Głosy postaci w grze

Kłopot z instalacją, działaniem lub przejściem gry? Pisz!

<<

pikab666

Post autor: pikab666 » 12 cze 2009, 15:04

Głosy postaci w grze

Mam pewien problem, otóż ostatnio grałem w Assasin's creed'a i Devil May Cry'a i wystąpił pewien problem. Otóż obie gry chodzą sprawnie, grafika na najwyższym poziomie, lecz w obu grach nie słychać dźwięku mówionych dialogów, postacie po prostu ruszają ustami a głos się nie wydobywa. Ma ktoś pomysł, co może szwankować?


PS to nic w ustawieniach gier, sprawdzałem.


<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 12 cze 2009, 16:56

Re: Głosy postaci w grze

Tak - włącz głośniki :]
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

pikab666

Post autor: pikab666 » 12 cze 2009, 19:39

Re: Głosy postaci w grze

Włączone, wszystkie dźwięki są, oprócz dialogów. Strzelają, skaczą, rozwalają, ale jak mówią to cisza.
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 12 cze 2009, 20:10

Re: Głosy postaci w grze

Chyba nie chcesz otrzymac pomocy :]

Kod: Zaznacz cały

http://rtfm.bsdzine.org/#precyzja
- model karty dzwiekowej
- sterowniki
- Ustawienia karty dźwiekowej z panelu sterowania (screeny)
- ustawienia poszczegolnych zakladek dzwieku z Panel. sterow. (screeny)
- rodzaj glosnikow
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

Fisher

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 502

Rejestracja: 20 paź 2008, 16:26

Post autor: Fisher » 12 cze 2009, 21:50

Re: Głosy postaci w grze

Maciek pisze:Tak - włącz głośniki :]
Nie nabijaj postów :P

pikab sterowniki najnowsze zainstaluj, powinno pomóc :P
<<

Iudex

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 491

Rejestracja: 8 lis 2005, 20:54

Post autor: Iudex » 12 cze 2009, 23:32

Re: Głosy postaci w grze

[ciach! wycięto poradę sprzeczną z Regulaminem]
Maciek pisze:- rodzaj glosnikow
A to po co? :D



Samochód szarpie
-rodzaj opon?
<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 13 cze 2009, 08:15

Re: Głosy postaci w grze

Fisher pisze:Nie nabijaj postów
Gdybyś nie wiedział to najprostsze rozwiązania są najbardziej trafne :P
Iudex pisze:A to po co?
Po to żebyś zadawał głupie pytania :P A autor otrzymał jak najszybciej odpowiedź, ale chyba jednak mu na tym nie zalezy. Więcej informacji=szybsza pomoc.

Iudex, przy okazji zastanów się co ma wspólnego dźwięk wielokanałowy z rodzajem systemu głośników, bo Twoja riposta o oponach świadczy o tym, że nie wiesz :mur:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 13 cze 2009, 10:06

Re: Głosy postaci w grze

Też miałem ten problem. Wystarczyło w ustawić odpowiednie przyśpieszenie sprzętowe dźwięku i hulało! Powiedzcie mu jak to zrobić bo ja już nie pamiętam gdzie to w opcjach było. W xp zdaje mi się że było to w dxdiag ale w win7 tego tam znaleźć nie umie :]
Obrazek
<<

Fisher

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 502

Rejestracja: 20 paź 2008, 16:26

Post autor: Fisher » 13 cze 2009, 12:02

Re: Głosy postaci w grze

Maciek pisze:
Fisher pisze:Nie nabijaj postów
Gdybyś nie wiedział to najprostsze rozwiązania są najbardziej trafne :P
O jej, wiem. To był żarcik :D

Przyspieszenie sprzętowe dźwięku: Start->Uruchom-> wpisujesz dxdiag-> Zakładka Dźwięk-> i na dole masz taki pasek "Poziom sprzętowego przyspieszania dźwięku" daj go na maksa-> Zakończ :)
<<

