Strona 1 z 1
Problem z grą Counter-Strike!
: 10 cze 2012, 22:03
autor: marcin464
Witam.
Mój problem:
1. Miałem kartę zintegrowana. Grając w Counter-Strike widziałem lagi, np na modzie serwera Zombie, ale to szczegół, bo grafika była zbyt duża i nie wytrzymywała.
2. Kupiłem dobrą kartę i jest tak samo jak z kartą zintegrowaną. Patrzyłem opcje w ATI, kombinowałem, ale również nic mi to nie dało, nie wiem co jest.
3. Mam również grę Call Of Duty Modern Warfare II. Ona potrzebuje więcej grafiki niż Counter-Strike, a CoD MW2 działa bez żadnych zastrzeżeń (brak jakichkolwiek lagów, na MultiPlayer również). Nie wiem co robić, proszę o pomoc.
Moje oprogramowanie:
Spoiler
- Karta graficzna: AMD Radeon HD 6670
- Procesor: AMD Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 4200+
- DirectX: Wersja 9.0c
- Roździelczość monitoru (ekranu): 1280 x 1024 lub 1280 x 960
- Pamięc RAM: 3000 MB (3GB)
Wymagania gry Counter-Strike
Spoiler
* Procesor: 800MHz
* Pamięć ram: 128MB
* Karta grafiki: 32MB
* Miejsce na dysku: około 500MB
Wymagania gry Call Of Duty Modern Warfare II
Spoiler
Procesor: 2.4 GHz Dual Core
Karta graficzna: Nvidia Geforce 7800 / ATI Radeon X1800
Pamięć: 1GB RAM (Windows XP) / 2GB RAM (Windows Vista)
Miejsce na dysku: 8GB
Można sobię porównać te dwie gry i moim zdaniem w grze Counter-Strike nie powinno być żadnych lagów i powinna chodzić znakomicie tak jak w Call Of Duty Modern Warfare II
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 12 cze 2012, 17:13
autor: MrGramy4Fun
Wyłącz latarkę w Counter Strike
To pomaga
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 12 cze 2012, 19:32
autor: marcin464
Nie pomogło niestety
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 12 cze 2012, 22:41
autor: Reduks
Grasz na OpenGL?
edit:No dajesz chcesz pomoc czy nie?
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 13 cze 2012, 19:49
autor: marcin464
Nie gram na Open GL ponieważ mam za duże lagi, muli mi bardzo mocno więc zmieniłem na D3D, ale też prawie nie widać różnicy
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 19 cze 2012, 14:53
autor: kubaxxxspeed
Ym? Spróbuj na Software
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 19 cze 2012, 15:46
autor: bartek2903
Lagi zaleza tylko i wylacznie od szybkosci lacza w danym momecie. Przeinstaluj może gre, albo jakies wirusy masz. Nie jest to wina zadnych ustawien bo masz tysiac razy lepszego kompa niz jest to wymagane wiec przyczyna lezy zupelnie gdzie indziej.
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 19 cze 2012, 16:56
autor: Reduks
Może masz ustawiony limit FPSów? Wpisz komende fps_max 100
Może pomoże... Na singlu też ci scina?
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 21 cze 2012, 19:05
autor: kubaxxxspeed
Na singlu nie powinno jemu lagować.
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 21 cze 2012, 20:02
autor: bartek2903
Skad wam sie wzielo to "lagowanie"?
Kod: Zaznacz cały
Lag (latencja)
interwał czasowy (opóźnienie) między wysłaniem pakietu informacji, a jego odebraniem. W lokalnych sieciach komputerowych zwykle mierzy się go w nanosekundach, w sieciach takich jak internet jest on rzędu kilkudziesięciu milisekund, jednak w przypadku wystąpienia problemów z funkcjonowaniem sieci (spowodowanych np. przeciążeniem serwera), może dojść do jego wydłużenia – nawet do kilku sekund.
Wiec wytlumacz mi jakim cudem?
Na singlu nie powinno jemu lagować.
Ja powiem wiecej. Nie ma takiej mozliwosci zeby na singlu lagowalo, bo czegos takiego nie ma.
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 22 cze 2012, 17:35
autor: kubaxxxspeed
Sorka pomyliły mi sie wyrazy mialem napisac (ścinać) a napisalem (lagować).
Odp: Problem z grą Counter-Strike!
