[Zapowiedź] Gears Of War 2
Zapowiedziano drugą część gry "Gears of War". Hit konsoli Xbox 360, który doczekał się także wydania w wersji dla komputerów PC, będzie mieć następcę już w listopadzie, dwa lata po pierwszej części. Tym samym, w okresie przedświątecznych zakupów na rynek wejdzie tytuł przygotowany na wyłączność dla platformy Xbox 360. Zapowiedź tytułu pojawiła się podczas amerykańskiej imprezy Game Developers Conference w San Francisco. Niestety nie pojawiły się razem z nią dane na temat ewentualnej premiery "dwójki" na platformie PC. Choć patrząc na historię pierwszej części programu, wersja komputerowa nie jest wykluczona. Ja sam osobiście mam te grę na PC ale chyba kupie XBOXA 360 żeby dorwać sie do togo tytułu.
Obejrz
Drugi trailer to porównanie części pierwszej z drugą, różnice widać i to sporę.
Najświeższe wiadomości o Gears of War 2 a dokładnie o multiplayer
Tryb multiplayer w Gears of War jest ważny, jak nie najważniejszym aspektem tej produkcji. To właśnie on zapewnił "jedynce" długi czas utrzymywania się na liście najpopularniejszych gier w usłudze Xbox Live.
Ponieważ jeszcze w tym roku pojawi się druga odsłona dzieła studia Epic Games, gracze z niecierpliwością czekają na najnowsze informacje dotyczące potyczek wieloosobowych. My właśnie dziś takowe mamy, a to dzięki zagranicznym redakcjom, które wybrały się na pokaz trybu sieciowego.
Wieści jest dość sporo, a na pierwszy rzut idą lokacje. My wiemy o trzech z nich. Pierwsza to Gridlock znana dobrze z pierwszej części gry. Tym razem ujrzymy ją w nieco odświeżonej formie. Nowością jest River, która przy pomocy rzeki podzielona jest na dwie części. Snajperzy z pewnością znajdą tam coś dla siebie. Ostatnia lokacja to Security, która jest dość wąska co może powodować częste walki na piły.
Część trybów zabawy to Guardian, Wingman oraz Meatflag. Pierwszy z nich polega na jak najdłuższym utrzymaniu przy życiu naszego lidera. Dopóki ten żyje, gracze mogą się respawnować. Drugi z nich to zwykły deatchmatch z tą różnicą, że na mapie będzie pięć dwuosobowych zespołów. Ostatni z nich wydaje się być najciekawszy. Ten bowiem polega na tym, że na mapie jest jeden bohater sterowany przez sztuczną inteligencję. Naszym zadaniem jest ją upolować, co ma nie należeć do łatwych zadań, a następnie użyć jako żywą tarczę, aby dojść do wyznaczonego punktu.
Prócz tego za trybem multiplayer stoi wiele przydatnych ulepszeń. Między innymi twórcy podają, że zwiększono limit graczy z 8 na 10. Poprawiono także system wyszukiwania osób do zabawy po przez specjalny system rang. Dodatkowo ulepszono chowanie się za osłonami oraz powiększono możliwości granatów, które mogą robić również za miny. Z takich mniej przydatnych usprawnień warto zaznaczyć, że podczas oczekiwania na odrodzenie się, będziemy mogli oglądać walkę innych i robić screenshoty.
Gears of War 2 zapowiada się świetnie. Jak już wiemy, gra ma być pięć razy większa od swojej poprzedniczki. Tak więc potencjalni kupcy programu będą mieli mnóstwo zabawy zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w potyczkach wieloosobowych. Premiera już w listopadzie w wersji na konsolę Xbox 360. Póki co, nie wiemy, czy gracze komputerowi mogą liczyć na ewentualną konwersję, jak w przypadku "jedynki", która zawitała na blaszaki kilka miesięcy później.
Tu najnowsze screeny
Dałem linki ponieważ zdjęcia są dużej pojemności.
