Internet Explorer 9 się zawiesza przy tworzeniu karty i...
: 30 mar 2011, 15:39
Witam serdecznie.
Mam taki problem, że kiedy w Internet Explorer 9 otwieram nową kartę lub klikam w Narzędzia, to IE9 się zawiesza. Nie zawiesza się cały proces explorer.exe, tylko proces iexplore.exe. O to czynności które wykonałem w nadziei, że uda mi się naprawić problem:
Wszystkich programów których użyłem poniżej, są w najnowszych stabilnych wersjach z aktualnymi bazami (bazy danych o zagrożeniach w niektórych tylko, wiadomo). Programy te są na pewno poprawnie skonfigurowane i również w opcjach programów od zwalczania zagrożeń/infekcji zwiększyłem troszkę poziom/czułość skanowania.
Pełne skanowanie Comodo Internet Security
Pełne skanowanie Malwarebytes Anti-Malware
Pełne skanowanie SUPERAntiSpyware
Dogłębna analiza dysku programem TuneUp Utilities, w skład w której wchodzi:
- sprawdza system plików wybranego dysku pod kątem błędów
- odnajduje błędne sektory i odzyskuje nadające się do odczytu dane
Pełna konserwacja programem TuneUp Utilities, w skład której wchodzi:
- oczyść rejestr
- defragmentuj rejestr
- usuń nieprawidłowe skróty
- usuń pliki tymczasowe
- optymalizuj uruchamianie i wyłączanie systemu - z tego nie skorzystałem bo jedynie co chciano zrobić, to wyłączyć sprawdzanie aktualizacji programu Java przy starcie.
- defragmentuj dysku twarde
Skanowanie programem CCleaner całego działu z Internet Explorer
Oczywiście po przeskanowaniu systemu powyższymi programami, usunąłem to co znalazły/zastosowałem to co radziły.
Poniżej zamieszczam log z programu Malwarebytes Anti-Malware:
Z programu SUPERAntiSpyware:
Taka informacja tylko. Po skanowaniu programem Malwarebytes Anti-Malware usunąłem program Shareaza, zatem skanowanie SuperAntiSpyware odbyło się bez obecności Shareaza na dysku. Wiem, że Shareaza nie miała wirusa jak zgłosił to Malwarebytes, ale i tak z tego programu nie korzystałem praktycznie 
Z programu HiJackThis:
Ten program zainstalowałem przed chwilką, nie było go w systemie kiedy skanowałem powyższymi programami, to tak na wszelki wypadek informuję
Robiłem też tak, że ustawiałem wysoki priorytet dla procesów iexplore.exe, uruchamiałem też IE przez PPM, Uruchom jako administrator, wyłączałem też wszystkie funkcje antywirusa.
Niestety, wszystko zawiodło, nadal IE9 się zawiesza przy tworzeniu nowej karty czy wejściu w Narzędzia i muszę go zamykać przez menedżer zadań z procesu iexplore.exe.
Mam stabilną wersję IE9 pobieraną z oficjalnej polskiej strony Microsoftu. Wszystkie aktualizacje z Windows Update zainstalowane, system to Windows 7 Professional 32bit, SP1 zainstalowany, zresztą to widać na logach. System jest oryginalny.
Bardzo proszę o pomoc.
Mam taki problem, że kiedy w Internet Explorer 9 otwieram nową kartę lub klikam w Narzędzia, to IE9 się zawiesza. Nie zawiesza się cały proces explorer.exe, tylko proces iexplore.exe. O to czynności które wykonałem w nadziei, że uda mi się naprawić problem:
Wszystkich programów których użyłem poniżej, są w najnowszych stabilnych wersjach z aktualnymi bazami (bazy danych o zagrożeniach w niektórych tylko, wiadomo). Programy te są na pewno poprawnie skonfigurowane i również w opcjach programów od zwalczania zagrożeń/infekcji zwiększyłem troszkę poziom/czułość skanowania.
Pełne skanowanie Comodo Internet Security
Pełne skanowanie Malwarebytes Anti-Malware
Pełne skanowanie SUPERAntiSpyware
Dogłębna analiza dysku programem TuneUp Utilities, w skład w której wchodzi:
- sprawdza system plików wybranego dysku pod kątem błędów
- odnajduje błędne sektory i odzyskuje nadające się do odczytu dane
Pełna konserwacja programem TuneUp Utilities, w skład której wchodzi:
- oczyść rejestr
- defragmentuj rejestr
- usuń nieprawidłowe skróty
- usuń pliki tymczasowe
- optymalizuj uruchamianie i wyłączanie systemu - z tego nie skorzystałem bo jedynie co chciano zrobić, to wyłączyć sprawdzanie aktualizacji programu Java przy starcie.
- defragmentuj dysku twarde
Skanowanie programem CCleaner całego działu z Internet Explorer
Oczywiście po przeskanowaniu systemu powyższymi programami, usunąłem to co znalazły/zastosowałem to co radziły.
Poniżej zamieszczam log z programu Malwarebytes Anti-Malware:
Kod: Zaznacz cały
http://www.wklej.org/hash/556d3f1dc4c/
Kod: Zaznacz cały
http://www.wklej.org/hash/15799d54b2a/

Z programu HiJackThis:
Ten program zainstalowałem przed chwilką, nie było go w systemie kiedy skanowałem powyższymi programami, to tak na wszelki wypadek informuję

Kod: Zaznacz cały
http://wklej.org/hash/cb38da0fb14/
Niestety, wszystko zawiodło, nadal IE9 się zawiesza przy tworzeniu nowej karty czy wejściu w Narzędzia i muszę go zamykać przez menedżer zadań z procesu iexplore.exe.
Mam stabilną wersję IE9 pobieraną z oficjalnej polskiej strony Microsoftu. Wszystkie aktualizacje z Windows Update zainstalowane, system to Windows 7 Professional 32bit, SP1 zainstalowany, zresztą to widać na logach. System jest oryginalny.
Bardzo proszę o pomoc.