[Pytanie] Minecraft-mody

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

waldek666

Awatar użytkownika

Topic author

Zaawansowany

Posty: 120

Rejestracja: 24 lip 2009, 07:26

Post autor: waldek666 » 2 cze 2012, 18:36

[Pytanie] Minecraft-mody

Czy wgrywając poniższe mody istnieje ryzyko usunięcia save'ów, świata na którym aktualnie gram, bądź jakieś inne niekorzystne skutki?

- Alblaka "Industrial Craft 2"
- Space Toad "Build craft" oraz "Minecraft Forge"
-Eloraam "Red Power 2"
-SmartyGeek "Convenient Inventory"
-Risugami "Recipe book"
- x3n0ph0b3 "Equivalent Exchange"
Ostatnio zmieniony 2 cze 2012, 18:53 przez waldek666, łącznie zmieniany 1 raz.


<<

Yamira596

Nowy

Posty: 19

Rejestracja: 4 sie 2010, 21:04

Post autor: Yamira596 » 2 cze 2012, 18:49

Odp: [Pytanie] Minecraft-mody

Nie powinno być ryzyka ale polecam zrobienie kopii save'a appdata---.minecraft---saves i skopiuj.
<<

Reduks

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 428

Rejestracja: 25 gru 2009, 19:56

Lokalizacja: Polska :P

Post autor: Reduks » 3 cze 2012, 16:21

Odp: [Pytanie] Minecraft-mody

Nic Ci się nie zepsuje.
NIE BĄDŹ JEDNOPOSTOWCEM! OTRZYMAŁEŚ POMOC TO TERAZ POMÓŻ INNYM!
<<

waldek666

Awatar użytkownika

Topic author

Zaawansowany

Posty: 120

Rejestracja: 24 lip 2009, 07:26

Post autor: waldek666 » 8 cze 2012, 16:59

Odp: [Pytanie] Minecraft-mody

A wie ktoś może dlaczego podczas próby zainstalowania Bulid craft wyskakuje mi taki błąd?
"Aplikacja nie została właściwie zainicjowana (0xc0000135). Kliknij przycisk OK, aby zakończyć aplikację"
<<

Reduks

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 428

Rejestracja: 25 gru 2009, 19:56

Lokalizacja: Polska :P

Post autor: Reduks » 8 cze 2012, 19:42

Odp: [Pytanie] Minecraft-mody

Musisz zainstalować biblioteki NET.Framework w wersji wyższej niż 2.0 masz link:

Kod: Zaznacz cały

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=17851
:)
NIE BĄDŹ JEDNOPOSTOWCEM! OTRZYMAŁEŚ POMOC TO TERAZ POMÓŻ INNYM!