Strona 1 z 1
Odp: Office vs Zoho
: 28 lut 2011, 20:08
autor: mad_prince
Wszystko zależy od tego, kto czego potrzebuje. Ja nigdy zoho nie używałem, może się z nim zapoznam bliżej, aczkolwiek wątpię, bo wolę mieć oprogramowanie na dysku, niż "gdzieś tam"

. Obecnie używam OpenOffice i jest dla wystarczający, brakuje mi jednak czasem skrótów klawiaturowych do wstawiania niemieckich umlautów (można sobie makra porobić, ale to jednak wymaga pracy). Czy warto wydać te parę stów? Cóż, dylemat ma pewnie ten, kto cały czas używał właśnie produktu MS i ma z nim jakieś doświadczenia. Nic wtedy nie stoi na przeszkodzie, aby zapoznać się z jakimś darmowym rozwiązaniem, jak wspomniany OpenOffice, bo nie trzeba za to płacić i można sprawdzić, czy nam odpowiada. W odwrotnej sytuacji można sobie pewnie jakiegoś triala MS Office ściągnąć i próbować. Zoho jest trochę inną kategorią oprogramowania. Nie ma się go zawsze pod ręką, tylko trzeba mieć dostęp do Internetu. Jakoś nie ufam takiemu rozwiązaniu. Awaria łącza, serwera i już nie mam dostępu.
Odp: Office vs Zoho
: 1 mar 2011, 20:30
autor: mad_prince
skoro korzystasz z dokumentów, które są modyfikowane przez innych, to zapoznaj się z dopboksem lub inną usługą pozwalającą na pracę w chmurze. Będziesz mógł swobodnie tworzyć swoje pliki przy pomocy dowolnego programu Ci odpowiadającego, który nie wymaga dostępu do Internetu, a gdy będziesz miał dostęp do neta, to odpowiednia aplikacja wyśle zmodyfikowane pliki na serwer. Plusem jest to, że nie potrzebujesz dostępu do Internetu w trakcie pracy; możesz tworzyć dowolne pliki, nie tylko biurowe; możesz je współdzielić z innymi nawet o tym nie myśląc. A jak chcesz coś w stylu zoho, to np GoogleDocs, MS Office Web.
Odp: Office vs Zoho
: 2 mar 2011, 20:21
autor: mad_prince
Dropbox? Z zoho nie porównasz, bo to zupełnie inny typ usługi, ale umożliwiają tę samą czynność - pracę w chmurze. Ściągasz program dropbox, instalujesz (zakładasz tym samym konto na ich serwerze), program tworzy swój katalog na kompie. Wszystko, co wrzucisz do tego katalogu jest automatycznie wysyłane na serwer. Możesz swój katalog na serwerze udostępnić innym (muszą mieć konto na dropboksie) i w ten sposób jeśli coś wrzucisz to tego folderu, automatycznie zostanie on pobrany przez komputery osób uprawnionych przez Ciebie. Ja na przykład piszę pracę magisterską, mam dwa kompy i żeby się nie zastanawiać, czy skopiowałem pracę po zapisaniu czy nie, na obu mam dropboksa i on sam mi wysyła i pobiera pracę. Możesz w ten sposób dzielić dowolne pliki. Pojemność serwera to chyba 2 GB, plus dodatkowo chyba 250 MB, jeśli ktoś zarejestruje się z Twojego linku referencyjnego.
Odp: Office vs Zoho
: 3 mar 2011, 20:38
autor: mad_prince
nie wiem, bo nie używam, ale z tego co tu napisali
Kod: Zaznacz cały
http://www.biznespakiet.pl/Ile-kosztuje-Zoho.html
wnioskuję, że jest darmowy bez ograniczenia, ale ma też płatne odpowiedniki.
Odp: Office vs Zoho
: 14 paź 2011, 12:39
autor: haiden
Witam, a mnie w tym pakiecie Zoho zainteresował ich CRM, chciałbym go wdrożyć do firmy. Darmowa wersja dla 3 użytkowników na początek mi wystarczy. Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenia?