[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/s9e/text-formatter/src/Utils.php on line 161: DOMDocument::loadXML(): AttValue: " or ' expected in Entity, line: 7
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/s9e/text-formatter/src/Utils.php on line 161: DOMDocument::loadXML(): attributes construct error in Entity, line: 7
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/s9e/text-formatter/src/Utils.php on line 161: DOMDocument::loadXML(): Couldn't find end of Start Tag font line 7 in Entity, line: 7
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/s9e/text-formatter/src/Utils.php on line 161: DOMDocument::loadXML(): Opening and ending tag mismatch: r line 1 and font in Entity, line: 7
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/s9e/text-formatter/src/Utils.php on line 161: DOMDocument::loadXML(): Extra content at the end of the document in Entity, line: 7
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/s9e/text-formatter/src/Utils.php on line 73: Attempt to read property "textContent" on null
[Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach - .::Forum.Portal24h.pl::.

[Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

Ant

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 27 sty 2009, 19:20

[Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Mam pytanie o pewną złą funkcję którą można zobaczyć w grach.
Jest to poważny (conajmniej dla mnie) minus, zaczął się od Motion Blur, wszystko rozmazane i nic nie widać (Motorhead np.).
I teraz jakieś światło odbijające się od tekstur gier, tak jakby tekstura nakładała się jedna na drugą ale tak bardzo rozmazana.
Obrazek
Widać ją na tym screenie np. na kołach na poboczu, płocie, samochodach na parkingu albo na końcach karoserii. W RollerCoaster Tycoon 3 nawet ludzi na basenie nie widać przez takie coś.
Jak się nazywa ta funkcja? (ANG/POL)
Po co oni to <font color=red><b>w ogóle</b></font> to robią? Przecież przez to tylko gra gorzej wygląda i gorzej widać obiekty w oddali.


<<

Iudex

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 491

Rejestracja: 8 lis 2005, 20:54

Post autor: Iudex » 27 sty 2009, 21:34

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Obrazek
U mnie gra wygląda tak i nie widzę żadnych nachodzących tekstur. Mógłby ktoś zaznaczyć, czy coś?
<<

Ant

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 28 sty 2009, 17:13

Odp.: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Obrazek
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 28 sty 2009, 18:26

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Miałem ten sam problem co ty, ale o dziwo po wgraniu nowych sterowników do karty błąd zniknął...
<<

Ant

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 28 sty 2009, 18:47

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Ale ja mam tak w każdej "nowszej" grze, po co te dziwnie świecące rozmycia? Mam przed najnowsze stery a i na starszych też tak było, wystarczy że w realu tak widzę i w grze mam teraz takie podwójne. Mnie to strasznie wnerwia jak widzę te rozmazane napisy, szczególnie na PS2, w Gran Turismo 4 to napisy są normalnie oddzielone w menu o nie cały cm. A na PC to chyba jest jakaś funkcja która to wyłącza, jak to się nazywa?
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 28 sty 2009, 19:33

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Mountion Blour czy jakoś tak? Spróbuj też zmniejszyć jasność lub kontrast.
<<

Śledziks

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 854

Rejestracja: 12 cze 2006, 13:14

Post autor: Śledziks » 28 sty 2009, 19:44

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Jemu chodzi chyba po prostu o to po co twórcy gier używają tego motion blura skoro on tak na prawdę zmiesza realizm obrazu, wszystko jest nierealistyczne itd.
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 28 sty 2009, 20:13

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Śledziks pisze:Jemu chodzi chyba po prostu o to po co twórcy gier używają tego motion blura skoro on tak na prawdę zmiesza realizm obrazu, wszystko jest nierealistyczne itd.
Po to że jak coś świeci i błyszczy to jest superowe wg 13 latków :P
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Iudex

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 491

Rejestracja: 8 lis 2005, 20:54

Post autor: Iudex » 28 sty 2009, 22:18

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Chyba mały błąd zrobiliśmy ze screenami, bo rozciągneliśmy nieźle forum ;p

No Maćku widać to choćby po serii NFS. :D
<<

Ant

Awatar użytkownika

Topic author

Mega Prof. Świata

Posty: 1234

Rejestracja: 4 maja 2007, 15:19

Lokalizacja: Wolsztyn

Post autor: Ant » 29 sty 2009, 14:21

Re: [Działanie/Informacja] "Świecące odbicia" w grach

Motion Blur to zupełnie co innego, mi chodzi o te światło co się na teksturach odbija, w starych grach tak nie ma, i jest git, a w tych nowych to wcale takie piękne nie jest bo tylko pogarsza sprawę.