Choć do premiery Gears of War 2 pozostało jeszcze trochę czasu, z dnia na dzień pojawia się coraz więcej wieści dotyczących najnowszego dzieła studia Epic Games.
Kilka dni temu podawaliśmy kolejne nowe doniesienia o grze. Wtedy bowiem było wiadomo, że podczas oczekiwania na odrodzenie się naszego wojaka w trybie multiplayer, będziemy mogli oglądać zmagania innych i robić screeny. Dziś dzięki magazynowi Electronic Gaming Monthly dowiadujemy się, że gra będzie nagradzać zdjęcia, na których uchwycono najciekawsze momenty. Nie podano jednak, gdzie taka opcja zostanie dodana, jednak Marcus Fenix w kampanii z aparatem fotograficznym brzmi mało przekonywająco.
Kolejna z ciekawostek ponownie dotyczy trybu zmagań wieloosobowych. Jak się dowiadujemy ze wspomnianego wyżej magazynu, twórcy, firma Epic Games, rozważają umieszczenie botów. Nie jest to potwierdzona wieść, a dopiero pomysł, tak więc za wcześnie, aby cokolwiek podsumować w tej sprawie. Boty bowiem mogą wywołać mieszane uczucia.
Nowe filmiki z multi
Microsoft ujawnił pierwszy projekt okładki do Gears of War 2. Od razu zostało jednak dopowiedziane, że jest to okładka tymczasowa, więc szansa na identyczną w wersji finalnej jest niemal zerowa. Może to i lepiej
16.07.2008
Trudno w to uwierzyć, ale Gears of War 2 zdaniem Cliffa Bleszinskiego ma być lepszy pod każdym względem od swojego poprzednika. Tak samo jak w przypadku premiery pierwszej części mówi się, że produkt Epic Games pojawi się tylko i wyłącznie na Xboksa 360. Jednak patrząc na ubiegły rok można sądzić, że przyszła konwersja na pecety jest jedynie kwestią czasu.
Gears of War to efektowna i dynamiczna gra akcji z widokiem zza pleców głównego bohatera. Pierwsza zasadnicza zmiana w kontynuacji dotyczy przyłożenia większej uwagi do warstwy fabularnej. Jak wiadomo tytuły z Epic Games nie kalały się skomplikowaną historią, gdyż na pierwszym planie zawsze była akcja. Tym razem deweloperowi dopomoże pisarz Joshua Ortega, który współpracował przy książkach o Star Wars i Star Trek. Faktem jest, że na pierwszy rzut oka opowieść nie jest specjalnie wyjątkowa. Ot, po prostu typowe tło dla konsolowej strzelaniny.
Po sześciu miesiącach od ostatnich wydarzeń wygląda na to, że hordy Szarańczy poszły w rozsypkę. Nic bardziej mylnego. Po zastosowaniu nowej morderczej broni obcy wypełzają z podziemnych tuneli i okazują się jeszcze silniejsi. Nie ma co stać z założonymi rękami, zatem Marcus Fenix (w tej roli po raz kolejny usłyszmy Johna DiMaggio) i Delta Squad muszą ponownie walczyć z zagrażającą ludzkości armią obcych. W porównaniu z poprzednią grą bohaterowie mają być bardziej ludzcy. Obok starych postaci pojawią się nowe, z którymi Marcus nawiąże skomplikowane relacje. Mowa o Kaliso, kolejnym rambo-żołnierzu, generale Chairmanie Prescocie i Marii Santiago, żonie znanego z jedynki Doma. Pierwsze etapy gry mają dotyczyć właśnie odnalezienia Marii Santiago.
Jeśli komuś wydaje się, że Gears of War 2 będzie inną grą niż pierwowzór, to srogo się myli. Akcja mocno przypomina to, co widzieliśmy przedtem. Po raz kolejny w trakcie wymiany ognia fundamentalną rolę odgrywa korzystanie z osłon. Jednak, aby zabawa nabrała zdrowej świeżości, wprowadzono kilka nowych patentów, co nie byłoby możliwe bez odpowiedniej modyfikacji Unreal Engine 3.
