[problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
Wszystko co związane z systemami operacyjnymi - problemy, uwagi, opinie.
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
start>uruchom>wpisz: msconfig i push ENTER
zakładka: uruchamianie i/lub usługi
zakładka: uruchamianie i/lub usługi
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
nie znalazłem tam takiego czegoś a wiesz może jak to dokładniej się nazywa??
Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
IMO mamy do czynienia z wirusem (mój brat miał taki sam problem).
Zastosuj się do rad przedstawionych w tym temacie: topics26/wirusy-objawy-ochrona-i-zwalczanie-vt15001.htm
Zastosuj się do rad przedstawionych w tym temacie: topics26/wirusy-objawy-ochrona-i-zwalczanie-vt15001.htm
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
DDragon pisze:a wiesz może jak to dokładniej się nazywa
To daj screeny sami znajdziemy nazwy IEXPLORE.exeIEXPLORE.EXE
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
ale troche dziwne jest bo ten proces czasami jest a czasami go nie ma
Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
eee.. IEXPLORER.exe to Internet Explorer (przeglądarka microsoftu), a czy jest czy nie to zależy czy w danej chwili masz go uruchomionego.
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
ale ja korzystam z FF'a. IE w ogóle nie włączam!!
Czasem słońce, czasem deszcz... niestety zawsze piach prosto w oczy...
Re: [problem] wyłączanie procesu IEXPLORE.EXE na stałe
Gdzie podałeś wyniki skanowań? Myślisz, ze ktoś tu Ci poda jakąś "złotą radę'' i NAGLE dzięki niej problem będzie rozwiązany? Ja jakoś w to nie wierzę...
Od skanowania komputera trzeba zacząć, tym bardziej, że na 99% jest to wirus. CZEKAMY
Od skanowania komputera trzeba zacząć, tym bardziej, że na 99% jest to wirus. CZEKAMY
Ostatnio zmieniony 30 lip 2008, 11:49 przez MATchlesS, łącznie zmieniany 1 raz.
MATchlesS = MTS = Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości. :-]
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''
Żeby mi się tak chciało, jak mi się nie chcę. :-]
PC: AMD Athlon 64 X2 5200+ | 4 GB RAM | GeForce 9600 (512 MB; EVGA) | 250 GB Seagate | Creative SBS 240 | LCD LG 17''