Strona 1 z 1

[przejście] Prince of Persia: Warrior Within

: 29 mar 2008, 20:02
autor: Capon
Witam!

Od dawna gram w Warrior Within i doszedłem do poziomu
clockworks and gears activation room - present i właśnie tam stoi w pewnym punkcie bez ruchu :/ oto screen...

Obrazek

wie ktoś co mam zrobić? :(

Będę bardzo wdzięczny za pomoc bo zależy mi na przejściu tej gry.

Cześć i z góry dzięki!

Re: [przejście] Prince of Persia: Warrior Within

: 29 mar 2008, 20:09
autor: drynda
Hmmm..

Bodajże ten level :)
Lokacja: MECHANICAL TOWER - przeszłość

Przejdź gzymsem przy spadającej wodzie na dół. Teraz na środek przejścia. Czas na golema. Musisz ciąć go po łydkach. Kiedy klęknie wskocz mu na kark i nawalaj go po głowie mieczem. Kiedy będzie próbował cię zrzucić przeskocz na jedno z jego ramion (gałka w prawo/lewo). Trzy takie akcje i będzie po kłopocie. Jest też inny sposób - kiedy powalisz go na kolana użyj zwolnienia czasu - da ci to możliwość zadania śmiertelnego ciosu w jednym takim cyklu.

Przejdź do wejścia. Po prawej stronie schodów jest skrzynia (10). Przyciskiem podnieś blok skalny, po którym możesz się wdrapać na górę. (SAVE 13) Przy przeskakiwaniu dalej przyda się zwolnienie czasu, ale da się to zrobić i bez tego. Załatw gości na twoim poziomie. Widać jeszcze jednego mądrale na balkoniku - rzuć go mieczem. Stojąc plecami do SAVE 13 wskocz na wystający pałąk/kolumienkę. Teraz na kolejną i następną, aż do drewnianej ścianki. Z niej przeskocz w prawo. Teraz jest opcja taka: wciśnij przycisk wbiegając po ścianie -> biegnij wzdłuż ściany za przesuwającą się drewnianą ścianką spuść się na gzymsik i przejdź na jej drugą stronę. Wdrap się i przeskocz do pokoiku z dźwignią. Przesuń dźwignię. Teraz przeskocz na drążek, który w ten sposób sobie udostępniłeś. Poczekaj na drugi drążek, który jeździ góra/dół i przeskocz dzięki niemu na balkon na górze. Wskocz na drążek/dźwignię. Przeskocz na platformę, która przyjechała z dołu. Po wystającej belce po lewej stronie platformy przeskocz na budkę przy ścianie. Po gzymsie przejdź w prawo wskocz na wyższy gzyms i na maksa w lewo. Spadnij raz - książę złapie się balkoniku na dole. (11) Wejdź po drabinie na górę. Idąc po krawędzi ścianki przejdź na jej koniec. Przeskocz na gzyms ścienny. Zwisając przejdź pod ścianką w lewo. Teraz ustaw się tyłem do tego pokoiku na dole. Przehuśtaj się na obracający się ściankę. Przesuń dźwignię. Przeskocz dalej korzystając z trybów maszyny. Odwróć się w lewo i stań za przyciskiem na podłodze. Biegnąc nadepnij na niego i wbiegnij na ścianę. Teraz przeskocz w lewo i na kręcącą się ścianę. Kolejno na ściankę i na balkon. Wejdź do pokoiku i wbiegnij po ścianie na wprost - odbij się od niej i złap się drążka/dźwigni. Znowu winda w górę. Tak samo jak na początku tej lokacji przeskocz pomiędzy przerwami tego wielkiego trybu machiny. Przeskocz w lewo i po gzymsach na górę. (12) Udaj się na maksa w lewo. Wróć się do wnęki z ostrzami obrotowymi. Wskocz na wysuwający się ze ściany blok i przebiegnij po ścianie. Schodami na sam dół. Wskocz na framugę drzwi po lewej i otworz sobie drzwi przyciskiem. Biegnij schodami w dół. (SAVE 14)