Nie bez kozery mówi się, że rozgrywka będzie dużo bardziej epicka. Stu przeciwników naraz? Podobno tak. Zresztą zaprezentowany jakiś czas temu filmik generowany w czasie rzeczywistym pokazywał właśnie do stu jednostek jednocześnie. I nie ma, że to tylko ładne tło, nie mające wpływu na rozgrywkę, to „żywe” postacie, do których możemy strzelać. Taka zmiana z pewnością odciśnie znaczne piętno na sposobie gry. Oczywiście dojdą nowe rodzaje broni, o których jednak wiadomo niewiele konkretów. Pewne jest, że granaty będzie można traktować jak miny, przyczepiając je na różne powierzchnie. Warto przy tym zaznaczyć, że elementy otoczenia ulegną destrukcji w znacznie większym stopniu, niż to było kiedyś. Pojawią się także nowe pojazdy, których ma być teraz znacznie więcej. Entuzjastów tematu wypada poinformować o ogromnym czołgu z kołami przypominającymi te z monster tracków.
Marcus Fenix zyskał kilka nowych ruchów. Po pierwsze główny bohater potrafi łapać nieprzyjaciół i robić z nich żywe (lub nieżywe) tarcze. Ciekawie prezentuje się opcja z czołganiem. Kiedy postać ulegnie potężnym obrażeniom, zostanie zwalona z nóg. Wówczas resztkami sił bohater doczołga się do najbliższej osłony. O co chodzi dokładnie, nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że w momencie ataku „na piły łańcuchowe” nastąpi zwarcie z przeciwnikiem. Tym razem na ekranie pojawi się jeszcze więcej krwi.
Unreal Engine 3 ma lepiej generować efekty cienia i światła. Lokacje zyskają znacznie więcej szczegółów, a prawdziwym majstersztykiem ma być woda. Wiadomo powszechnie, że Gears of War niemałą popularność zdobył również w sieci. Epic Games obiecuje tuzin nowych map oraz nowe tryby rozgrywki. Warto wspomnieć choćby o Meatflag, który trochę przypomina klasyczne Capture the flag. Flagi zastąpi się postaciami sterowanymi przez komputer. Najpierw trzeba kolesia dorwać, a następnie obezwładnić. W dalszej kolejności robimy z niego żywą tarczę i przenosimy do swojej bazy, zyskując punkty.
Niemal pewne jest, że gra pojawi się już w listopadzie. Wygląda na to, że końcówka roku będzie przełomowa dla rynku gier konsolowych. PlayStation 3 zyska wreszcie Killzone 2, a Xbox 360 zapowiadany Gears of War 2. Co będzie lepsze i ładniejsze? Nie wiem, ale wojna konsol na pewno nabierze rumieńców.
Epic Games po raz kolejny rozpieszcza nas w temacie Gears of War 2. Po oficjalnej zapowiedzi premiery gry na 7 listopada bieżącego roku i całkiem ciekawej prezentacji na E3 team Cliffy'ego B. pokazał światu boxart drugiej odsłony przygód Marcusa Fenixa i spółki. Nie zabrakło na nim motywu, dzięki któremu powstały plotki o planowanym na listopad wydaniu produkcji. Jak Wam się podoba
E3 2008 Gears of War 2 NEW TRAILER + EXTRA
New Gears of War 2 Multiplayer Match on Map [Day One] E3
18.07.2008
Goracych wieści na temat Gears of War 2 ciąg dalszy - tym razem ujawniono wygląd oraz zawartość kolekcjonerskiej edycji tej produkcji. W jej skład wejdą 48-stronicowa książka w twardej okładce, zawierająca informacje o bohaterach oraz ekskluzywne concept arty, DVD "making of", kod do odblokowania złotej Lancer Assault Rifle do gry online, pamiątkowe zdjęcie Dominica i Marii oraz oczywiście sama gra. Wszystko zamkniete w gustownym, metalowym pudełku. Cena nie jest jeszcze znana.