Iudex

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 491

Rejestracja: 8 lis 2005, 20:54

Post autor: Iudex » 13 cze 2009, 13:24

Odp.: Głosy postaci w grze

Maciek pisze:Iudex, przy okazji zastanów się co ma wspólnego dźwięk wielokanałowy z rodzajem systemu głośników, bo Twoja riposta o oponach świadczy o tym, że nie wiesz :mur:
No to wytłumacz Maćku. :hyhy: Zaszalej
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 13 cze 2009, 14:19

Re: Głosy postaci w grze

Albo na max'a albo na minimum.
Obrazek
<<

Fisher

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 502

Rejestracja: 20 paź 2008, 16:26

Post autor: Fisher » 13 cze 2009, 16:33

Re: Głosy postaci w grze

stachu pisze:Albo na max'a albo na minimum.
Nie no z tego co mi wiadomo, to najlepiej jest chyba, jak każde przyspieszenie z możliwych jest na maksa. W skrajnych przypadkach można się "pobawić" paskiem i zmniejszyć.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 13 cze 2009, 20:33

Re: Głosy postaci w grze

U mnie były takie problemy że raz działało na max'a a raz na minimum, zależało od gry :D :]
Obrazek
<<

pikab666

Post autor: pikab666 » 27 cze 2009, 19:52

Odp.: Głosy postaci w grze

Niestety, to nie pomaga.Miałem już na maxa.
trochę danych o moim kompie:

system operacyjny: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090206-1234)
typ procesora i prędkosć: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 (małpa) 3.16GHz (2 CPUs)
pamięć RAM: 2046MB RAM
karta graficzna: NVIDIA GeForce 9800 GTX 512.0 MB
wersja sterowników graficznych: nv4_disp.dll 6.14.0011.7739 (English)
karta dźwiękowa: SoundMAX HD Audio
wersja sterowników dźwiękowych: ADIHdAud.sys 5.10.0001.6310 (English)
wersja DirectX: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 27 cze 2009, 20:48

Re: Głosy postaci w grze

Jak miałeś na max'a to daj na minimum :) :]
Obrazek
<<

kielbik1991

Post autor: kielbik1991 » 27 cze 2009, 21:04

Re: Głosy postaci w grze

ekhm :) przyspieszenie sprzętowe ustaw o jedno "oczko więcej niż minimalne z jakością konwersji zrób to samo. Dźwięk będzie co najmniej g**niany ale jest to jedyny sposób żeby dźwięk w ogóle był, jeśli się nie chce kupować nowej karty. A propo Assasina to przecież niedawno po premierze wszyscy PCtowcy skarżyli się na ten właśnie problem. Jedyne karty które nie miały z tym problemów to chyba X-Fi Creative'a. ;)
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 27 cze 2009, 23:00

Re: Głosy postaci w grze

Coś nie zabłyszcałeś bo ja nie mam z tą grą problemów ani na standardowej karcie ani na creative audigy. Wystarczyło w obydwu przypadkach zmienić przyśpieszenie dźwiękowe, a dźwięk w grze był znakomity :]
Obrazek
<<

kielbik1991

Post autor: kielbik1991 » 27 cze 2009, 23:08

Re: Głosy postaci w grze

Ja nie zabłyszczałem a ty sam sobie zaprzeczyłeś... jeśli nie miałeś problemów to czemu musiałeś zmienić ustawienia? heh. A poza tym w dziale "problemy" nie chodzi o to żeby zabłysnąć, tylko żeby pomóc.
<<

stachu

Awatar użytkownika

Mega Prof. Świata

Posty: 1294

Rejestracja: 6 maja 2007, 11:05

Lokalizacja: Gliwice

Post autor: stachu » 28 cze 2009, 12:30

Re: Głosy postaci w grze

Nie miałem problemu po zmienieniu przyśpieszenia.... czytanie ze zrozumieniem się kłania :] Ale dobra koniec tego OT... pikab666 dałeś na minimum?
Obrazek
<<

kielbik1991

Post autor: kielbik1991 » 28 cze 2009, 13:35

Re: Głosy postaci w grze

Czyli miałeś problemy przed zmienieniem :D . Heheh to zmieniło się w dyskusję na zupełnie inny temat a autorowi tego tematu już chyba nie bardzo zależy na uzyskaniu odpowiedzi :rotfl: .