Lokacja: MECHANICAL PIT - przeszłość

Na dole użyj przycisku na ścianie (scenka rodzajowa pokazująca jak to bloczek wyjeżdża z podłogi. Odczekaj, aż się schowa, znowu go uaktywnij i zwalniając czas wejdź na niego i wdrap się na linę. Przebujaj się liną na balkon po lewej. Teraz idź do oświetlonego korytarza i na dół aż do okrągłej komnaty. (13) - na górze. Wróć. Radze jeszcze raz skorzystać z save-a. Przejdź na drugą stronę tych wodospadów. Przebiegnij pomiędzy szprychami po ścianie. Przejdź balkonem i teraz ten sam numer, ale z mniejszym kołem. Biegnij po ścianie i odbij się na kolumienkę. Przesuń dźwignię z czerwonym płomieniem - zjedzie winda - przebiegnij na nią po ścianie tylko nie przebiegnij za nią - co się zdarza. Windą na górę i przebiegnij z powrotem po ścianie i od razu odbijając się od ścian przeskocz na górę. (14) po lewej stronie. Przejdź do pokoiku w ścianie. Golem 2. Idąc wzdłuż ściany z kominkiem dojdziesz do przejścia w którym stoi (15). Zostało jeszcze 3 wyjście z tej salki. Przebiegnij po ścianie na linę z liny dalej po ścianie i przeskok na wodę. Tryby mieszające wodę mają ząbki, którymi można się przeczołgać. Przejdź tak o 90 stopni koła i stań na balkonie. Wskocz na drążek, aby otworzyć drzwi. Przejdź "ścieżkę zdrowia". (SAVE 15)

Lokacja: MECHANICAL PIT - teraźniejszość

Wróć się tą samą drogą. Kołek koszący przy ziemi przebiegnij z odległości biegnąc po ścianie. W sali z machiną zjedź po kotarze. Znaną trasą idź do miejsca, gdzie walczyłeś z golemem. Korzystając z faktu, iż potwory są eksplodujące otwórz sobie przejście, które w tym czasie zostało zabite deskami. Przeskocz pod mieszadłem wody i na balkon w połowie sali. Teraz spuść się po gzymsach z prawej strony. Przeskocz przez lejącą się wodę po lewej stronie. Zejdź na dół do miejsca, gdzie była skrzynka w okrągłej komnacie. Wdrap się po drabinie. W suficie jest dziura. Wskocz na górę. Po lewej stronie masz dwa gzymsiki. Wskocz na pierwszy, wdrap się na niego i wskocz wyżej. Na obracającym się słupie jest kolejny gzymsik, który umożliwi ci przedostanie się na prawą stronę pomieszczenia. Teraz ponownie podskocz wyżej i z powrotem na słup. Po jednej stronie sufit jest załamany i można się wdrapać wyżej. Na prawo jest krata, z której leje się woda - dostań się aż do niej i stamtąd przeskocz na słup. Z niego na lewą ścianę - podskocz na gzyms pod przyciskiem i znowu na słup. Wdrap się tak, abyś stał na słupie - twoim zadaniem jest skoczyć na przycisk, który otwiera drzwi - powodzenia. Odpowiedni moment to wtedy, gdy widać już całą postać księciunia. Drzwi zamykają się po kilku sekundach więc nie zwlekaj. (SAVE 16)

Zabij wszystkich gości w pokoiku. Zjawią się eksplodujące stwory. Użyj ich, aby rozwalić przejście po prawej stronie pokoju. Przeskocz przez przepaść.

