Odpowiedź na post Użytkownika Kocyk w TYM temacie.
Kocyk pisze:Niewiem jak można za super fabułe uznac takie rzeczy jak zbierz ludzi z kilku miast, w kazdym zamknij otchłanie
Jak dla mnie fabuła może być fajna, nawet jeśli zadania są przeciętne (poza tym, co to za argumentacja - "słabe zadania = słaba fabuła" - nie musi tak być!).
A te w "
Obku" są IMO bardzo fajne. A co Ty chcesz robić w RPG-u, jak nie przynosić czegoś albo zabić kogoś? Co robisz w
Gothicu? Raz walczysz, innym razem zdobywasz amulet, a innym razem idziesz coś znaleźć/kupić. Tak samo w
Obku. Twoja wypowiedź sugeruje, iż poza łażeniem i gadaniem nic więcej nie ma.
Swoja drogą piszesz...
Kocyk pisze:Prawie z nudów umarłem z kumplami przy tej grze
... a jednak ukończyłeś wątek główny ("zbierz ludzi z kilku miast" to jedno z ostatnich zadań).
Kocyk pisze:które wygladają tak samo
Prawda, są podobne, ale inaczej zaprojektowane i dość duże (wystarczy być ciekawskim - mnóstwo tajnych przejść/korytarzy itp.).
Kocyk pisze:zamykanie takich samych otchłani
Jeśli dobrze pamiętam, dwa-trzy zadania opierają się konkretnie na tym. Resztę bram możesz zaś zamknąć albo pozostawić nienaruszone - Twój wybór, w czym problem?
Kocyk pisze:Recenzanci nieźle kasy musieli dostać aby pisać, że główna fabuła jest super
Ta, Ci twórcy to muszą być chyba miliarderami, żeby przekupić ponad połowę recenzentów na świecie...
Kocyk pisze:...i długa
Prawda, wątek długi nie jest bardzo... ale:
- co to ma do tematu (IMO liczy się tutaj jakość [czytaj: czy fabuła wciąga, jest ciekawa itp.])?
- po co długi wątek główny, jak zadania poboczne (gildie i losowe) stanowią 3/4 wszystkich zadań? Roboty jest MASA, główny wątek to malutka część gry. Poza tym, te poboczne przebijają chyba te główne...
Cóż, Twoje zdanie, ale wystarczy prześledzić ten temat, aby zauważyć, że prawie połowa Użytkowników uznała fabułę w tej grze za zaletę. Coś jest na rzeczy, prawda?