: 9 lip 2012, 11:09
autor: Reduks
Ale w czym może leżeć ten problem? Spróbowałeś tej komendy o której pisałem? (fps_max 100) Jeżeli to nie pomoże to spróbuj tego configa
Kod: Zaznacz cały
muzzleflash_light "1"
cl_buy_favorite_quiet "1"
cl_buy_favorite_nowarn "0"
cl_autowepswitch "1"
cl_autohelp "1"
cl_radartype "0"
cl_radaralpha "200"
cl_locationalpha "150"
cl_crosshaircolor "1"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_scalecrosshair "1"
cl_crosshairscale "1200"
cl_crosshairalpha "200"
cl_crosshairusealpha "1"
spec_scoreboard "0"
cl_spec_mode "3"
cl_righthand "1"
cl_team "default"
cl_class "default"
closecaption "0"
cc_linger_time "1.0"
cc_predisplay_time "0.25"
cc_subtitles "0"
cc_lang ""
crosshair "1"
cl_observercrosshair "1"
cam_command "0"
cam_snapto "0"
cam_idealyaw "90"
cam_idealpitch "0"
cam_idealdist "64"
c_maxpitch "90"
c_minpitch "0"
c_maxyaw "135"
c_minyaw "-135"
c_maxdistance "200"
c_mindistance "30"
c_orthowidth "100"
c_orthoheight "100"
joy_name "joystick"
joy_forwardthreshold "0.15"
joy_sidethreshold "0.15"
joy_pitchthreshold "0.15"
joy_yawthreshold "0.15"
joy_forwardsensitivity "-1"
joy_sidesensitivity "-1"
joy_pitchsensitivity "1"
joy_yawsensitivity "-1"
joy_wingmanwarrier_centerhack "0"
joy_wingmanwarrier_turnhack "0"
joy_diagonalpov "0"
cl_upspeed "320"
cl_forwardspeed "400"
cl_backspeed "400"
lookspring "0"
lookstrafe "0"
joystick "0"
m_pitch "0.022"
m_filter "0"
sensitivity "3"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
m_forward "1"
m_customaccel "0"
m_customaccel_scale "0.04"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_exponent "1"
m_mouseaccel1 "0"
m_mouseaccel2 "0"
m_mousespeed "1"
cl_idealpitchscale "0.8"
cl_showfps "1"
net_graph "3"
net_scale "5"
net_graphpos "111"
net_graphsolid "1"
voice_modenable "1"
hud_fastswitch "1"
scene_showfaceto "0"
ai_report_task_timings_on_limit "0"
ai_think_limit_label "0"
npc_height_adjust "1"
scene_showlook "0"
scene_showmoveto "0"
func_break_max_pieces "15"
suitvolume "0.25"
sv_noclipaccelerate "5"
sv_noclipspeed "5"
sv_specaccelerate "5"
sv_specspeed "3"
sv_specnoclip "1"
sv_skyname "de_cobble"
sv_backspeed "0.6"
voice_forcemicrecord "1"
voice_enable "1"
voice_scale "1"
snd_duckerthreshold "0.15"
snd_duckerreleasetime "2.5"
snd_duckerattacktime "0.5"
snd_ducktovolume "0.55"
adsp_debug "0"
dsp_dist_max "1440.0"
dsp_dist_min "0.0"
snd_mixahead "0.1"
snd_musicvolume "1.0"
volume "0.3"
snd_pitchquality "1"
snd_digital_surround "0"
sv_forcepreload "0"
sv_voiceenable "1"
sv_logbans "0"
sv_log_onefile "0"
sv_logecho "1"
sv_logfile "1"
sv_logsdir "logs"
dsp_enhance_stereo "0"
dsp_volume "1.0"
dsp_slow_cpu "0"
cl_allowupload "1"
mp_decals "200.000000"
r_drawmodelstatsoverlaymax "1.5"
r_drawmodelstatsoverlaymin "0.1"
r_eyesize "0"
r_eyeshift_z "0"
r_eyeshift_y "0"
r_eyeshift_x "0"
r_eyemove "1"
r_eyegloss "1"
skill "1"
r_aspectratio "0"
con_enable "1"
cl_allowdownload "1"
cl_forcepreload "0"
cl_soundfile "sound/player/jingle.wav"
cl_logofile "materials/vgui/logos/bad.vtf"
cl_timeout "30"
cl_showpluginmessages "1"
password ""
cl_cmdrate "30"
name "WyImaginowany"
cl_cmdbackup "2"
cl_updaterate "20"
sv_unlockedchapters "1"
bgmvolume "1"
vprof_unaccounted_limit "0.3"
vprof_verbose "1"
vprof_graphheight "256"
vprof_graphwidth "512"
texture_budget_background_alpha "128"
texture_budget_panel_bottom_of_history_fraction ".25"
texture_budget_panel_height "284"
texture_budget_panel_width "512"
texture_budget_panel_y "450"
texture_budget_panel_x "0"
budget_panel_height "384"
budget_panel_width "512"
budget_panel_y "50"
budget_panel_x "0"
budget_background_alpha "128"
budget_bargraph_range_ms "16.6666666667"
budget_panel_bottom_of_history_fraction ".25"
budget_history_range_ms "66.666666667"
budget_history_numsamplesvisible "100"
budget_show_history "1"
budget_show_averages "0"
budget_show_peaks "1"
budget_averages_window "30"
budget_peaks_window "30"
budget_bargraph_background_alpha "128"