Lokacja: ACTIVATION ROOM - teraźniejszość

Przejdź po skałce, aż do ściany i odbijając się od ścian w tej wnęce dostań się na górę. Od razu po prawej jest drewniana kratka. Wbiegnij pionowo po tej ścianie. Przeskocz na słup stojący po środku. Stojąc plecami do środka całej lokacji skocz na ścianę z deskami podtrzymującymi pień drzewa. Wskocz po nich na samą górę. Z tej półki biegnij po ścianie w lewo - i jeszcze raz to samo na drabinę. Wdrap się na górę. Zabij gościa i pannę. Przejdź do następnej przepaści i wyskocz przez barierkę blisko ściany, do której jest ona przytwierdzona. Teraz spadnij na gzyms niżej. Przesuń się za róg ściany i przeskocz na balkon obok. Po prawej stronie jest drabina. Zsuń się po niej na dół. (RANY - tego motywu nie kojarzę, ale jedziemy dalej). Przejdź na drugą stronę drabiny i odbij się od niej, aby wylądować na desce wystającej ze ściany. Uwaga na wahadło. Teraz do wnęki w ścianie. Przebiegnij po prawej ścianie na linę. Rozbujaj ją i przebiegnij, aż na wprost kolejnego przejścia, do którego musisz doskoczyć. Przebiegnij po ścianie w lewy róg sali. Zjedź na dół po drabinie. Tych państwa należy sobie olać i wbiec po drewnianej kracie przy lewej krawędzi tego balkonu. OK - teraz pobiegnij pionowo po ścianie do wyżłobionego u góry gzymsu. Przejdź nie do końca w lewo i przeskocz na przeciwległą ścianę. Dalej, aż do przejścia sobie poradzisz.

Qrde - znowu DAHAKA - (geezzz co ja spałem jak przechodziłem tą grę poprzednim razem - tego też nie pamiętam, nawet mnie kmiot wystraszył) Biegnij na wprost po ścianie. Teraz po prawej ścianie na linę i od razu z niej przebiegnij dalej po ścianie. Za płaszczem wody będziesz bezpieczny. Tu jest taki motyw, że ściana jest zbyt daleko, żeby się od niej odbijać i dotrzeć tak na górę. Musisz ją przesunąć przyciskiem i wskoczyć w znany sposób. Możesz teraz powalczyć z tymi gościami (DAHAKA spokojnie poczeka na ciebie na dole), albo od razu przeskoczyć do przeciwległego korytarza. Pogoń zaczyna się na nowo. Biegnij do końca i przebiegnij przepaść z kolcami po lewej ścianie na linę i na koniec przepaści. Zakręt w lewo i tym razem po prawej ścianie do portalu. (SAVE 17)

Lokacja: ACTIVATION ROOM - przeszłość

Tą samą drogą wróć się, aż do miejsca, gdzie przesunąłeś ścianę, aby po niej wskoczyć na górę. Przedostanie się na dół wygląda analogicznie. Odbijając się od ścian przejdź na dół.

