Laptop do 3000zł

Wybór nowego sprzętu, problemy sprzętowe.

<<

szalmar

Post autor: szalmar » 28 lis 2011, 16:33

Laptop do 3000zł

Witam,
Potrzebuję rady w sprawie laptopa - potrzebuje laptka najlepiej 17" tak do 3 tys.
Co mogę za tyle dostać, bo jestem kompletnie zielony?
Widziałem w starunie w magicznej cenie 2999zł Packard Bell z prockiem i7, 640gb dyskiem, grafika GF 540 (chyba)
i chyba 6gb ram DDR3. Czy opłacałoby się go brać?


<<

bartek2903

Awatar użytkownika

Profesor

Posty: 651

Rejestracja: 20 lut 2007, 16:25

Post autor: bartek2903 » 28 lis 2011, 17:04

Odp: Laptop do 3000zł

Wg mnie to bardzo sie oplaca. Intel i7, 6gb ramu no i ta karta za 3tys? Duzo slabsze jeszcze niedawno po 2,2-2,4tys chodzily. Laptop ma bardzo dobre parametry i za ta cene gdybym mial pieniadze to bralbym bez namyslu. Chodz co do firmy to wydaje mi sie ze w polsce jest bardzo malo popularna natomiast jest to widoca firma w UK wiec szmelcu nie kupisz:)
<<

szalmar

Post autor: szalmar » 28 lis 2011, 18:17

Odp: Laptop do 3000zł

Dlatego tez może byc tanio tutaj... nawet 4gb ramu mnie robi. Chodzi o to, zeby dało sie i pograc i uzywac normalnie ;)
Ojciec ma samsunga RF711 S04 i chodzi jak burza - a w srodku taki sam sprzęt, wiec mysle ze ten Pacard Bell to dobra opcja.

Właśnie, jakie karty graficzne warto brat pod uwage w laptopie? Bo sie nie znam : (
<<

Tom

Awatar użytkownika

Profesor Świata

Posty: 820

Rejestracja: 19 gru 2005, 16:36

Post autor: Tom » 28 lis 2011, 19:39

Odp: Laptop do 3000zł

Zależy do czego chcesz laptopa używać :)
Myślę, że w tej cenie znajdziesz coś lepszego niż GeForce GT540M. Sam mam tą kartę w swoim notebooku (Packard Bell ;)) i sprawuje się jak na laptopa OK. Modern Warfare 3 śmiga na pełnych detalach, jednak zdarzają się spadki poniżej 30FPS, w gęstym dymie zdarzało się nawet poniżej 20FPS. Jednak mógłbym rzec, że średnia wychodzi powyżej 30FPS, a więc na grywalnym poziomie :)

Ja swojego z gorszym procesorem kupiłem za 2,2k, ale to 15'' więc...