Jak kupićThe Humble Indie Bundle?

Rozmowy o legalnych grach komputerowych.

<<

limak246

Awatar użytkownika

Topic author

Średnio zaawansowany

Posty: 75

Rejestracja: 10 mar 2008, 19:19

Post autor: limak246 » 13 wrz 2013, 00:27

Jak kupićThe Humble Indie Bundle?

witam mam pytania odnośnie The Humble Indie Bundle bo jestem naprawdę zielony :rozpacz:
Dokładnie chodzi mi o to czy kupuje ich pakiet i robię przelew czy to traktowane jako przelew zagraniczny, bo mam konto w Alior bank a tam z taki przelew to 10zł - 6zł :mur:


<<

Maciek

Awatar użytkownika

Administrator

Posty: 3526

Rejestracja: 5 lut 2005, 12:49

Post autor: Maciek » 15 wrz 2013, 23:38

Re: Jak kupićThe Humble Indie Bundle?

Żadna z form płatności HB nie przewiduje opcji przelewu bezpośredniego. Zapoznaj się z dostępnymi opcjami płatności, czym są i wybierz najdogodniejsza dla siebie.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Obrazek
Gdy nie masz argumentów w dyskusji, napisz: "o gustach się nie dyskutuje"
<<

limak246

Awatar użytkownika

Topic author

Średnio zaawansowany

Posty: 75

Rejestracja: 10 mar 2008, 19:19

Post autor: limak246 » 18 wrz 2013, 00:21

Re: Jak kupićThe Humble Indie Bundle?

OK wiem już trochę więcej :zdziwko: wydaje mi się że płatność PayPal nie jest zła ale dalej nie wiem czy będą dodatkowe koszty
np. na zagraniczne konto lub zmiana waluty z złotego na dolara, tak przy okazji czy muszę zakładać konto PayPal
<<

Aq

Awatar użytkownika

Ekspert

Posty: 520

Rejestracja: 19 lip 2007, 12:54

Post autor: Aq » 18 wrz 2013, 09:06

Re: Jak kupićThe Humble Indie Bundle?

Poszukaj na allegro, zazwyczaj wystawiają tam ludzie aukcje z tym. Koszta są bardzo niskie.

Kod: Zaznacz cały

http://allegro.pl/humble-indie-bundle-9-mark-of-the-ninja-steam-i3550069454.html
<<

limak246

Awatar użytkownika

Topic author

Średnio zaawansowany

Posty: 75

Rejestracja: 10 mar 2008, 19:19

Post autor: limak246 » 18 wrz 2013, 20:10

Re: Jak kupićThe Humble Indie Bundle?