Przebiegnij nad przepaścią z kolcami. Cała machina jest "W o wiele lepszym stanie". Jeżeli wbiegniesz pod którą kolwiek ścianę to znajdziesz (16). Golem rzucający wybuchowymi potworami pozwoli nam tu odkryć kilka przydatnych rzeczy. na początek. Stań po lewej stronie sali w końce. Poczekaj, aż golem rzuci tutaj potwora i otworzy przejście do "ścieżki zdrowia" (ENERGIA 4). Po przeciwnej stronie sali jest za ścianą (SAVE 18). na ścianie po prawej stronie od save-a jest półka/dźwignia. Scenka pokazuje, co dźwignia uruchamia. Trzeba tam przebiec po ścianie. Przeskocz na dół na placyk nad którym wisi skalny blok. Po prawej stronie są popękane drzwi - jeżeli dobrze nakierujesz golema, to on rozwali je za pomocą potworka i znajdziesz skrzynię (17). Wejdź na samą górę drabiny i przeskocz na ten blok. Gole uderzy w liny wybuchającym potworem. Blok opadnie z czego są dwie korzyści: wcisnął się jeden z mega przycisków, a po drugie wywindował cię troszkę wyżej. Nieco po prawej stronie jest półka narożna - przeskocz na nią i przebiegnij po lewej ścianie na kolejną, która jest w drugim rogu wyżej. Stąd przebiegnij na drabinę. Przesuń dźwignię o czerwonym promieniu o 360 stopni. Wysunie się most. W odpowiednim momencie przebiegnij na niego po ścianie i z niego w róg sali. Stań na środku tego ćwierć koła i zawiśnij na palcach. Kiedy koło zębate znajdzie się w dogodnej pozycji do spadnięcia na nie. Po chwili spadnij na kolejne, a z niego na dół na kołek wystający ze ściany. Odwróć się i wykonaj serię skoków na kolejne kije. Przejdź na drugą stronę tego drewnianego nie wiadomo czego z gzymsem i przeskocz na kolejny kijek. Spadnij na ten poniżej i przeskocz na półkę skalną. Tutaj sprawa jest oczywista - postępujemy według sprawdzonej metodyki. Na drabinę -> wiszący dlok skalny -> niższa półka -> po ścianie na wyższą półkę -> drabina -> czerwone koło z dźwignią -> na mostek i do kolejnej komnaty z dźwignią. Przebiegnij na kolejny most. (18). Przebiegnij na po prawej ścianie. Zjedź po drabinie. Zeskocz odbijając się od ściany. Przebiegnij na drugą stronę. Teraz gzymsikiem wyżłobionym w ścianie przejdź dookoła ścianki. Zeskocz na dół. Proponuję (SAVE 19). Pokonaj golema. Podejdź do prawej ściany przy trybach. Wbiegnij na prawą ścianę i odbij się od niej, aby złapać się drążka. Przeskocz na lewo. Wejdź na deskę i przeskocz na lewo. Teraz od ściany wyżej. Przeskocz na kolejną deskę. Przejdź na jej koniec (bliżej ekranu) i przeskocz na drabinę. Pod rabinie na górę. Po lewej stronie od zamkniętych drzwi jest zwisający drążek uruchamiający most zwodzony. Pozbądź się potworów i przekręć dźwignie z czerwonym płomieniem, aby otworzyć drzwi i zarazem jeden z zamków wrót prowadzących do komnaty cesarzowej.

Przejdź przez wrota. Teraz mamy dwa razy "bieganie po ścianie, między szprychami". Pierwsze standardowe, a drugie z wyskokiem na końcu.

Przed tobą fajna jazda na czerwonych zasłonach i to razy 2. na sam koniec odbij się od przeciwległej ściany, co złagodzi upadek. Wracamy do punktu wyjścia. Z tego urwanego pomostu skocz na wprost z nadzieją, że dolecisz do drabiny. Spadnij na platformę na dole. Przeskocz przez wirujące tryby w stronę (SAVE 20).

Teraz to już spokojnie wrócisz znaną drogą do wysokiej sali. Zamknięte drzwi otwiera się zapadnią na jednej ze ścian.

Lokacja: CENTRAL HALL

W tym momencie docenisz to, dlaczego wybrałem MECHANICAL TOWER jako pierwszą przeprawę. Sęk w tym, że nie musisz kombinować jak zejść z tych piekielnych bloków skalnych, bo startuje scenka :)

Re: [przejście] Prince of Persia: Warrior Within

: 29 mar 2008, 22:22
autor: Capon
po jakiej wnęce, jakiej ścianie? może jakiś screen?

Re: [przejście] Prince of Persia: Warrior Within

: 30 mar 2008, 09:15
autor: drynda
Ja to ze strony innej wziąłem :]

Ale w Prince of Persia zawsze musisz popatrzeć. Obejrzyj ściany dookoła pobliskie obiekty.
Jak ja to przyszedłem (a cymbał chyba jestem) to ty też dasz radę :)

Re: [przejście] Prince of Persia: Warrior Within

: 30 mar 2008, 12:04
autor: Robertinho
Tu masz poradnik z Gry-Online. Tam są zawsze obrazki:

Kod: Zaznacz cały

http://rapidshare.com/files/50596259/Prince_Of_Persia_Warrior_Within.Pdf

Re: [przejście] Prince of Persia: Warrior Within

: 31 mar 2008, 07:34
autor: Capon
Robertinho, dokładnie o to mi chodziło !
pokłony dla Ciebie :padam: jesteś wielki :super: ! :)