Post
autor: Piotrek_L » 2 maja 2007, 12:04
W jaki sposób łączysz się z Internetem - przez funkcję Połącz, dostępną w Windows-ie po dwukrotnym kliknięciu w ikonę połączenia sieciowego, czy używasz jakiegoś programu? Jeżeli używasz jakiegoś programu to spróbuj go zreinstalować, ewentualnie również zreinstaluj sterowniki do modemu. Ponadto przeskanuj komputer programem antywirus-owym i antyspyware-owym, możliwe, że to wina szkodliwego oprogramowania.
Również, o ile to możliwe, zrób screen obrazu w momencie, gdy wyświetla się opisywany komunikat i umieść go na forum.
Intel Core 2 Duo E8400 (małpa) 3 GHZ, ASUS P5K/EPU, GIGABYTE GeForce 9600GT, 2x1GB RAM DDR2 PDP-PATRIOT, Seagate Barracuda 7200.11 320 GB SATA2, SoundBlaster Audigy 24-bit + Windows XP Home Edition SP3