Bramkarz w futsalu - porady

O wszystkich dyscyplinach sportowych oraz o tym, co szczególnie kręci facetów - o Motoryzacji!

<<

Dragon2006

Awatar użytkownika

Topic author

Profesor

Posty: 726

Rejestracja: 14 lut 2006, 16:03

Lokalizacja: Grodków

Post autor: Dragon2006 » 30 lis 2010, 15:30

Bramkarz w futsalu - porady

Cześć wszystkim :)
Jestem początkującym bramkarzem, sprzęt mam ;) Generalnie nie bronię zbyt dobrze, mam więc prymitywne może pytanie: możecie udzielić jakichś porad jeżeli chodzi o grę bramkarza na hali ? Jakieś praktyczne porady, które można wykorzystać i wypada wiedzieć. Może coś z zasad, jak się ustawić, czy starać się grać więcej rękami czy nogami (jeśli tak to kiedy), co robić w sytuacjach 1v1...
W necie nie mogę nic podobnego znaleźć, filmików też nie ma zbyt wiele. A może ktoś mógłby podejść do tego praktycznie ;]
Z góry dzięki !


<<

bartek2903

Awatar użytkownika

Profesor

Posty: 651

Rejestracja: 20 lut 2007, 16:25

Post autor: bartek2903 » 30 lis 2010, 16:18

Re: Bramkarz w futsalu - porady

A broniles np. na trawie? Wiesz w zasadzie to zalezy jaki styl komu pasuje, jesli chodzi chodzi o 1 na 1 to zasada taka jak w na trawie jezeli widzisz ze do napastnika nie ma szans dobiec twoj zawonik to chychosz nisko na nogach, nogi na tyle wasko zeby nie mogl ci dziury zalozyc, a rece nisko i jak najszerzej. A jezeli chodzi o strzaly z dalsza to to przy strzale rownierz niska pozycja ale nie tak jak przy 1v1 i tu nogi szerzej, bramka jest na tyle mala ze rzucac sie nie trzeba, a z takiej pozycji i nogami obronisz bez problemu i rekami wyzsze strzaly. A i jeszcze co do 1 na 1 to jak bedziesz wychodzil do napastnika to w zaleznosci czy bedzie biegl bardzo szybko czy dosc wolno, to przy pierwszej sytuacji rzuc mi sie maksymalnie pod nogi, a jak bedzie biegl powoli to wychodz powili do przodu i tylko obserwoj pilke.
<<

Dragon2006

Awatar użytkownika

Topic author

Profesor

Posty: 726

Rejestracja: 14 lut 2006, 16:03

Lokalizacja: Grodków