłem*, chyba jest jakieś osobne demo tylko z multi, albo zrobili jakieś nowe gdzie jest single i multi,
nie wiem*, zobaczę na
jak znajdę to ściągnę sobie jeszcze raz i sobie pogram.
// Notatka DCX
PILNUJ PISOWNI, ALBO W KOŃCU WARNA ZAAPLIKUJĘ.
* tu powinno być rozdzielnie.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 13 lip 2008, 11:24
autor: Iwan
W SP nie da się Hardcore włączyć, ale na mutli to naprawdę prawdziwy realizm
Znika HUD i celownik (trzeba przyłożyć broń do ramienia) a broń zadaje prawdziwe obrażenia, tak więc krótka seria i leżysz.
Re: [Opinia] Frontlines: Fuel of War
: 13 lip 2008, 11:58
autor: Ant
Eeee... 1,5 GB, raz ściągnąłem nie chce* mi się drugi raz...
// Notatka DCX
PILNUJ PISOWNI, ALBO W KOŃCU WARNA ZAAPLIKUJĘ.
* tu powinno być rozdzielnie.