Dobre PIWA oraz siki - zdjęcia i opisy tego co piłem
Temat, jest przeznaczony wyłącznie dla osób pełnoletnich. Nie ma na celu propagowania regularnego picia dużej ilości alkoholu bez kontroli, ani nie promuje konkretnej marki. Nigdy nie jeżdżę po szkle z alkoholu, bo szkoda opon!

Po pierwsze,
Co uważam za piwo?
Ogólnie dzielę piwa na:
- Piwa (po prostu)
- Siki, czyli wodę z alkoholem. W skrócie to m.in. WSZYSTKIE "piwa", które reklamują w TV. Chmiel w nich jest tak bardzo rozcieńczony, że mogłoby go w sumie nie być i tak by większej różnicy nie było.
Śmieszne są opinie polskich znawców sików, że dobre piwo to te, co ma dużą zawartość alkoholu i od razu wiem, że dany koleś nie ma zielonego pojęcia o piwach

Po drugie,
nie jestem "piwoszem", tylko amatorem dobrego piwa. Próbuję poznawać "smaki dobrego piwa".
Swoją przygodę z prawdziwym piwem rozpocząłem przypadkiem, gdy będąc nad morzem w jakimś osiedlowym byle jakim sklepiku podczas wieczornych zakupów, postanowiłem sobie "zaszaleć" z racji wakacji i kupić jakieś droższe piwko, które było byle jak postawione na środku sklepu (tyskie, żywce, żubry... ładnie stały w chłodziarkach za szybą). Dobrze pamiętam, że kupiłem wtedy na pewno: Irish (z browaru Kormoran), Miodne (też z Kormoranu), Naturalne Niepasteryzowane (z Gościszewa, niestety od tamtego czasu nigdzie go nie mogę dostać!

Po trzecie,
wyznaję zasadę: lepiej pić rzadziej, a lepiej, niż częściej pić siki!
(to do tych co kupują tanie piwa "bo są tanie" i rzekomo na prawdziwe piwa ich nie stać)
Poniższy mini spis obejmuje:
- DOBRE PIWA (1 post)
- SIKI (2 post)
- PIWA WŁASNEJ PRODUKCJI (3 post)
(zdjęcia danych piw wraz z oceną ogólną i krótkim wrażeniem smakowym)
Ocena punktowa danego piwa:
- kategoria "dobre piwa" skala 2-6
- kategoria siki: ocena tylko "siki"
Cena dobrego piwa:
Wszystkie piwa kosztują średnio ok. 5zł +/-1zł, jeżeli piwo było znacznie droższe to zamieszczę również jego cenę.