Strona 1 z 1

[Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 18 cze 2008, 21:10
autor: DDragon
nie wiedziałem jak inaczej zatytułować ten temat więc jest tak jak wy^.
jak wyłączyć "Dokumenty" w "Menu Start"?
jeżeli ktoś wie to mógłby napisać jak się to robi?? a może zna ktoś jakąś ciekawą stronkę na temat konfiguracji windy xp??


(przeglądnąłem chyba wszystkie tematy z "Systemy operacyjne" i nie mogłem tego znaleźć)

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 18 cze 2008, 21:25
autor: pan jUzek
klikasz prawym przyciskiem myszy na przycisk start, wybierasz właściwości, następnie menu start, dostosuj, zakładka zaawansowane. tam są opcje dotyczące elementów wyświetlanych w menu start

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 19 cze 2008, 00:31
autor: DDragon
tą metodę to już znam i niestety tam nie można wyłączyć tej opcji. słyszałem od kogoś że w edytorze rejestru trzeba pogrzebać ale niestety nie wiem gdzie i co dokładnie trzeba zrobić.

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 19 cze 2008, 00:53
autor: Maciek
DDragon, u mnie tą metodą mozna wyłączyć więc dlaczego u Ciebie nie mozna? :hyhy: Dać screena - czy sam znajdziesz tę opcję ;P

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 19 cze 2008, 06:19
autor: Nivener
Maciek pisze:Dać screena - czy sam znajdziesz tę opcję ;P
hahahah ja nie mogę :P to było perfidne xD DDragon, nie wiem o które 'Dokumenty' Ci chodzi ale u mnie normalnie można je powywalać tak jak pan jUzek, już wspomniał ;]

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 19 cze 2008, 14:14
autor: pan jUzek
Obrazek

odznaczasz wyświetl ostatnio otwierane dokumenty, czy wolisz grzebać w rejestrze?

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 19 cze 2008, 15:51
autor: DDragon
ot tym to ja też wiedziałem ale od początku mojej przygody z windowsami ja mam zawsze ustawione "Klasyczne menu Start" a tam takiej opcji nie ma.

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 19 cze 2008, 17:31
autor: pan jUzek
w takim razie zapoznaj się z tym:

Kod: Zaznacz cały

http://support.microsoft.com/kb/292504/pl

Re: [Problem] Wyłączenie "Dokumenty" w Menu Start

: 20 cze 2008, 00:34
autor: DDragon
dzięki wszystkim ale w końcu znalazłem jak to się robi
w Start >> Uruchom wpisuje się gpedit.msc i uruchamia się okno do konfiguracji
dalej wchodzi się (naciska +) w Konfiguracja użytkownika>> (+) Szablony administracyjne
i tam można już konfigurować wiele różnych rzeczy a pole w start >> Dokumenty wchodzi się w Menu Start i pasek zadań >> w oknie obok na nie pokazuj dokumenty w menu start << na to 2xklik i zaznacza się opcję WŁĄCZ