Coś mi się wydaje że jednak kupie XBoxa 360 dla tej gry
Obejrz
Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=IdySODBSS24&feature=related
Kod: Zaznacz cały
http://polygamia.pl/gears-of-war-2-porownanie-i-analiza
Najświeższe wiadomości o Gears of War 2 a dokładnie o multiplayer
Tryb multiplayer w Gears of War jest ważny, jak nie najważniejszym aspektem tej produkcji. To właśnie on zapewnił "jedynce" długi czas utrzymywania się na liście najpopularniejszych gier w usłudze Xbox Live.
Ponieważ jeszcze w tym roku pojawi się druga odsłona dzieła studia Epic Games, gracze z niecierpliwością czekają na najnowsze informacje dotyczące potyczek wieloosobowych. My właśnie dziś takowe mamy, a to dzięki zagranicznym redakcjom, które wybrały się na pokaz trybu sieciowego.
Wieści jest dość sporo, a na pierwszy rzut idą lokacje. My wiemy o trzech z nich. Pierwsza to Gridlock znana dobrze z pierwszej części gry. Tym razem ujrzymy ją w nieco odświeżonej formie. Nowością jest River, która przy pomocy rzeki podzielona jest na dwie części. Snajperzy z pewnością znajdą tam coś dla siebie. Ostatnia lokacja to Security, która jest dość wąska co może powodować częste walki na piły.
Część trybów zabawy to Guardian, Wingman oraz Meatflag. Pierwszy z nich polega na jak najdłuższym utrzymaniu przy życiu naszego lidera. Dopóki ten żyje, gracze mogą się respawnować. Drugi z nich to zwykły deatchmatch z tą różnicą, że na mapie będzie pięć dwuosobowych zespołów. Ostatni z nich wydaje się być najciekawszy. Ten bowiem polega na tym, że na mapie jest jeden bohater sterowany przez sztuczną inteligencję. Naszym zadaniem jest ją upolować, co ma nie należeć do łatwych zadań, a następnie użyć jako żywą tarczę, aby dojść do wyznaczonego punktu.
Prócz tego za trybem multiplayer stoi wiele przydatnych ulepszeń. Między innymi twórcy podają, że zwiększono limit graczy z 8 na 10. Poprawiono także system wyszukiwania osób do zabawy po przez specjalny system rang. Dodatkowo ulepszono chowanie się za osłonami oraz powiększono możliwości granatów, które mogą robić również za miny. Z takich mniej przydatnych usprawnień warto zaznaczyć, że podczas oczekiwania na odrodzenie się, będziemy mogli oglądać walkę innych i robić screenshoty.
Gears of War 2 zapowiada się świetnie. Jak już wiemy, gra ma być pięć razy większa od swojej poprzedniczki. Tak więc potencjalni kupcy programu będą mieli mnóstwo zabawy zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i w potyczkach wieloosobowych. Premiera już w listopadzie w wersji na konsolę Xbox 360. Póki co, nie wiemy, czy gracze komputerowi mogą liczyć na ewentualną konwersję, jak w przypadku "jedynki", która zawitała na blaszaki kilka miesięcy później.
Tu najnowsze screeny
Kod: Zaznacz cały
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/grenadiersattack351d.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/landown_screenshot26b6.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/assault01043f.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/mp_river43ce2.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/marcuswithshield2fc9.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/marcuskantusscreensh2d55.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/submission_capture67b2.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/punchingbaird4422.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/taiwithshieldaec4.jpg
http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0608/tai_flamethrower56da.jpg
Choć do premiery Gears of War 2 pozostało jeszcze trochę czasu, z dnia na dzień pojawia się coraz więcej wieści dotyczących najnowszego dzieła studia Epic Games.
