[informacja]Rozwiązanie problemu wsparcia dla OpenGL
: 23 wrz 2008, 17:52
Jeśli jesteś "szczęśliwym" posiadaczem karty z serii GeForce 8xxx lub nowszej i miałeś problem z uruchomieniem gier lub innych aplikacji wykorzystujących biblioteki OpenGL np Quake4,Doom3,Prey czy Kroniki Riddicka na pewno będziesz zainteresowny tym tematem.Mimo deklaracji nvidii o pełnym wsparciu jej uładów opartych na zunifikowanych shaderach (G80 lub nowsze) korzystanie z aplikacji korzystających z nowszych wersji OpenGL
jest możliwe tylko po włączeniu wsparcia dla tej technologii w sterownikach nvidii lub emulacji starszych układów przy pomocy specjalnego programu NVemulate .Oto adres anglojęzycznej strony nvidii przeznaczonejdla developerOw z dokładnym opisem tego problemy i możliwością ściągnięcia najnowszej wersji tego programu:
Uwaga!!! jeśli jesteś posiadaczem karty z najnowszym układem nvidii np. GT 260 lub GTX 280 musisz dodatkowo-zgodnie z opisem na stronie -włączyć emulację starszych uładów nvidii (opcja G80 8800GTS/Quadro FX)
jest możliwe tylko po włączeniu wsparcia dla tej technologii w sterownikach nvidii lub emulacji starszych układów przy pomocy specjalnego programu NVemulate .Oto adres anglojęzycznej strony nvidii przeznaczonejdla developerOw z dokładnym opisem tego problemy i możliwością ściągnięcia najnowszej wersji tego programu:
Kod: Zaznacz cały
http://developer.nvidia.com/object/nvemulate.html