Internet Explorer 9 się zawiesza przy tworzeniu karty i...
Mam taki problem, że kiedy w Internet Explorer 9 otwieram nową kartę lub klikam w Narzędzia, to IE9 się zawiesza. Nie zawiesza się cały proces explorer.exe, tylko proces iexplore.exe. O to czynności które wykonałem w nadziei, że uda mi się naprawić problem:
Wszystkich programów których użyłem poniżej, są w najnowszych stabilnych wersjach z aktualnymi bazami (bazy danych o zagrożeniach w niektórych tylko, wiadomo). Programy te są na pewno poprawnie skonfigurowane i również w opcjach programów od zwalczania zagrożeń/infekcji zwiększyłem troszkę poziom/czułość skanowania.
Pełne skanowanie Comodo Internet Security
Pełne skanowanie Malwarebytes Anti-Malware
Pełne skanowanie SUPERAntiSpyware
Dogłębna analiza dysku programem TuneUp Utilities, w skład w której wchodzi:
- sprawdza system plików wybranego dysku pod kątem błędów
- odnajduje błędne sektory i odzyskuje nadające się do odczytu dane
Pełna konserwacja programem TuneUp Utilities, w skład której wchodzi:
- oczyść rejestr
- defragmentuj rejestr
- usuń nieprawidłowe skróty
- usuń pliki tymczasowe
- optymalizuj uruchamianie i wyłączanie systemu - z tego nie skorzystałem bo jedynie co chciano zrobić, to wyłączyć sprawdzanie aktualizacji programu Java przy starcie.
- defragmentuj dysku twarde
Skanowanie programem CCleaner całego działu z Internet Explorer
Oczywiście po przeskanowaniu systemu powyższymi programami, usunąłem to co znalazły/zastosowałem to co radziły.
Poniżej zamieszczam log z programu Malwarebytes Anti-Malware:
Kod: Zaznacz cały
http://www.wklej.org/hash/556d3f1dc4c/
Kod: Zaznacz cały
http://www.wklej.org/hash/15799d54b2a/
Z programu HiJackThis:
Ten program zainstalowałem przed chwilką, nie było go w systemie kiedy skanowałem powyższymi programami, to tak na wszelki wypadek informuję
Kod: Zaznacz cały
http://wklej.org/hash/cb38da0fb14/
Niestety, wszystko zawiodło, nadal IE9 się zawiesza przy tworzeniu nowej karty czy wejściu w Narzędzia i muszę go zamykać przez menedżer zadań z procesu iexplore.exe.
Mam stabilną wersję IE9 pobieraną z oficjalnej polskiej strony Microsoftu. Wszystkie aktualizacje z Windows Update zainstalowane, system to Windows 7 Professional 32bit, SP1 zainstalowany, zresztą to widać na logach. System jest oryginalny.
Bardzo proszę o pomoc.