Kilka dni temu podawaliśmy kolejne nowe doniesienia o grze. Wtedy bowiem było wiadomo, że podczas oczekiwania na odrodzenie się naszego wojaka w trybie multiplayer, będziemy mogli oglądać zmagania innych i robić screeny. Dziś dzięki magazynowi Electronic Gaming Monthly dowiadujemy się, że gra będzie nagradzać zdjęcia, na których uchwycono najciekawsze momenty. Nie podano jednak, gdzie taka opcja zostanie dodana, jednak Marcus Fenix w kampanii z aparatem fotograficznym brzmi mało przekonywająco.
Kolejna z ciekawostek ponownie dotyczy trybu zmagań wieloosobowych. Jak się dowiadujemy ze wspomnianego wyżej magazynu, twórcy, firma Epic Games, rozważają umieszczenie botów. Nie jest to potwierdzona wieść, a dopiero pomysł, tak więc za wcześnie, aby cokolwiek podsumować w tej sprawie. Boty bowiem mogą wywołać mieszane uczucia.
Kod: Zaznacz cały
http://pl.youtube.com/watch?v=F8_nAoyctww
Kod: Zaznacz cały
http://pl.youtube.com/watch?v=H5CAL4v-lLs&feature=related
Microsoft ujawnił pierwszy projekt okładki do Gears of War 2. Od razu zostało jednak dopowiedziane, że jest to okładka tymczasowa, więc szansa na identyczną w wersji finalnej jest niemal zerowa. Może to i lepiej
16.07.2008
Trudno w to uwierzyć, ale Gears of War 2 zdaniem Cliffa Bleszinskiego ma być lepszy pod każdym względem od swojego poprzednika. Tak samo jak w przypadku premiery pierwszej części mówi się, że produkt Epic Games pojawi się tylko i wyłącznie na Xboksa 360. Jednak patrząc na ubiegły rok można sądzić, że przyszła konwersja na pecety jest jedynie kwestią czasu.
Gears of War to efektowna i dynamiczna gra akcji z widokiem zza pleców głównego bohatera. Pierwsza zasadnicza zmiana w kontynuacji dotyczy przyłożenia większej uwagi do warstwy fabularnej. Jak wiadomo tytuły z Epic Games nie kalały się skomplikowaną historią, gdyż na pierwszym planie zawsze była akcja. Tym razem deweloperowi dopomoże pisarz Joshua Ortega, który współpracował przy książkach o Star Wars i Star Trek. Faktem jest, że na pierwszy rzut oka opowieść nie jest specjalnie wyjątkowa. Ot, po prostu typowe tło dla konsolowej strzelaniny.
Po sześciu miesiącach od ostatnich wydarzeń wygląda na to, że hordy Szarańczy poszły w rozsypkę. Nic bardziej mylnego. Po zastosowaniu nowej morderczej broni obcy wypełzają z podziemnych tuneli i okazują się jeszcze silniejsi. Nie ma co stać z założonymi rękami, zatem Marcus Fenix (w tej roli po raz kolejny usłyszmy Johna DiMaggio) i Delta Squad muszą ponownie walczyć z zagrażającą ludzkości armią obcych. W porównaniu z poprzednią grą bohaterowie mają być bardziej ludzcy. Obok starych postaci pojawią się nowe, z którymi Marcus nawiąże skomplikowane relacje. Mowa o Kaliso, kolejnym rambo-żołnierzu, generale Chairmanie Prescocie i Marii Santiago, żonie znanego z jedynki Doma. Pierwsze etapy gry mają dotyczyć właśnie odnalezienia Marii Santiago.
Jeśli komuś wydaje się, że Gears of War 2 będzie inną grą niż pierwowzór, to srogo się myli. Akcja mocno przypomina to, co widzieliśmy przedtem. Po raz kolejny w trakcie wymiany ognia fundamentalną rolę odgrywa korzystanie z osłon. Jednak, aby zabawa nabrała zdrowej świeżości, wprowadzono kilka nowych patentów, co nie byłoby możliwe bez odpowiedniej modyfikacji Unreal Engine 3.
Nie bez kozery mówi się, że rozgrywka będzie dużo bardziej epicka. Stu przeciwników naraz? Podobno tak. Zresztą zaprezentowany jakiś czas temu filmik generowany w czasie rzeczywistym pokazywał właśnie do stu jednostek jednocześnie. I nie ma, że to tylko ładne tło, nie mające wpływu na rozgrywkę, to „żywe” postacie, do których możemy strzelać. Taka zmiana z pewnością odciśnie znaczne piętno na sposobie gry. Oczywiście dojdą nowe rodzaje broni, o których jednak wiadomo niewiele konkretów. Pewne jest, że granaty będzie można traktować jak miny, przyczepiając je na różne powierzchnie. Warto przy tym zaznaczyć, że elementy otoczenia ulegną destrukcji w znacznie większym stopniu, niż to było kiedyś. Pojawią się także nowe pojazdy, których ma być teraz znacznie więcej. Entuzjastów tematu wypada poinformować o ogromnym czołgu z kołami przypominającymi te z monster tracków.
Marcus Fenix zyskał kilka nowych ruchów. Po pierwsze główny bohater potrafi łapać nieprzyjaciół i robić z nich żywe (lub nieżywe) tarcze. Ciekawie prezentuje się opcja z czołganiem. Kiedy postać ulegnie potężnym obrażeniom, zostanie zwalona z nóg. Wówczas resztkami sił bohater doczołga się do najbliższej osłony. O co chodzi dokładnie, nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że w momencie ataku „na piły łańcuchowe” nastąpi zwarcie z przeciwnikiem. Tym razem na ekranie pojawi się jeszcze więcej krwi.
Unreal Engine 3 ma lepiej generować efekty cienia i światła. Lokacje zyskają znacznie więcej szczegółów, a prawdziwym majstersztykiem ma być woda. Wiadomo powszechnie, że Gears of War niemałą popularność zdobył również w sieci. Epic Games obiecuje tuzin nowych map oraz nowe tryby rozgrywki. Warto wspomnieć choćby o Meatflag, który trochę przypomina klasyczne Capture the flag. Flagi zastąpi się postaciami sterowanymi przez komputer. Najpierw trzeba kolesia dorwać, a następnie obezwładnić. W dalszej kolejności robimy z niego żywą tarczę i przenosimy do swojej bazy, zyskując punkty.
Niemal pewne jest, że gra pojawi się już w listopadzie. Wygląda na to, że końcówka roku będzie przełomowa dla rynku gier konsolowych. PlayStation 3 zyska wreszcie Killzone 2, a Xbox 360 zapowiadany Gears of War 2. Co będzie lepsze i ładniejsze? Nie wiem, ale wojna konsol na pewno nabierze rumieńców.
Epic Games po raz kolejny rozpieszcza nas w temacie Gears of War 2. Po oficjalnej zapowiedzi premiery gry na 7 listopada bieżącego roku i całkiem ciekawej prezentacji na E3 team Cliffy'ego B. pokazał światu boxart drugiej odsłony przygód Marcusa Fenixa i spółki. Nie zabrakło na nim motywu, dzięki któremu powstały plotki o planowanym na listopad wydaniu produkcji. Jak Wam się podoba
E3 2008 Gears of War 2 NEW TRAILER + EXTRA
Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=k6B0chGKaYA
Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=dKtrkxiNwoQ
Goracych wieści na temat Gears of War 2 ciąg dalszy - tym razem ujawniono wygląd oraz zawartość kolekcjonerskiej edycji tej produkcji. W jej skład wejdą 48-stronicowa książka w twardej okładce, zawierająca informacje o bohaterach oraz ekskluzywne concept arty, DVD "making of", kod do odblokowania złotej Lancer Assault Rifle do gry online, pamiątkowe zdjęcie Dominica i Marii oraz oczywiście sama gra. Wszystko zamkniete w gustownym, metalowym pudełku. Cena nie jest jeszcze znana.
Coś mi się wydaje że jednak kupie XBoxa 360 dla tej gry
Ostatnio zmieniony 20 lip 2008, 15:40 przez kratos31, łącznie zmieniany 2 razy.